Simon Opublikowano 17 Lutego 2007 Opublikowano 17 Lutego 2007 Witam, autko jedzie tzn. przyspiesza na każdym biegu od 1,5-1,8tyś 1,8-2,0tyś "dziura" kula się jakby zduszony od 2,0tyś obrotów leci pięknie i ciągle ten sam schemat,(od wczoraj) mówię, zrobiło się to dość nagle a ja tak najczęściej utrzymywałem takie obroty ok.2,0tyś w normalnej jeździe. Zeskanowałe i mam błąd w VAGu przedwczoraj jeszcze go nie było 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Z tego co czytam to coś z dolotem 00575 ale nigdy nie umiem znaleźć co to ten drugi człon pod błęde 17-10 "Jak trwoga to do .."A4 klub
Wihajster Opublikowano 17 Lutego 2007 Opublikowano 17 Lutego 2007 bylo juz o tym mnóstwo szukaj a znajdziesz,pewnie n75 nawala jak zwykle w 1z lub przewody podcisnieniowe od wyzej wymienionego zaworu
spanky Opublikowano 17 Lutego 2007 Opublikowano 17 Lutego 2007 temat przerabiany wielokrotnie ...... opcja SZUKAJ :exclaim: otworzyłem .... gdyz problem został rozwiazany ale nie był to N75 .....
artur28 Opublikowano 18 Lutego 2007 Opublikowano 18 Lutego 2007 Zrób Vagiem blok 011 pod obciążeniem spawdź wtyczki i rurki od podcisnienia ja też miałem ten sam błąd a powodem była nie stykająca wtyczka od N75 a objawy miałem takie same tylko że przy innych obrotach. Mogł ci paść N75 albo przepływka
spanky Opublikowano 18 Lutego 2007 Opublikowano 18 Lutego 2007 Zrób Vagiem blok 011 pod obciążeniem spawdź wtyczki i rurki od podcisnienia ja też miałem ten sam błąd a powodem była nie stykająca wtyczka od N75 a objawy miałem takie same tylko że przy innych obrotach. Mogł ci paść N75 albo przepływka widze ze zaintreresowyny nie ma czasu wiec wklejam PW od niego z rozwiazaniem problemu .... A jednak nie N75 tylko giętka rura z dwoma cybantami pękła od spodu czego nie było widać!!! Teraz myślę jak zajechać 150km do ASO Audi po taka czesc....czy mogę to jakoś pokleić?Pierwsza na nawrocie spalin... jak najbardziej mozesz to pokleic na czas drogi tasma (najlepiej Power Tape) ... i przez droge nie katuj furki ...
Simon Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 Spałem pół niedzieli po imprezie sorki i dzięki Mod: spanky! A wyglądało to tak: VAG się zwraca od samego początku!Naprawiłem, wyczyściłem i idzie jak rakieta (znaczy zrobiłem tak wyciąłem arkusz gumy z jakiejś dentki grubej owinąłem dwa razy na tą ori gumę i jadę do Audi C.Wrocław....
spanky Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 he he he przerabiałem to juz w swoich dwoch TDI-kach a i u ojca w TDI tez to była przyczyna dymienia .... :twisted:
Simon Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 Dzięki jeszcze raz wszystkim za pomoc!
BarthPL Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Spoko ze fajnie sie skonczylo. Napisz jeszcze jaki koszt naprawy???
spanky Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Spoko ze fajnie sie skonczylo. Napisz jeszcze jaki koszt naprawy??? ten kawalek gumy w ASO kosztuje ~ 90 zł ......
Simon Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Opublikowano 20 Lutego 2007 To tak mój koszt to wycięta stara dentka, trochę kleju i trzy opaski dodatkowe plastikowe.... Byłem w ASO Audi Centrum Wrocław na zamówienie 81zł...bo to buma ciśnieniowa itd. w tym 31zł guma + 50zł znaczek audi Ale i tak kupię tylko po 10tym pozdrawiam
adadur Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Zmierz fi i poszukaj po sklapach z armaturą ciśnieniową albo jakiej agromy od sprzętu rolniczego. To nie jest kształtowana rurka wiec cokolwiek się nada - jednak pamietaj że tam 2 bary ciśnienia.
spanky Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Zmierz fi i poszukaj po sklapach z armaturą ciśnieniową albo jakiej agromy od sprzętu rolniczego. To nie jest kształtowana rurka wiec cokolwiek się nada - jednak pamietaj że tam 2 bary ciśnienia. z tymi rurami ze sklepu rolniczego to bym zabardzo nie szalal ...... guma musi byc odpowiedniej jakosci, odpornej na dzialanie oleju ... :exclaim: zobacz jak dziala olej na oryginalna czesc , :eek: a jak bedzie dzialac na podróbke ... wyobraz sobie ze te male kawaleczki gumy wpadaja do silnika .... :exclaim:
adadur Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 zgoda trzeba uwagę zwrócić by była to rura wzmacniana i odporna na olej, myślałęm że to oczywiste
spanky Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 zgoda trzeba uwagę zwrócić by była to rura wzmacniana i odporna na olej, myślałęm że to oczywiste słyszałem o przypadkach uzywania wezy ogrodowych :exclaim: .... dlatego napisałem ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się