rajek1233 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) Witam To jest mój pierwszy post więc z góry przepraszam za błędy . Tak jak wyżej w temacie proszę o analizę logów . Od nie dawna zauważyłem ze moja audi nie chce jechać jak by to byl DI a nie TDI. Załaczam do tematu logi i kody błędów . Dziękuje i prosze o szybką pomoc Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_262892.html http://vaglog.pl/log_262893.html http://vaglog.pl/log_262894.html http://vaglog.pl/log_262895.html http://vaglog.pl/log_262896.html http://vaglog.pl/log_262897.html http://vaglog.pl/log_262898.html http://vaglog.pl/log_262899.html http://vaglog.pl/log_262900.html Logi BS : http://vaglog.pl/log_262901.html http://vaglog.pl/log_262902.html http://vaglog.pl/log_262903.html http://vaglog.pl/log_262904.html Logi dynamiczne : http://vaglog.pl/log_262905.html http://vaglog.pl/log_262906.html http://vaglog.pl/log_262907.html http://vaglog.pl/log_262908.html http://vaglog.pl/log_262909.html http://vaglog.pl/log_262910.html http://vaglog.pl/log_262911.html Kod błędów : 1 Fault Found:17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Edytowane 18 Maja 2016 przez rajek1233
baca2309 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) to tak z grubsza:) -dawke można ruszyć na 3-3,2mg -kąt do delikatnej poprawy na 49-51 najlepiej 53-55 -egr zaciety badź n18/wężyki -hmm turbo niema doładowania do sprawdzenia n75, wszystkie wężyki, jesli bd ok to musisz zobaczyć wakuometrem jakie jest podciścnienie na węzyku od gruszki bo może być to vacu pompa jak nie to szukamy dalej hamulce są? Edytowane 18 Maja 2016 przez baca2309
rajek1233 Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Opublikowano 20 Maja 2016 to tak z grubsza:) -dawke można ruszyć na 3-3,2mg -kąt do delikatnej poprawy na 49-51 najlepiej 53-55 -egr zaciety badź n18/wężyki -hmm turbo niema doładowania do sprawdzenia n75, wszystkie wężyki, jesli bd ok to musisz zobaczyć wakuometrem jakie jest podciścnienie na węzyku od gruszki bo może być to vacu pompa jak nie to szukamy dalej hamulce są? Hmm .. Hamulce sa , raczej nie zauwazylem zeby cos sie zmienilo no ale musze zalatwic wakumetr i to sprawdzic vacu . Co do egru jak jest zaciety warto go wyczyscic ? N75 sprawdzic zamieniajac z N18 ? A usunac blad 17958 ? Postaram sie to jak najszybciej zdiagnozowac i wrzucic na forum
baca2309 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 egr najlepiej zaśleepic blacha mozesz zamienić i zobaczyć czy bedzie jaka kolwiek róznica usuń i zobaczymy czy na drugim zaworku też wyskoczy
rajek1233 Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 egr najlepiej zaśleepic blacha mozesz zamienić i zobaczyć czy bedzie jaka kolwiek róznica usuń i zobaczymy czy na drugim zaworku też wyskoczy zamienilem n18 z n75 i nie ma roznicy , dalej przechodzi w tryb awaryjny a co do bledu usunalem i dalej sie pojawil wezyki sprawdzalem i jest ok tak czytam podobne posty i zastanawiam sie nad samodzielnym czyszczeniem turbiny choc sciagalem i zakladalem wezyk z gruchy i sztanga w jakims zakresie sie ruszala ;/
baca2309 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) sam niedawno czyściłem pierwszy raz i powiem ci ze jest to banalne:P ja akurat mam dostep do myjki ultradzwiekowej, mozesz odkrecic gruszke , sa 2 nakretki od dołu i wtedy zobaczyc jak sztanga sie rusza, mi sie też wydalwało ze troche chodzi ale jak rozebrałem to zero ruchu tak zapieczone Edytowane 22 Maja 2016 przez baca2309
rajek1233 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 sam niedawno czyściłem pierwszy raz i powiem ci ze jest to banalne:P ja akurat mam dostep do myjki ultradzwiekowej, mozesz odkrecic gruszke , sa 2 nakretki od dołu i wtedy zobaczyc jak sztanga sie rusza, mi sie też wydalwało ze troche chodzi ale jak rozebrałem to zero ruchu tak zapieczone ok wlasnie zamowilem wakuometr i uszczelki do turbiny , jezeli mowisz ze to banalne to sie za to zabiore jak przyjda czesci zamowilem tez zaslepki do egr'a i mam zamiar wybebeszyc katalizator no ale to zapewne nie zlikwiduje notlaufow
baca2309 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 jesli cisnienie bd ok -0,6 to jest ok i trzeba czyścić i bd żył
rajek1233 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 jesli cisnienie bd ok -0,6 to jest ok i trzeba czyścić i bd żył tak ogladam ten filmik i widze ze moja sztanag na pewno nie wykonuje takiego zakresu ruchu a wiec na pewno bedzie czyszczonko no ale cisnienie tez sprawdze jak przyjdzie sprzet a co do zalozenia turbiny po czyszczeniu to trzeba wstrzyknac troche oleju do wezyka smarowania turbiny ?
baca2309 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 tak najlepiej 2x strzykawki ,powoli wstrzykujesz olej i palcem powoli krecisz wirnikiem w lewo:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się