spraniec Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Witam kupiłem na aukcji a4 b7 2.0tdi auto przyjechało na lawecie.zapalił od razu,tylko po jakimś czasie zapala się kontrolka oleju(ciśnienia)oil pressure i turbo niewstaje.jakie mogą być przyczyny tych usterek,proszę o pomoc
maniekaudia4 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 przyczyną może być brak napędu pompy olejowej
spraniec Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 (edytowane) przyczyną może być brak napędu pompy olejowej Dzięki Kolego:-)koszt tego wybieraka,a inne przyczyny,na turbo czy to ma wpływ? Edytowane 7 Maja 2016 przez spraniec
quadral20004 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 nie zalacza turba bo komp nie pozwala.nie ma smarowania
spraniec Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 Czyli zabierak albo pompa.a smok przytkany?
Wihajster Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Radzil bym nie odpalac tego silnika bo można go zatrzec o ile juz nie jest uszkodzony.Dać do regeneracji napęd pompy i cieszyc sie jazda .
spraniec Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 Lampka wyskakuje na wyższych obrotach.może coś tam jeszcze działa?
Wihajster Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Lampka wyskakuje na wyższych obrotach.może coś tam jeszcze działa? jezdzić nie można!!!! Czego nie rozumiesz ??
spraniec Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 Ja wiem!nawet juz go nieodpalam.tylko mam nadzieje ze nic się tam nie uszkodzilo
quadral20004 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 dziwne ze ja kupiles.chyba ze w ciemno uwierzyles handlarzowi no i masz ci los teraz
spraniec Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Opublikowano 7 Maja 2016 przez Internet aukcje ubezpieczalni.myślę ze niema tragedii jeśli wyjdzie ze to tylko ten zabierak w ostateczności pompa 600zł
Romek.A4 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Samego wybieraka się nie wymienia tylko daje od razu do przerobienia na większe gniazdo ~ 600zł O ile tym odpalaniem mu nie zaszkodziłeś bardziej.
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Od razu rozglądaj się też za turbosprężarką bo przy braku smarowania raczej nie miała prawa przeżyć . A o co chodzi z napędem pompy oleju to znajdziesz w tych tematach : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/309768-regenarcja-napedu-pompy-oleju-20-tdi/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/78562-likwidacja-walkow-wyrownowazajacych-z-silnika-20-tdi-czyli-swap-pompy-oleju/
SotoM Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Pewnie ją wyrwałeś za mała kaskę...i tak pierwsze co to miska do zdjęcia i spr.zabieraka. Jeśli by okazało się że moduł trzeba zdemontować to już masz jak na dłoni panewki korbowe i główne.warto sprawdzić przy takim problemie.z tym ze tu już dochodzi koszt nowych śrub które się wyciągają i w/g technologii należy je wymienić na nowe po odkeceniu. Jak tu będzie dobrze i zrobisz zabierak wtedy będziesz mógł się zająć diagnoza turbo...
spraniec Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 Mam nadzieję że tragedii nie będzie.ale zajmę sie tym dopiero pod koniec tygodnia:-(
the19game Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Jak już będziesz coś majstrował przy zabieraku to warto zdecydować się na swap pompy oleju i już nigdy nie będziesz musiał się martwić o stan "ołówka"
spraniec Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 Pompa naprawiona mordowałem się dwie soboty:-)ale ciśnienie wróciło.ale teraz dymi na raczej biało i to mocno.jak myślicie co to może być?turbo...
SotoM Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Jeśli spaliny są kwasowate gryzace to płyn chłodniczy...
SotoM Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Chłodnica egr,uszczelka pod gł Lub głowica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się