Skocz do zawartości
IGNOROWANY

m5 e39 5.0 400KM vs S6 c5 4.2 340KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jeśli przy oglądaniu ogłoszeń bmw M5 przewinęło Ci się w głowie słowo "koszta" to kup sobie lepiej plakat M5 i powieś nad łóżkiem.

Miałem parę v8 BMW i także 540 właśnie w tej budzie. Auta są boskie a m5 to kosmos. Powiem Ci jedno, bmw 540 koszta w porównaniu ze zwykłym (528 530d 520i itd) są liczone razy 2 (nawet najgłupsze wahacze, tarcze) a jeśli chcesz porównać M5 pomnóż razy cztery.

A po drugie to s6 nie jest konkurentem dla M5

Po trzecie pokazałeś auto przed liftem, gdzie silnik miał parę niedociągnieć wtym brał dużo oleju.

Przemyśl to wszystko zanim wpakujesz się na minę i kupisz właściwie już 10 letnie mocne auto niewiadomego pochodzenia.

Ale jeśli Cię stać to tylko M5 !!

Opublikowano

czytaj co wczesniej napisalem !

zeby mi nie pisac ze skoro pytam o koszta to mnie nie stac ... bo to dopiero stwierdze czy stac czy nie jak poznam jakie sa prawdziwe koszta eksploatacji

a po 2 juz drugi raz powtazam ze ....

to nie jest porownanie pod wzgledem osiagow

Opublikowano
Witam, mam pytanie co do tych dwóch pojazdów.

Audi S6 c5 4.2 340KM Quattro np. http://moto.allegro.pl/item498403447_sliczne_audi_s6.html

oraz

BMW M5 e39 5.0 400KM np. http://moto.allegro.pl/item487654941_bmw_m5_e39_ksenon_navi_tv_pdc_400km.html

Chodzi mi o wady i zalety obydwu konstrukcji

1. o to czy silnik v8 5.0 z bmw i v8 4.2 maja jakieś wady ?

2. jakie sa ich przebiegi których nie trzeba się obawiac i jaka jest zywotnosc tych silnikow ?

3. na co szczególnie zwrócic uwage przy tych silnikach i kupnie tych pojazdów ?

4. czy jest cos co sie często psuje w tych autach ?

5. jakie jest spalanie v8 4.2 w S6 czy mniej wiecej takie same jak w a8 4.2 300KM lub 310KM ?

6. które z tych aut będzie drozsze w eksploatacji ?

7. Jakie sa ceny czesci eksploatacyjnych typu klocki, tarcze, rozrząd ?

8. Które z tych aut wy byscie wybrali ?

i nie pisac mi tu tekstow typu "ze skoro pytam o spalanie to mnie na te auto nie stac"

Dopisany: 04 Grudzień 2008, 11:17

--------------------------------------------------------------------------------

ps. jak ktos cos wie na temat tych aut, jezdzil nimi itp.... to prosze o wypowiedzi i opinie

Czy ja Ci pisze o spalaniu, przeczytaj Twój punkt nr 6 i 7 i 8. Odpowiedziałem Ci na pytania. Czuję że sam nie wiesz czego chcesz....

Opublikowano

i nie pisac mi tu tekstow typu "ze skoro pytam o spalanie to mnie na te auto nie stac"

Witam.

Jeśli przy oglądaniu ogłoszeń bmw M5 przewinęło Ci się w głowie słowo "koszta" to kup sobie lepiej plakat M5 i powieś nad łóżkiem.

[br]Dopisany: 04 Grudzień 2008, 23:09_________________________________________________dobra kupie plakat ....

a audi swoje sprzedam i kupie tico w gazie

bo przeciez skoro pytam o jakies koszta to mnie nie stac ;] :gwizdanie:

Opublikowano

moze i nie stac ...

ale chce poznac realne koszta

z tego co sie wstepnie orientowalem s6 bym uciagnela moja kieszen

moze m5 nie ... nie wiem

ale wole poznac dokaldnie oba tematy (kosztow) zeby sie potem nie rozczarowac i nie sprzedawac auta bo jednak mnie nie bedzie stac ... jesli dojde do wniosku ze mnie nie stac to zostawie sobie swoja b5 jeszcze jakis czas

TYLE[br]Dopisany: 04 Grudzień 2008, 23:13_________________________________________________wiem ze a8 4.2 300KM spokojnie bym dal rade utrzymac bo ceny czesci wcale nie sa duzo wyzsze niz do naszych a4

jesli z s6 jest podobnie to luz

jesli m5 jest duzo drozsze w utrzymaniu niz s6 to pewnie nie dalbym rady narazie...

Opublikowano

No to jesteś w tym samym miejscu w którym ja byłem jakiś czas temu.

Poprostu nie było mnie stać na M5, mogłem ją bez problemu kupić (po lifcie), ale nie utrzymać. Wybrałem s4 na przeczekanie ;)

Porównaj sobie ceny M5 przed rokiem 2001 i po tym roku (po lifcie)

Opublikowano

a co zmienil lifting w silniku, zawieszeniu, skrzyni w m5 ?

wiesz moze ?

Opublikowano

Najważniejsze to inne pierścienie w silniku no i modernizacja Vanosa (żeby nie grzechotał)

Opublikowano

a ile ci pali s4 ?

i moze cos powiesz o s4 bo to troche podobne do s6 jesli chodzi o silnik ;p

Opublikowano

a ile ci pali s4 ?

i moze cos powiesz o s4 bo to troche podobne do s6 jesli chodzi o silnik ;p

Kupując samochód z takim silnikiem, chyba nie patrzy się na spalanie...

Opublikowano

a ile ci pali s4 ?

i moze cos powiesz o s4 bo to troche podobne do s6 jesli chodzi o silnik ;p

Kupując samochód z takim silnikiem, chyba nie patrzy się na spalanie...

Kolejny komentarz nie na temat :gwizdanie:

Sledze temat, nie wypowiadam sie ale czytajac od poczatku widac od razu ze Nowak nie chce komentarzytego typu :cool1:

A pozatym dla mnie to 100% normalne ze kupujac auto i chcac sie zorientowac jakie sa koszta utrzymania to pierwsza rzecz to pytanie o SPALANIE :wink4:

Opublikowano

ostatnio na forum jest mało konkretów a dużo , a po co ci to, a no co ci to, i tak ciebie nie będzie stać, jak ciebie stać to sie nie pytaj, jak sie kupuje to sie nie patrzy w dystrybutor

biedny ten kolega Nowak dużo konkretów nie wyciągnął chyba... :kwasny:[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 22:09_________________________________________________jak by co to nikogo urazic nie chciałem :)

Opublikowano

ostatnio na forum jest mało konkretów a dużo , a po co ci to, a no co ci to, i tak ciebie nie będzie stać, jak ciebie stać to sie nie pytaj, jak sie kupuje to sie nie patrzy w dystrybutor

biedny ten kolega Nowak dużo konkretów nie wyciągnął chyba... :kwasny:[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 22:09_________________________________________________jak by co to nikogo urazic nie chciałem :)

Mam dokładnie takie samo zdanie. Jeżeli również kogoś uraziłem to przepraszam. Ogólnie kup S6 , M5 to naprawde drogie autko w utrzymaniu , a jako że jesteś studentem wątpie że dasz rade to utrzymać !

Opublikowano

Jeżeli chodzi o S6 to popytaj na forum A6. Powinni Ci doradzić:

http://www.a6klub.pl/

Może Cię naprowadzę na coś innego. Jak bym był na Twoim miejscu to bym pomyślał o A6 z 2.7 BiT.

Tutaj masz topica i jest nawiązanie do 4.2 :

http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=4200&start=0

Może to nie będzie S6, ale pamiętaj że z tego zawsze możesz wyrezać sobie S6, tymbardziej że lubisz mody :naughty: Ale za to będziesz miał 2.7 BiT pod maską. Dla mnie ten silnik to bajka :kox: :kox:

Opublikowano

jeszcze jeden komentarz typu ze skoro pytam o koszta to mnie nie stac to kogos strzele w czaszke ....

2.7BiT fajny ale chyba drozszy jeszcze w utrzymaniu niz 4.2

zreszta co S6 to S6 ;p

a rezanie teraz juz mnie nie bedzie interesowac

projekt z moim audi prawie skonczony

co do przyszlego auta to moze zmienia sie fele i audio a tak to pozostanie ori seria ... chyba ;)

Opublikowano

Jakoś mi się w to nie chce wierzyć. Rezanie jest jak nałóg :naughty: Ja też sobie mówiłem że niewiele zmienię. Ale potem jeszcze to, jeszcze tamto, itd. i trochę się tego nazbierało :tongue4: Co do 2.7BiT to w tym topicu użytkownicy pisali że taniej wychodzi utrzymanie od 4.2. Najgorsze są koszta Turbo. Z resztą już jest lepiej. Ale za to jaka frajda z 2.7BiT, 4.2 Ci takiej nie da. Ale to Twój wybór. Chciałbym być na Twoim miejscu tzn. stać przed takim dylematem. I wtedy wziąłbym 2.7 BiT :naughty:

Opublikowano

M5 kick ass!!! i jeszcze w najladniejszej piątce ever czyli e39....ja bym sie nie zastanawial dlugo :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...