griga-st 5 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 ...Ale tylko do 3 generacji EA888.Czyli w 2.0 będzie to silnik CNCD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) Ale przecież to juz jest a VSI DI 2.0 to nie jest 6 generacja tylko wtrysk fazy lotnej przeznaczony dla samochodow z bezposrednim wtryskiem... czyli to co ma juz tez Polska np STAG 400 DPI tu masz liste obslugiwanych aut i silnikow https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=http://www.prinsautogaz.pl/wp-content/uploads/2014/11/Prins-DI-available-list-21042015-importer.pdf 6 gen u Prinsa to Prins Direct LiquiMax-2.0 czyli wtrysk bezposrednio przez wtryski benzynowe , ale lista obslugiwanych silnikow jest malutka Edytowane 25 Maja 2016 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 LPG jest lepszym paliwem jak benzyna do silników z DI. Ogranicza jedyna wadę gazu: skutki wyższej temperatury spalania. O przewadze LPG do benzyny jako paliwa nie trzeba chyba tu pisać W EA888 trochę problemów stwarzają wtryski Boscha zrobione po taniości. Trzeba pewnie liczyć ze co 100 tys trzeba je będzie wymieniać przy eksploatacji na gazie... W B8 jeszcze dochodzi problem z aku umieszczonym w zapasie. W dobrze wypasionych sztukach niemal nie do przeskoczenia. Zeby Prins zrobił dobry interes, to ta instalka wraz z montażem powinna być skalkulowana na ok. 6 koła pewnie. Wydaje się to możliwe bo nie trzeba tu żadnych dodatkowych wtrysków, parowników, sterowników, itp. To ze polscy producenci ciągle śpią jakoś mnie niestety przestało dziwić Ale przecież to juz jest a VSI DI 2.0 to nie jest 6 generacja Chyba masz racje Na jednej liście umieścili WSZYSTKIE instalki i to mnie zmylilo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Też troche temat rozkminiałem bo czasem można wyrwać ladną sztuke z USA i przerobić na junkersa, ale największy jak dla mnie problem to ten nieszczęsny zbiornik :/ Zabili LPG w nowych Audicach na amen! Wszystko można znieść ale nie bagażnik z jakims jebuckim zbiornikiem bo przeciez nie wywalę aku do bagażnika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 26 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 No cholernie kiepska sprawa z tym aku... Widzalem projekt A4 1.8 z przełożoną bateria(sporo mniejsza) na lewe nadkole. ale to był golas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Zawsze możesz dać jeszcze jeden z drugiej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 26 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Jak juz zdjęcie pokazujesz to zrobiłbys sobie porządek w kablach Przesłać Ci trytki? W lewym nadkolu może źle nie wygląda ale tak jak piszecie, maleństwo tam wejdzie i w dodatku żadnej jednostki nie może tam być albo konkretne rezanko. W A6 też to tak źle nie wygląda, tyle że butla mała. ale aku dalej we wnęce koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Trytytki To konstruktywny chaos A z reklamacjami to do Laguny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 a tutaj A5, może by coś z tego było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 (edytowane) To jest wlasnie instalka z tytułu tematu. Silnik trzeciej gen. CJEB (chyba) z LiqiMax 2.0 Laguna jeden wie ile zapasu jest w kablach do radia, tv czy wzmaka żeby gdzieś z tymi sterownikami uciec. Mniejsza bateria to nie jakiś wielki problem. Edytowane 27 Maja 2016 przez griga-st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 wiem, tylko była rozkmina co z AKU, jakoś to upchali,ale jak narazie to troche paździerzem leci od tego. Muszą sie bardziej postarać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 W A5 nadkole jest chyba pojemniejsze. Dlatego większe (ori?) aku się zmieściło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 no właśnie dzisiaj sobie tak delikatnie looknąłem i co najwyżej weszły by tam 3 paluszki AA a nie akumulator. nie wiem jak w sedanie ale Avant licho :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tata1989tom 0 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam Wszystkich, Planuję zakup Audi A4 B8 ,niestety z tego co przeczytałem nie jest tak prosto założyć LPG do nowszych silników (tfsi itp) Jaki silnik najlepiej znosi lpg ? który nie będzie sprawiał problemów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Odpuść sobie B8 jak planujesz LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek990 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Odpuść sobie B8 jak planujesz LPG. Kolego czy masz B8 z LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Nie mam. Instalacje LPG do aut z bezpośrednim wtryskiem są cały czas zbyt drogie i zbyt skomplikowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impackt 8 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Rozmawiałem ostatnio z moim gazownikiem na temat 2.0 tfsi ( dla mnie melodia przyszłości ). On sam zrobił 3 takie samochody z czego jeden przejechał już ponad 50.000 km. Mówi, że robota do ogarnięcia u niego na przyzwoitych gratach to koszt ok. 4500-5000 zł. Sam jednak mówi, że interes średnio opłacalny, żeby całość się zwróciła trzeba dużo jeździć, na każde 100 km auto pali też ok. 3-4 litrów benzyny. Jeżeli chodzi o ceny całej instalacji, to sam twierdzi, że jeszcze przez jakiś czas utrzyma się na obecnym poziomie. Wniosek, jeżeli naprawdę dużo się jeździ temat warty ogarnięcia. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez impackt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie w temacie ten gazownik, tu wszyscy piszą o next genie a Ty i Twój gazownik mówicie o dotrysku Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez ganjaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się