Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hamulce do "biedronek"


carpa84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam takie pytanie jakie największe tarcze mogę założyć do typowych "biedronek" 16'' ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 320/288 i jest na żyletki... zwłaszcza 320 z przodu :)

a masz miejsce na ciężarki do wyważenia? właśnie zainstalowałem u siebie 320 i obawiam się co będzie jesienią....[emoji27]

Wysłane z Metra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, w czerwcu zrobilem planowny swap przodu na 320. I teraz mam problem. dziś zakładam biedronki z zimowymi oponami a tu jarzmo blokuje felgę. Jeżeli końcem jarzma wceluję w otwóry w feldze do felga dochodzi nachodzi na piastę, ale o obrocie nie ma mowy, mam wrażenie że jarzmo wystaje z 10mm.

Potrzebuje pomocy/rady co z tym fantem zrobić.

e128pi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, w czerwcu zrobilem planowny swap przodu na 320. I teraz mam problem. dziś zakładam biedronki z zimowymi oponami a tu jarzmo blokuje felgę. Jeżeli końcem jarzma wceluję w otwóry w feldze do felga dochodzi nachodzi na piastę, ale o obrocie nie ma mowy, mam wrażenie że jarzmo wystaje z 10mm.

Potrzebuje pomocy/rady co z tym fantem zrobić.

e128pi.jpg

Trzeba frezować zacisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozpoznać czy to jest od a6c6?

Który wariant jest lepszy: frazowanie czy dystanse? jakie są ich wady zalety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zacisk a6 c6 i biedronki wchodzą mi bez żadnego frezowania zacisku, ani zakładania dystansów. Jakie masz dokładne parametry tych biedronek, bo z tego co mi się wydaje to biedronki występowały w a4 b6 i chyba w a6 i może jest różne et i dlatego to nie wchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem spojrzę na ET biedronek, a co do zacisku, znalazłem oznaczenie H052 - czy to jest istotne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozpoznać czy to jest od a6c6?

Który wariant jest lepszy: frazowanie czy dystanse? jakie są ich wady zalety?

jeśli chodzi o frezowanie to jeśli to by było 2mm to poparł bym Dev'a bo można by to było zrobić nawet bez kosztów, ale jeśli to jest tak jak mówisz 10mm to uważam że to by było za duże osłabienie materiału więc byłbym za dystansami. Wady ... większa masa nieresorowana, zalety ... rozwiązanie Twojego problemu i lepszy wygląd :)

no i jeśli chodzi o biedronki to też mi tu coś nie pasuje tak jak pisze Łukasz ... od zawsze wszyscy pisali że pod biedronkę 320 wchodzi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mnie pamięć nie myli (a może mylić) to moje biedronki mają chyba et 45. Jednak moje chyba mają et 42

które masz felgi:

http://www.original-felgen.com/4b0601025kz17.html

http://www.original-felgen.com/8e0601025fz17.html

??

Edytowane przez Lukasz_mk2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. to dziwna sprawa, jak będę przy aucie to mogę pstryknąć fotkę jak to u mnie wygląda, ale 10mm żeby brakowało to coś nie halo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 10mm to pomiar "na oko". miałem wrażenie że brakuje dużo, dużo więcej niż 5mm.....

mam wrażenie, że rozwiązanie idzie w kierunku dystansów - jako stosunkowo proste i tanie...

jeżeli na tym się skończy to mam pytania: jak dobrać dystans (czy liczy się producent, jak dobrać szerokość)? Czy montować na obie osie jednocześnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...