Skocz do zawartości
IGNOROWANY

klima nabita ale nie działa wtf ?


szkodnik1

Rekomendowane odpowiedzi

macie jakas instrukcje jak zrobic te nastawy podstawowe lub jakis film ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/page-1

U mnie to znowu powróciło ale to już rozbiorę te silniczki i je przeczyszczę bo jeden mi sadzi błędem

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chciałbym odświeżyć temat. Powoli rozwiązuję temat ale idzie to opornie ze względu na brak czasu i częste używanie auta . wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia który był uszkodzony, następnie cała klimatyzacja została sprawdzona i napełniona. Problem jednak nie zniknął i dalej klima nie działa. Wiem że problem leży po stronie kompresora który się nie załącza. Zapewne sprzęgło albo zatarta sprężarka.

Jak sprawdzić czy sprężarka nie jest zatarta ?

Warto zaczynać od wymiany sprzęgła? Jeśli tak to jaki jest nr. kat.?

Pozdro

Edytowane przez szkodnik1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem taki sam problem i winny był silniczek dławienia powietrza (v71),brak osłony nie ma tu żadnego znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem na wolnych obrotach wszystko ladnie chodzi i chłodzi ale jak tylko dodam gazu (po woli) odrazu się wyłacza :( na vagu dwa bledy jeden to czujnik jakosci powietrza a drugi to czujnik naslonecznienia. Raczej nie jest to wina tych błedow gdyż gdy nie dodaje gazu to klima działa cały czas. Czytałem gdzieś że może być to wina źle zczytywanej predkości obrotowej silnika przez klimatronik i tu pytanie do kolegów może,któryś z Was mógłyb napisać gdzie to jest podawane w vag-u w panelu klimatyzacji jaka grupa ktory blok a wisięką na torcie było by gdybyście podali jak to wyglada u was :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem taki sam problem i winny był silniczek dławienia powietrza (v71),brak osłony nie ma tu żadnego znaczenia

Miales jakies bledy z tym zwiazane w vcds ? Bo u mnie jest zero bledow a nastawy podstawowe klap nic nie daly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem błędów, nastawy teraz też mi nie pomagają, wymienię niebawem bo mam zapas tych silniczkow

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak miałem 2 błędy ,jeden to silniczek v71 i jeszcze jeden ,ale nie pamiętam ,po wymianie silniczka zniknęły obydwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Rozebralem starą sprezarke żeby wogóle zobaczyć jej zasadę działania i stwierdziłem że nie ma bata musi pompowac nowa. Co zostało? Rozebrać regenerowana sprezarke. Tak też zrobiłem. W środku sprężarki był ścięty seger który trzyma jedną sprężynke która pozwala utrzymać minimalna wydajność pompy. Bez tego segera pompa miała wydajność zerową więc się nie mogła wzbudzić. Nie mówcie mi ze po zatarciu sprężarki jest brudny układ i temu sprężarka się nie wzbudza bo po przeczytaniu tego odrazu wiedziałem że to głupoty. Brudny układ nie ma nic do tego że kompresor nawet nie drgnal z cisnieniem. Dobrze ze robiłem to sam bo gdybym postawił auto do mechaniora to wymieniłby mi cały układ i dalej gowno z tego by było. A kto by pomyślał że regenerowana sprężarka jest wadliwa. Straciłem gwarancję ale przynajmniej zrobiłem to sam i kosztowało 650 zł a nie 2650....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprezarka sie zatrze to trzeba wymienic osuszacz koszt 40zl, wyciagnac prestostat i przedmuchac, jesli tego nie zrobiles to wydajnosc niwej sprezarki jest duzo duzo nizsza a w najgorszym wypadku moze dojsc do uszkodzenia sprezarki.

Slabych elektrykow miales skoro tak bladzili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężarka to jest rzecz mechaniczna a nie elektryczna. Z pradami było wszystko ok. Kto by przypuszczał że kompresor po regeneracji jest uszkodzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Rozebralem starą sprezarke żeby wogóle zobaczyć jej zasadę działania i stwierdziłem że nie ma bata musi pompowac nowa. Co zostało? Rozebrać regenerowana sprezarke. Tak też zrobiłem. W środku sprężarki był ścięty seger który trzyma jedną sprężynke która pozwala utrzymać minimalna wydajność pompy. Bez tego segera pompa miała wydajność zerową więc się nie mogła wzbudzić. Nie mówcie mi ze po zatarciu sprężarki jest brudny układ i temu sprężarka się nie wzbudza bo po przeczytaniu tego odrazu wiedziałem że to głupoty. Brudny układ nie ma nic do tego że kompresor nawet nie drgnal z cisnieniem. Dobrze ze robiłem to sam bo gdybym postawił auto do mechaniora to wymieniłby mi cały układ i dalej gowno z tego by było. A kto by pomyślał że regenerowana sprężarka jest wadliwa. Straciłem gwarancję ale przynajmniej zrobiłem to sam i kosztowało 650 zł a nie 2650....

jeżeli nie przepłukałeś układu po zatarciu spręzarki i nie wymieniłeś kilka elementów to wkrótce sprężarka znowu sie zatrze na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ma sie ogolne pojecie jak dziala klimatyzacja a dodatkowo posiada sie manometry to diagnoza jest dosc prosta. Niestety 90% zakladow ktory robi klimatyzacje potrafi jedynie podlaczyc maszynke i poswiecic ultrafioletem czy nic nie swieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzywki chodza po 150-200zl dostajes 7dni gwarancji jesli odrazu daje slabe cisnienie to wymieniasz. Nie dajmy robic sie w konia cwaniakom, za 2600 kupujesz silnik z pelnym osprzetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz cały układ w opiłkach które krążą w obiegu.Dostaja sie do sprężarki która się szybko znowu zatrze.Wystarczy wyjąc dysze rozprężna i zobaczyc ile tego tam jest wyłapane...Z reszta co nas to obchodzi to Twoja kasa i Twoje auto :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz cały układ w opiłkach które krążą w obiegu.Dostaja sie do sprężarki która się szybko znowu zatrze.Wystarczy wyjąc dysze rozprężna i zobaczyc ile tego tam jest wyłapane...Z reszta co nas to obchodzi to Twoja kasa i Twoje auto :decayed:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh u mnie okazala sie chyba sprawa prostsza niz szukalismy. Zajzalem do filtra kabinowego widac bylo ze nie byl wymieniany dawno wazyl tyle co cegla jak go wyjalem ;) wymienilem i narazie wyglada ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...