mortek1986 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 co tzreba wymienic, ?jakie elementy?
ryba85 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 napewno jarzma i tarcze i klocki .nie jestem pewien ale zaciski chyba zostają.
tomaszstn Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zaciski są na 100% te same , potrzebujesz tylko same jarzma. Oczywiście najlepiej się opłaca gdy zmieniasz tarcze i klocki. Klocki są te same co w 288 tylko tarcza 312mm. Na jarzmie pod tarcze 312mm obok takiego rombu jest wybity numer 451.
mortek1986 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2016 ok dziekuje za info, poszukam jarzm, tarcze juz a i klocki kolega z ns/?
ryba85 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 jest tu parę osób z okolic .wejdz sobie na spoty nowosądeckie .
Mauros88 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zwrotnica pisata zostaje ta co masz tylko jarzmo do zmiany i tarcza
mortek1986 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 jutro wymiana nowe tarcze i klocki oczywiscie 312, porobie foty wszystko pasowało;P
Emil2006 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Witam podepne się pod temat ostatnio też wrzuciłem do swojej B5 312 i jest naprawdę dobrze i wyczuwalna różnią w hamowaniu mimo że niektórzy pisali że różnicy nie ma . może kiedy spotkamy się na jaką dyskusje w niedzielę bo też jestem z okolic NS
mortek1986 Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Opublikowano 4 Lipca 2016 jest roznica i to znaczna,fajnie by było:P
Emil2006 Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Kolego czytają po forum większość pisze że różnicy brak a ja stwierdzam że jest duża hamulec zrobić się czulszy i wyższy
Dev Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Różnica jest ale dopiero 320 w zwyż robi robotę
Krzysiek6623 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) Może wasze odczucie różnicy w hamowaniu wynika po prostu z wymiany tarczy na nową. Sam ostatnio wymieniałem tarcze 288 na nowe i jest też ogromna różnica między zużytymi zjechanymi tarczami a nowymi Edytowane 8 Lipca 2016 przez Krzysiek6623
mortek1986 Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Opublikowano 8 Lipca 2016 miałem nowe 288 i załozyłem 312 tej samej firmy , jest duzo lepiej,,,,, na rolkach wieksza siła chamowania
mebleusz Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 też jestem zadowolony ze swapu na 312mm, koszty nie zabijają a zawsze to lepiej hamuje niż 288 seryjne
mortek1986 Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Opublikowano 19 Lipca 2016 dokładnie;p koszty nie tak zle;P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się