marewel Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 603 Silow.klapy przestrzeni dol./odmraz.-V85 zablokowany lub brak napiecia - BLAD SPORADYCZNY 602 Potencjometr w V85-G114 uszkodzenie - BLAD SPORADYCZNY Klimatyzacja wydaje mi sie ze dziala poprawnie,jak myslicie to cos powazniejszego? Kasowalem juz 2 razy bledy i dalej to samo.
szogun0 Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 no to chyba czas rozebrać i wyczyścić silniczki, skoro ciągle błędy powracają.
pre_pl Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 jak myslicie to cos powazniejszego? nie są to poważne usterki, należy postąpić tak jak napisał szogun. W ostateczności wymiana silników, ale zrób wszystko żeby je zreanimować, bo one całkiem tanie nie są. Po drugie, nieźle nazwałeś temat "Coś nie tak z klimatronikiem" - staraj się nazywać lepiej (regulamin)
marewel Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Opublikowano 16 Lutego 2007 no to chyba czas rozebrać i wyczyścić silniczki, skoro ciągle błędy powracają. Mozesz mi jeszcze powiedziec ktore to sa i jak sie do nich dobrac?
szogun0 Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 Jest to silniczek z czerwoną wtyczką od strony kierownicy na dole zespołu ogrzewania. troszeczkę ponad otworami nadmuchu na nogi. Trzeba ten nadmuch zdemontować.
marewel Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Opublikowano 17 Lutego 2007 Probowalem to zdemontowac,ale chyba dam sobie spokuj,wszystkie nadmuchy dzialaja wiec odpuszczam za duzo rozbierania.
Simon Opublikowano 17 Lutego 2007 Opublikowano 17 Lutego 2007 Dużo rozbierania jest żeby ściągnąć nadmuch na nogi?Te plastiki bo mi blokują dostęp do silniczków...
marewel Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Opublikowano 17 Lutego 2007 Wlasnie nie moglem go zdemontowac,niby jest na 2 srubach ale,odkrecilem je ale nie chcial wyjsc.Musisz odkrecic schowek i ta oslone nad pedalami i pod oslana konsoli srodkowej z prawej i lewej masz dwa wkrety.
marewel Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Opublikowano 8 Marca 2007 Wlasnie dzisiaj postanowilem ze dobiore sie to tego silniczka,jest on zamocowany na kawalku blachy ktora jest przykrecona na 3 wkrety,wymontowalem wszystko,nasmarowalem z lekka,podlaczlem do silniczka prad z prostownika cos zaiskrzylo i silniczek ruszyl.Podlaczylem zmontowany silownik do kostki i wszystko dzialao bledy poznikaly.Ale dzialanie nie trwalo dlugo przejechalem sie do znjomego samochod postal godzine i bledy porwocily a silniczek znowu sie zablokowal.Masakra jutro wykrecam jeszcze raz najgorzej jest wyciagnac to cieglo ktore laczy silownik z klapa sterowania nawiewu tu szkopy sie nie popisali.Dorzucam pare fotek jak to sie wszystko ma.
szogun0 Opublikowano 8 Marca 2007 Opublikowano 8 Marca 2007 Trzeba umyć komutator silniczka w benzynie ekstrakcyjnej. Nie podawaj napięcia z prostownika, bo silniczek jest na 5,7 volt.
marewel Opublikowano 9 Marca 2007 Autor Opublikowano 9 Marca 2007 Musialem go jakos ruszyc wiec podalem mu napiece 12V,to nie zarowka tak szybko sie nie spali,zaraz biore sie to ppnwnego rozbierania teraz umyje wszystko benzyna i popsikam WD40. Niestety ten silniczek jest raczej przepalony,chodzi chwile a pozniej zatrzymuje sie,rozmontowalem go na czescie pierwsze wyjolem jakas podkladke ze srodka i narazie chodzi ale jakos glosnno.Wie ktos moze czy da sie wymenic/dokupic sam silnieczek czy trzeba kupowac caly silownik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się