Ben3k Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Cześć, Nie wiem jak i czemu, ale wlałem do 1/4 baku z ropą ok 3-4 litrów benzyny. Zorientowałem się i dolałem do pełna ropy oraz ok 1l mixolu. Auto jeździ trzeci dzień, nie dymi, ma moc i przyśpiesza ale cieżko odpala. Nie przejmować się tym i dojechać do końca bak i zmienić filtr paliwa do świeżej ropy czy jednak już to zrobić?
nik23 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) Z taką ilością benzyny na pełny bak niepowinno być zadnych problemów, wyjeździj ile sie da zatankuj do pełna i zapodaj jakie stp albo l&m do czyszczen a potem nowy filtr przy następnym baku. Chyba ze masz jaki stary filtr to lepiej liqui molly z słoika przez dwa filterki do benzyny zeby nie rozpuściło syfu z filtra i nie władowało na pd. Edytowane 28 Maja 2016 przez nik23
strikerrr11500 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Dla pewności po wyjeżdżeniu 10 litrów możesz znowu zatankować do pełna aby się wszystko tam lepiej mieszało i powtórzyć cały proces z 1-2 razy. A najlepiej to spuścić wszystko zalać dobrej jakości ropą zmienić filtr i palić maszynę
Ben3k Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Opublikowano 28 Maja 2016 Wlasnie slyszalem, ze lepiej wyjezdzic calosc, dolac ropy i cos do wtryskow i wymienic filtr. Martwi mnie tylko to odpalanie... czy to normalne?
nik23 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Masz vcds? Jak tak to zloguj 013 023 018 i bedzie wszystko wiadomo.
Ben3k Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Opublikowano 28 Maja 2016 Nie mam... Chyba, że ktoś z wrocławia mi pomoże...
piotrsob1 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) To co masz teraz w zbiorniku nie jest najlepszym paliwem dla AVF-a, jakby to był AFN albo 1Z to bym nie widział problemu Ja bym zlał przynajmniej ze 3/4 zawartości zbiornika , używając do tego elektrycznej pompki paliwa znajdującej się w zbiorniku i dolał czystego napędu Resztę powoli wyjeździsz dolewając w rozsądnych proporcjach przy następnych tankowaniach Trochę informacji jak to zrobić masz tutaj : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330703-problem-z-pradem-na-pompe-paliwa-19tdi-avb/?hl=%22bezpiecznik%22pompa%22paliwa%221%2C9%22tdi%22 I jeszcze jedno zdjęcie zaczerpnięte z netu : http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/200cabf9619e0ac3 Edytowane 28 Maja 2016 przez piotrsob1
Ben3k Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Opublikowano 28 Maja 2016 Taka ciekawostka - odkryłem, że przy przekręceniu klucza na zapłon, odczekaniu chwile, przekręceniu na 0 i odpaleniu przy drugim razie pali normalnie
nastek79 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 Całkiem niedawno miałem taką samą sytuację tylko wlałem przez pomyłkę 7 l benzyny. Dolałem do pełna aż pod korek plus stp . Też mi kilka razy gorzej zapalał lecz po przejechaniu 150km dolałem znowu pod korek i było już dobrze z odpalaniem.
nastek79 Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 będzie z 1,5 miesiąca i wszystko jest ok żadnych niepokojących objawów nie ma. Zrobiłem w tym czasie dwie trasy po 2tyś km i jest ok.
rafal_sz85 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 No proszę a mówią że pompowtryski takie nietrwałe, a tu się okazuje że nawet benzynę przepalą
nik23 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Opublikowano 15 Czerwca 2016 No proszę a mówią że pompowtryski takie nietrwałe, a tu się okazuje że nawet benzynę przepalą Benzyna w niedużej ilości i przez niedługi czas niejest taka strasznie szkodliwa gorsze problemy robi ropa niskiej jakości używana w sposób długotrwały.
rafal_sz85 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Prawdę mówiąc ropa niskiej jakości używana w sposób długotrwały, nie służy nawet takim pancernym jednostkom jak 1z czy Afn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się