Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Klocek ustawionym pod katem do tarczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

jestem po wymianie tarcz i klocków na przodzie, przejechałem na spokojnie jakieś 200 km w mieście i zauważyłem, że klocek ustawiony do tarczy jest pod kątem

Czy to jest normalne i z czasem klocek ułoży się równolegle do tarczy?

5936104b9068a6f9gen.jpg

08a6885bc9698d09med.jpg

Edytowane przez Toskańczyk
Opublikowano

Jesli wymiany dokonałeś zgodnie ze sztuką i prowadnice dobrze wyczyszczone itd to sądzę że kwestia czasu na ułożenie tego

Opublikowano

Osobiście nie wymieniałem ale wierze, że osoba, która to robiła zna się na rzeczy

w tygodniu nowy zacisk wpadnie i płyn to się jeszcze zobaczy co i jak i wyczyści klocki bo widać, że pozostałości farby z tarczy na 1 klocku przyległy mocniej

Opublikowano (edytowane)

Popraw to !

Przesmaruj trochę prowadnice bo tam leży wina, chyba że maja już duży luz to niewiele zdziałasz. U mnie tak było jak zregenerowałem zaciski to nie dałem smaru do środka prowadnic pomiędzy te "lamele" tam zaczęły się przycierać i klocki brały tylko połowę tarczy (czyli to samo co u Ciebie zaczęły się kosić) po ponownym na smarowaniu wszystko gra i buczy jak powinno.

Pozdr

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano (edytowane)

Prowadnic gumowych nie smaruje się.

Kolega ma rozjechany zacisk, stąd problem.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Witam.nie bede zakładał nowego tematu tyljo zapytam krótko tutaj. Czy klocki hamulcowe w przodzie.powinny miec jakieś blaszki/sprężynki trzymające klocek wlasnie? Nie pytam tu o to co do tloczka sie wciska co we wewnetrznym klocku jest tylko czy jeszcze coś pozatym powinno być?

Witam.nie bede zakładał nowego tematu tyljo zapytam krótko tutaj. Czy klocki hamulcowe w przodzie.powinny miec jakieś blaszki/sprężynki trzymające klocek wlasnie? Nie pytam tu o to co do tloczka sie wciska co we wewnetrznym klocku jest tylko czy jeszcze coś pozatym powinno być?

Opublikowano (edytowane)

Ja musiałem troszkę dać do środka pomiędzy lamele tych tulejek smaru syntetycznego bo bez tego jak złożyłem na sucho na prowadnicach zaczęła zostawać guma z tulejek i zacisk nie chcial odpuszczać i kosił klocek. Nawet w ręce te metalowe prowadnice ciężko chodziły w tulejkach. Wszystko zakladalem ori autofrena.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Ostatnio rozbierałem oryginalnie jeszcze zamontowane zaciski tzn klocki z tarczami od vw golfa plusa i pod osłonami prowadnic był smar. To jak to jest?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano (edytowane)

Ja już mam nowe zaciski po regeneracji właśnie od Dev'a czekają tylko na montaż bo w trakcie wysypał się napinacz więc dodatkowe koszta były

4daa486e96e931cbmed.jpg

Edytowane przez Toskańczyk
Opublikowano

Bravo Ty :-D

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wiela taka usluga kosztuje? Co do smarowania prowadnic tez mialem z tym problem hamulce nie odbijaly rozkrecilem wyczyscilem posmaroealem i wszystko gra ps na prowadnicy przed smarowaniem byl duzy opor

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Koszt regeneracji to jakieś 200 zł z malowaniem proszkowym chyba, że coś jest walniętego w zaciskach np. tłoczki to wtedy dodatkowy koszt

Edytowane przez Toskańczyk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...