Pjana Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Witam Ostatnio w moim Audi postanowiłem wymienić amortyzatory oraz sprężyny (wszystkie 4) ponieważ były już mocno zmęczone. Części zakupiłem osobiście, natomiast wymianę zleciłem mechanikowi. Po wymianie pojawiło się stukanie w prawym przednim kole. Mechanik zapewnił mnie, że to nie groźny defekt który poprawią. Oddałem więc auto ponownie, wyszło, że klocki z przodu również nadawały się do śmieci. Po wymianie klocków ciągłe stukanie ustało, ale po przejechaniu pewnego dystansu znów się pojawiło, co dziwne nie jest ono stałym zjawiskiem, pojawia się za każdym razem dopiero gdy przejadę autem kilka kilometrów. Dodatkowo jeśli chociaż minimalnie wcisnę pedał hamulca, stukanie natychmiast ustaje i po puszczeniu hamulca powraca. I tu pojawia się moje pytanie, czy wie ktoś co może powodować to pojawiające się podczas jazdy stukanie w prawym kole ?
David91gtr Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Jak przestaje stukac po wcisnieciu pedalu hamulca, to może masz do wymiany zwrotnice...
karaluch8 Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Obstawiam wewnętrzny klocek. Te trzy takie palce co wchodzą do tłoczka, pewnie nie siedzą zbyt dobrze i wypadają z tłoczka i ogólnie mają luz. Do rozebrania i sprawdzenia.
Rafal2410 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 a ja sie borykam juz pół roku z podobnym problemem wymieniłem klocki zrobiłem 4 tysie i pojawiło sie dzwonienie . jak pojechałem na szarpaki i sprawdzali amorek prawy przód to dzwonił jak dzwonek .mechanik powiedział sprezyna . ok zmieniłem sprezyne dalej dzwoni . potem w ruch poszły nowe prowadniczki. dalej dzwoni . zamieniłem klcki z lewej na pawa strone po po lewej jest ok. ale dalej dzwoni .podzedłem i wsklepie i porównałmem klocki z nowymi i ok nie wytarły sie te 3 blaszki ciasno wchodza . klocki dobrane dobrze. przeczytałem mase postów odnosnie tego i sugeruja wyrobione jarzmo zacisku . przemierzyłem je syfmiarka i wyglada ok . tak czy siak pozostało mi wymienic tylko zacisk i jarzmo i wszystko bedzie nowe . .wydaje mi sie ze klocek gdzies cie blokuje lekko bo jak mocniej zachamuje szczególnie jak cofam słysze jeszcze stukniecie jak by lekko przeskoczył . wstrzymuje sie z jarzmem bo kosztuje 200 zł ale znajdz zycie wymienie bo bede sie bał ze mi sie rozleci to przy hamowaniu takze Pjana jak do czegos dojdziesz to daj znac
karaluch8 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 a ja sie borykam juz pół roku z podobnym problemem wymieniłem klocki zrobiłem 4 tysie i pojawiło sie dzwonienie . jak pojechałem na szarpaki i sprawdzali amorek prawy przód to dzwonił jak dzwonek .mechanik powiedział sprezyna . ok zmieniłem sprezyne dalej dzwoni . potem w ruch poszły nowe prowadniczki. dalej dzwoni . zamieniłem klcki z lewej na pawa strone po po lewej jest ok. ale dalej dzwoni .podzedłem i wsklepie i porównałmem klocki z nowymi i ok nie wytarły sie te 3 blaszki ciasno wchodza . klocki dobrane dobrze. przeczytałem mase postów odnosnie tego i sugeruja wyrobione jarzmo zacisku . przemierzyłem je syfmiarka i wyglada ok . tak czy siak pozostało mi wymienic tylko zacisk i jarzmo i wszystko bedzie nowe . .wydaje mi sie ze klocek gdzies cie blokuje lekko bo jak mocniej zachamuje szczególnie jak cofam słysze jeszcze stukniecie jak by lekko przeskoczył . wstrzymuje sie z jarzmem bo kosztuje 200 zł ale znajdz zycie wymienie bo bede sie bał ze mi sie rozleci to przy hamowaniu takze Pjana jak do czegos dojdziesz to daj znac No to wyczysć porządnie jarzmo.
Dev Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Wyklepane jarzma lub złe dobrane klocki, albo jedno i drugie.
Rafal2410 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) a ja sie borykam juz pół roku z podobnym problemem wymieniłem klocki zrobiłem 4 tysie i pojawiło sie dzwonienie . jak pojechałem na szarpaki i sprawdzali amorek prawy przód to dzwonił jak dzwonek .mechanik powiedział sprezyna . ok zmieniłem sprezyne dalej dzwoni . potem w ruch poszły nowe prowadniczki. dalej dzwoni . zamieniłem klcki z lewej na pawa strone po po lewej jest ok. ale dalej dzwoni .podzedłem i wsklepie i porównałmem klocki z nowymi i ok nie wytarły sie te 3 blaszki ciasno wchodza . klocki dobrane dobrze. przeczytałem mase postów odnosnie tego i sugeruja wyrobione jarzmo zacisku . przemierzyłem je syfmiarka i wyglada ok . tak czy siak pozostało mi wymienic tylko zacisk i jarzmo i wszystko bedzie nowe . .wydaje mi sie ze klocek gdzies cie blokuje lekko bo jak mocniej zachamuje szczególnie jak cofam słysze jeszcze stukniecie jak by lekko przeskoczył . wstrzymuje sie z jarzmem bo kosztuje 200 zł ale znajdz zycie wymienie bo bede sie bał ze mi sie rozleci to przy hamowaniu takze Pjana jak do czegos dojdziesz to daj znac No to wyczysć porządnie jarzmo. chyba nie myslisz ze mierzyłem jarzmo sufmiarka bez wyczyszczenia . klocki dobrze dobrane marki komore tylko lewastrona dzwoni Edytowane 20 Listopada 2016 przez Rafal2410
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się