alex181266 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 czy logując grupe 020 mamy w pozycji 3 to o czym myśle tu są moje logi zrobione w serii: czy ktoś sprawdzał jak to się ma do hamowni ?
Gość Trzeniu Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 czemu robisz logi? fura zamiast 3,5 zaczęła palić 4? oczywiście wszystko przy 200 i 4 osobach na pokładzie a tak na poważnie , jakaś awaria?
alex181266 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Opublikowano 30 Listopada 2008 czemu robisz logi? fura zamiast 3,5 zaczęła palić 4? oczywiście wszystko przy 200 i 4 osobach na pokładzie a tak na poważnie , jakaś awaria? popatrz dobrze co kombinuje sprawdzałem tą grupe po wirusiku i odczyt był inny a tak do śmiechu to skąd te bajki wziołeś o spalaniu
Gość Trzeniu Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 a chyba gdzieś kiedyś wyczytałem na forum dobra , koniec tematu. Niech się wypowiedzą fachowcy
PAWEL69 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 czy logując grupe 020 mamy w pozycji 3 to o czym myśle Chyba tak Zamieść 008 dyn. będzie lepiej widać
alex181266 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2008 Zamieść 008 dyn. będzie lepiej widać Chyba tak myślę o zrobieniu wykresu z liczb kolumny Torque względem obrotów. Czyż nie wyjdzie nam krzywa przebiegu będą to, co prawda dane na silniku, ale przy ich większej ilości można by obliczyć % stratę i dowiedzieć się ile jest na kołach
PAWEL69 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Zamieść 008 dyn. będzie lepiej widać Chyba tak myślę o zrobieniu wykresu z liczb kolumny Torque względem obrotów. Czyż nie wyjdzie nam krzywa przebiegu będą to, co prawda dane na silniku, ale przy ich większej ilości można by obliczyć % stratę i dowiedzieć się ile jest na kołach Myślę ...... przenieś ten wątek do działu tuning tam ktoś się wypowie ....może mistrz Rogalotti
robert199 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 robiłem kilka razy na silniku avf z napędem na 4 koła, niewiem czy ma to znaczenie, ale moje maxymalne wartości monentu obrotowego wynosiły 345Nm i to przy 2700obr/min, wynikałoby z tego, ze silnik był wirusowany, czy jest to normalne?? to akurat w przypadku passata 4motion. czy w jakis sposób można sprawidzić czy slnik przeszedł w przeszłości chip tuning??
spanky Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 czy w jakis sposób można sprawidzić czy slnik przeszedł w przeszłości chip tuning?? logi [doladowanie,dawka itd]
letallec Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 czy w jakis sposób można sprawidzić czy slnik przeszedł w przeszłości chip tuning?? Mozna sprawdzic czy aktualnie jest na witaminkach. W grupie 011
robert199 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 prosze logi http://img293.imageshack.us/my.php?image=311on9.jpg
spanky Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 prosze logi http://img293.imageshack.us/my.php?image=311on9.jpg doladowanie seryjne ....
boberek Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 poczekajcie bo nie rozumiem do czego zmierzacie ??
robert199 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 czyli co seryjny?? jak bede w domu to moze bede mial czas umieścić logi z grupy 20. Mnie też to dziwiło, że jest 345 Nm, a seryjnie jest podawane 310 dla tego silnika. więc dalczego taki wynik?? ma tu wpływ napęd na 4 koła, kiedyś zrobiłe sobie logowanie na trasie ok 10 km z wyprzedzaniem, i jazdą pod górkę to przy jezdzie pod górkę prawie cały czas utrzymywał maxymalny monent obrotowy. czy gdzies jeszcze może być modyfikacja?? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2008, 15:59_________________________________________________zmierzam do tego, aby ustalić czy mam seryjny monent i moc czy po modyfikacjach. miałem też okazje jedzic avf innym to odniosłem wrażenie jakby troche gorzej jedził, ale moga to byc tylko subiektywne odczucia.
letallec Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Mnie też to dziwiło, że jest 345 Nm Jakie to ma odniesienie do rzeczywistej mocy na kółkach. Przecież przy silniku nie ma zadnego urzadzenia mierzacego moc. Wiec jest to wyliczenie kilku parametrow z jakichs czujników, niekoniecznie realne. Sprawdze u siebie, może w tym tygodniu to napiszę
alex181266 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2008 Mnie też to dziwiło, że jest 345 Nm Jakie to ma odniesienie do rzeczywistej mocy na kółkach. Przecież przy silniku nie ma zadnego urzadzenia mierzacego moc. Wiec jest to wyliczenie kilku parametrow z jakichs czujników, niekoniecznie realne. Sprawdze u siebie, może w tym tygodniu to napiszę wyniki te należałoby porównać z hamownią. zrobiłem przykładowe wykresiki:
letallec Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 wyniki te należałoby porównać z hamownią. Dokladnie
boberek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 czyli co seryjny?? jak bede w domu to moze bede mial czas umieścić logi z grupy 20. Mnie też to dziwiło, że jest 345 Nm, a seryjnie jest podawane 310 dla tego silnika. więc dalczego taki wynik?? ma tu wpływ napęd na 4 koła, kiedyś zrobiłe sobie logowanie na trasie ok 10 km z wyprzedzaniem, i jazdą pod górkę to przy jezdzie pod górkę prawie cały czas utrzymywał maxymalny monent obrotowy. czy gdzies jeszcze może być modyfikacja?? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2008, 15:59_________________________________________________zmierzam do tego, aby ustalić czy mam seryjny monent i moc czy po modyfikacjach. miałem też okazje jedzic avf innym to odniosłem wrażenie jakby troche gorzej jedził, ale moga to byc tylko subiektywne odczucia. ja mam serie i mam 146 ps i 336Nm
alex181266 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2008 ja mam serie i mam 146 ps i 336Nm to wrzuć logi dynamiczne z gr. 020
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się