Lolleq Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 (edytowane) Witam wszystkich, mam ogromny problem i liczę na wasza pomoc. Sprawa ma się tak ze dnia 13.04.2016r koleś wymusił mi pierwszeństwo przejazdu na rondzie skutkiem czego uderzyłem w niego przy prędkości ok 40-50 km/h, na pierwszy rzut oka uszkodzenia nie wyglądały na poważne oczywiście zagięta maska rozsypane lampy, uszkodzony zderzak wzmocnienie czołowe chłodnice. Postanowiłem naprawić auto bezgotówkowo w serwisie, oczywiście samochód zabrali piec tygodni stal u nich na warsztacie tak długo bo podobno części nie mogli dostać itp. Wczoraj auto odebrałem tuz przed samym zamknięciem okazało się ze autem nie da się jechać automat nie chce zmieniać biegów wcale nie redukuje mogę rozbujać go do 5tys na dwójce i już trojki nie wrzuci, próbowałem zmieniać biegi tip tronikiem jest podobnie czuj tak jakby ślizgało się sprzęgło obroty rosną samochód wogole nie przyspiesza a jak już wrzuci wyższy bieg jest takie szarpniecie jakby ktoś uderzyłby mnie w tył auta. Rozwiniecie prędkości 80km/h myślę ze ogromnym wyczynem w tym stanie. Przed kolizja nie było najmniejszych problemów ze skrzynia płynnie zmieniała biegi.Teraz takie rzeczy, proszę doradźcie co mam zrobić w takiej sytuacji serwis uważna ze awaria skrzyni nie ma nic wspólnego z kolizja. Dodam jeszcze ze auto robione na zamiennikach myślę ze słabej jakości, pyzatym zauwarzylem ze trzyma teraz większą temperaturę wcześniej miał 95 stopni teraz po przejechaniu 10 km i zgaszeniu silnika pokazuje ciut powyżej 100 stopni z temperatura oleju jest podobnie wcześniej ok 95 stopni teraz 110. Edytowane 21 Maja 2016 przez Lolleq
Hezen Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 W związku z temperaturą to sprawdz na klimatroniku w 51 kanale temperature płynu chłodzącego. Może czujnik robi cie w konia. W obudowie są dwa czujniki płynu chłodzącego (znajduje się w trójniku, który jest przykręcony do bloku silnika) jest to G2 i G62, jeden podaje temperature na zegary a drugi na klimatronik. Co do skrzyni to podepnij vaga i sprawdź błędy w ecu silnika i skrzyni. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Lolleq Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) pod vagiem mam bledy 00532 nieprawidlowe napiecie zasilania brak sygnalu lub zwarcie do B- usterka sporadyczna 00296 przelacznik kick-down zwarty do masy (F8) zwarcie do B- usterka sporadyczna 00526 wlacznik swiatla stopu -nieprawidlowy sygnal F . To ze stopem mam od kiedy kupiem auto nie bylo kiedy wymienic czujnika. Po skasowani pozostaje tylko blad ze stopem. Dodam ze w silniku mam blad odnosnie czujnika polozenia przepustnicy, kasje a i tak znowu go wywala. Przed kolizja nigdy wczesniej nie wystepowal. Co do przepustnicy czyscilem wtyczke kontaktem poprawy nie ma Edytowane 22 Maja 2016 przez Lolleq
Hezen Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Czujnik stopu jest jednym z czujników odpowiadających za prawidłową pracę skrzyni. Przepustnica tak samo, ecu skrzyni także czyta parametr jej otwarcia. Może wystarczy zrobić jej adaptacje, musisz poszukać u wujka google jak ją zrobić. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Lolleq Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 Tylko ze przed kolizja blad byl skrzynia chodzila jak ta lala plynie zmieniala biegi nic nie szrpala po kick downie od razu redukowala. Po naprawie nie da sie jezdzic pierwszy i drugi bieg w miare chociaz troche przeciaga, z kolej na trojkę juz nie wrzuci, teraz odnosze wrazenia jakbym jezdzil autem takich gabarytow z silnikem 50 konnym.
majkel_majki Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Błąd czujnika stopu nie ma nic do rzeczy, jeżeli przeskanujesz sterownik skrzyni na wciśniętym hamulcu to się nie pojawi, to jest normalne zachowanie.
Banan Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 Ogarnij poziom oleju w skrzyni , chłodnica wymienienia nie wiadomo czy dolali olej , druga sprawa po kolizji mógł się dostać płyn chłodniczy do oleju.
Lolleq Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 Z olejem jest taka bajka ze auto na lawecie zawozili do specow od skrzyn automatycznych tam stwierdzili ze skrzynia w tym aucie nie istnieje zamiast oleju bylo bloto i brakowalo dwóch litrow.
Lolleq Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 Jezdzi za duzo powiedziane raczej toczy sie, wczoraj laweta zabrala z powtorem do serwisu podczad wjazdu na pochylnie lawety audica zostawila spora plame oleju na ulici i wogole teraz skrzynia jest mokra
Hezen Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Problemy ze skrzynią też mogą wynikać przez niski stan oleju. W najgorszym przypadku popalone tarczki kosza forward. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
majkel_majki Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Jeżeli na ziemi został olej to wszystko wskazuje na to, że pompa oleju w skrzyni powiedziała pa pa i to może być efekt kolizji. Przy braku dwóch litrów oleju ta skrzynia jeżeli jest sprawna pracuje zupełnie normalnie.
Lolleq Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 Okazało się ze główna przyczyna był błąd czujnika położenia przepustnicy trzeba bylo zrobić adaptacje teraz jest ok.
Hezen Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 A co ja pisałem przedtem? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/360255-Uszkodzony-automat-po-kolizji#entry4845934 Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się