vario2g Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Witam.Koledzy czy jedyną przyczyną chwilowo wysokiej synchronizacji (5.0) wałka rozrządu przy około 3600obr.jest napinacz,?Rozrząd wymieniony 35 tyś temu,Napięcie paseka organoleptycznie wydaje się ok.Rozrząd z ASO . Jeżeli tak to czy wymiana samego napinacza wymaga demontaż pasa przedniego?pozdrawiam. http://vaglog.pl/log_260579.html Edytowane 4 Maja 2016 przez vario2g
vario2g Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Ustawienie najbardziej odpowiednie po wielu testach jest 0,6-1,1na plusie
Ralen Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Ustawienie najbardziej odpowiednie po wielu testach jest 0,6-1,1na plusieNie do końca jest tak jak piszesz. Każdy ustawia indywidualnie, ale odkąd czytam forum, większość pisze ze auto najlepiej pracuje w przedziale -0.6 do -1.1Wg teorii najlepiej celować w 0.0 Edytowane 5 Maja 2016 przez Ralen
vario2g Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 Ustawienie najbardziej odpowiednie po wielu testach jest 0,6-1,1na plusieNie do końca jest tak jak piszesz. Każdy ustawia indywidualnie, ale odkąd czytam forum, większość pisze ze auto najlepiej pracuje w przedziale -0.6 do -1.1Wg teorii najlepiej celować w 0.0 Nie wiem jakoś odczuwalnie lepiej reaguje na gaz z dolnych obrotów,jakby niuton był niżej ,(nie wiem czy to dobre)spalanie około litra mniej na 100km, ,i trochę ciszej,spaliny mniej gryzące,według ustawień 0,0
Ralen Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 dokładnie takie odczucia jak piszesz - ludziska piszą, że mają przy -0.6 do -1.1
vario2g Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 Tylko co może być przyczyną tak ,,poszarpanej " synchronizacji??Zmęczony napinacz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się