Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Problem pomocy b7 2.0tdi blb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kupiłem na aukcji a4 b7 2.0tdi auto przyjechało na lawecie.zapalił od razu,tylko po jakimś czasie zapala się kontrolka oleju(ciśnienia)oil pressure i turbo niewstaje.jakie mogą być przyczyny tych usterek,proszę o pomoc

Opublikowano

przyczyną może być brak napędu pompy olejowej

Opublikowano (edytowane)

przyczyną może być brak napędu pompy olejowej

Dzięki Kolego:-)koszt tego wybieraka,a inne przyczyny,na turbo czy to ma wpływ? Edytowane przez spraniec
Opublikowano

nie zalacza turba bo komp nie pozwala.nie ma smarowania

Opublikowano

Czyli zabierak albo pompa.a smok przytkany?

Opublikowano

Radzil bym nie odpalac tego silnika bo można go zatrzec o ile juz nie jest uszkodzony.Dać do regeneracji napęd pompy i cieszyc sie jazda .

Opublikowano

Lampka wyskakuje na wyższych obrotach.może coś tam jeszcze działa?

Opublikowano

Lampka wyskakuje na wyższych obrotach.może coś tam jeszcze działa?

jezdzić nie można!!!! Czego nie rozumiesz ??

Opublikowano

Ja wiem!nawet juz go nieodpalam.tylko mam nadzieje ze nic się tam nie uszkodzilo

Opublikowano

dziwne ze ja kupiles.chyba ze w ciemno uwierzyles handlarzowi no i masz ci los teraz

Opublikowano

przez Internet aukcje ubezpieczalni.myślę ze niema tragedii jeśli wyjdzie ze to tylko ten zabierak w ostateczności pompa 600zł

Opublikowano

Samego wybieraka się nie wymienia tylko daje od razu do przerobienia na większe gniazdo ~ 600zł O ile tym odpalaniem mu nie zaszkodziłeś bardziej.

Opublikowano

Od razu rozglądaj się też za turbosprężarką bo przy braku smarowania raczej nie miała prawa przeżyć :naughty: .

A o co chodzi z napędem pompy oleju to znajdziesz w tych tematach :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/309768-regenarcja-napedu-pompy-oleju-20-tdi/

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/78562-likwidacja-walkow-wyrownowazajacych-z-silnika-20-tdi-czyli-swap-pompy-oleju/

Opublikowano

Pewnie ją wyrwałeś za mała kaskę...i tak pierwsze co to miska do zdjęcia i spr.zabieraka.

Jeśli by okazało się że moduł trzeba zdemontować to już masz jak na dłoni panewki korbowe i główne.warto sprawdzić przy takim problemie.z tym ze tu już dochodzi koszt nowych śrub które się wyciągają i w/g technologii należy je wymienić na nowe po odkeceniu.

Jak tu będzie dobrze i zrobisz zabierak wtedy będziesz mógł się zająć diagnoza turbo...

Opublikowano

Mam nadzieję że tragedii nie będzie.ale zajmę sie tym dopiero pod koniec tygodnia:-(

Opublikowano

Jak już będziesz coś majstrował przy zabieraku to warto zdecydować się na swap pompy oleju i już nigdy nie będziesz musiał się martwić o stan "ołówka"

Opublikowano

Pompa naprawiona mordowałem się dwie soboty:-)ale ciśnienie wróciło.ale teraz dymi na raczej biało i to mocno.jak myślicie co to może być?turbo...

Opublikowano

Jeśli spaliny są kwasowate gryzace to płyn chłodniczy...

Opublikowano

A skąd tam płyn?

Opublikowano

Chłodnica egr,uszczelka pod gł

Lub głowica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...