Ganimadeus Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Cześć koledzy, mam problem z leonem kolegi - 1.8t 180km 4x4 2001r. niestety nie znam oznaczenia silnika - brak vlepki w bagażniku Auto jak kupił miało już założony blow-off i nie było problemów aż do niedawna. Jakby stracił nieco mocy z dołu.Błąd jaki się pojawia przy wyższych obrotach: 17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malf - do wymiany n249? Zrobiłem też logi dynamiczne, odczyty poniżej. DYNAMICZNE: Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_262575.html Grupa 002, 003, 020: http://vaglog.pl/log_262576.html Grupa 031, 033: http://vaglog.pl/log_262577.html Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
the19game Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 1. Do 1.8T tylko DV 2. Nie ma mocy z dołu bo turbo wstaje późno Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ganimadeus Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Opublikowano 19 Maja 2016 1. Do 1.8T tylko DV2. Nie ma mocy z dołu bo turbo wstaje późno Ad1. Tak też mu powiedziałem ma sobie to zmienić.Ad2. Czy w tym przypadku jest to czymś spowodowane konkretnie?
norad Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 7608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malf -u mnie przyczyna tego błędu był zsunięty wężyk podciśnienia z n249 - czyli do sprawdzenia podciścienia i szczelność dolotu.
Łukasz13 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Cześć koledzy, mam problem z leonem kolegi - 1.8t 180km 4x4 2001r. niestety nie znam oznaczenia silnika - brak vlepki w bagażniku Auto jak kupił miało już założony blow-off i nie było problemów aż do niedawna. Jakby stracił nieco mocy z dołu. Błąd jaki się pojawia przy wyższych obrotach: 17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malf - do wymiany n249? Zrobiłem też logi dynamiczne, odczyty poniżej. DYNAMICZNE: Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_262575.html Grupa 002, 003, 020: http://vaglog.pl/log_262576.html Grupa 031, 033: http://vaglog.pl/log_262577.html Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. W aucie jest program, turbo bardzo późno wstaje, temp w dolocie dramatycznie wysoka, wymień ten zawór na normalną dv, sprawdz szczelność i dlaczego jest taka wysoka temp. w dolocie, przy wysokich obr brakuje paliwa to też do sprawdzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się