Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] AWX 1,9 TDI 200KM i moze troche wiecej


martin a4

Rekomendowane odpowiedzi

( i nie ma gdzie zmieścić).

no chyba, że znasz patent CTVła na "przesunięcie silnika" :gwizdanie: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki patent ze wszystko pasuje ale niestety za montaz biore kase

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biore kase

To juz wszyscy wiedza. Co z tym modem do licznika w B6? Wypowiesz sie czy nadal bedziesz wszystkich ignorował?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 16:41_________________________________________________A tu ten temat, zebys nie musiał szukać

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_wskaznik_temperatury_oleju_na_fisie_taki_jak_w_rs4-t48876.60.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszyć moment na początku do żądanej wartości

Poprowadzić linie momentu

Jak to się niektórym fajnie gada...... . Niestety niekiedy rzeczywistość wygląda inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: kocham to forum.. jestescie wielcy.. martin napisz cos jak sie jezdzi z takim momentem na osce..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki patent ze wszystko pasuje ale niestety za montaz biore kase

Ciekaw jestem ile juz tych gt22 zamontowales??? :gwizdanie: Jest ktos na tym forum zeby to potwierdzic ?? :cool1: Jesli jest ktos taki to ja bede nastepny :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po co rzeźbicie w brązie? :polew:

Na 200 KM i ok 410-420 Nm (tyle dobrze trzyma sprzęgło 240 mm z AVF) wystarcza turbo BRD. Pasuje P&P i bardzo ładnie ładuje z dołu.

Linka do tego co zrobiłem z brata A4 podał już Spanky :cool1:

Jeździłem ostatnio tym wozem parę dni i zapina jak dziki ;)

Aha bardzo ważne - powyżej 180-185 KM wskazane stosowanie pompek AL bo na seryjnych BA z AWX to nie wyciśniemy za dużo. :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz na czasie jest dlubanie 2.0 TDI :wink4:....

1.9 PD to juz prehistoria i nie ma co szukac dziury w doopie ... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky

alv mial 400 i jezdzil ... wink4

dżem dobry alv miał 403,6 Nm hyhy :polew: a tak na serio to momenty grubo ponad 400 w ośce nadają się chyba tylko do świrowania na forum hehe...

co do modów to idź w ślady Adama, ewentualnie BRD, FMIC i pompki...

spanky

teraz na czasie jest dlubanie 2.0 TDI wink4....

zaczynam o tym myśleć :decayed:

EOT :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz na czasie jest dlubanie 2.0 TDI :wink4:....

1.9 PD to juz prehistoria i nie ma co szukac dziury w doopie ... :evil:

Spanky nie przesadzaj - 1.9 PD to doskonały motor. Mocny, odporny, mało pali i zapewnia niezłego kopa.

2.0 to już znacznie delikatniejsza konstrukacja choć dużo kulturalniejsza. Ma też swoje plusy.

P.S. Spanky wałaśnie w piątek Pocztex przywiózł turbo BRD do mojego parcha :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky nie przesadzaj - 1.9 PD to doskonały motor. Mocny, odporny, mało pali i zapewnia niezłego kopa.

zle mnie zrozumiales ... :wink4: nie chodzi mi o to ze jest zly tylko ze jest stary tzn.sprawdzona konstrukcja i nie ma co wymyslac nowych szlakow ... w kwesti modyfikacji tej motorowni juz chyba wszystko zostalo zrobione albo moze prawie ...

VP to tez prehistoria ... i pali mniej od PD i tez ma kopa ... :wink4:

2.0 to już znacznie delikatniejsza konstrukacja choć dużo kulturalniejsza. Ma też swoje plusy.

P.S. Spanky wałaśnie w piątek Pocztex przywiózł turbo BRD do mojego parcha :gwizdanie:

he he he ... kiedy montaz ... ? :decayed:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_prawy_intercooler_20_tdi_lub_20_tfsi-t55658.0.html - dlaczego beda dwa :wink4: ?

i kiedy poznamy całkowity plan dzialania ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wsadziłem do swojego Passata B5 z 97 roku 2.0TDi i największe obudową pełne GT22. Wiec stety niestety CTV ma racje. Jest na forum Adamoo który ma mniejsze GT22 i też wchodzi spokojnie. Ja i Adamoo mamy seryjne puszki !! filtrów powietrza i miejsce miedzy nimi a turbo tak żeby nic nie pukało.

Do 200PS z 8V wystarczy BRD.

Dobrze w takim motorze jest zrobić "łeb" czyli głowice oraz inne stricte sportowe zmiany w silniku. Mój 8mio zaworowy na seryjnym wałku ma moc max przy 4900obr !!.

Zreszta niebawem go skończe i wkreje jakies fotki i wykresy..

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wsadziłem do swojego Passata B5 z 97 roku 2.0TDi i największe obudową pełne GT22. Wiec stety niestety CTV ma racje.

ktoś tu chyba musi przeprosić ctv-ała :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze w takim motorze jest zrobić "łeb" czyli głowice oraz inne stricte sportowe zmiany w silniku. Mój 8mio zaworowy na seryjnym wałku ma moc max przy 4900obr !!.

:shocked: 4900 ... ładnie ...

etamdfiesciezhaczykiem :wink4:

201 czy 299 bo jedno i drugie z haczykiem :tongue4::wink4:

sadze ze ta druga połowa ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...