spetsnaz 2 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 dzis spotkała mnie przykra sytuacja, temperatura -7.0*C audi nie odpaliło;( poczekałem az zagrzeja sie swiece, przekreciłem kluczyk, wskazowki zaczeły szalec (od ON i temp), przekrecało sie, ale nie załapał, po 3 probie dałem spokoj, bo słychac było jak juz aku powoli siada... co zrobic? jak go odpalic? moze swiece nie grzeja? jak je sprawdzic i gdzie one sa? Po pierwsze opisz dokładniej co się działo ze wskazówkami i rozrusznikiem, po drugie istnieje coś takiego jak opcja http://www.a4-klub.pl/smf/b5_akn_sprawdzanie_swiec_zarowych_wynik-t45948.0.html;msg502346#msg502346 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 wskazowki od minimum skacza do polowy i wracaja, pozniej znowu to samo az nie przestane krecic silnikiem. aha i jest jeszcze takie cos, ze czekam az swiece zgasna, a jak krece to znowu zapala sie kontrolka ze grzeja;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Wg mnie to kiepski akumulator. Zacząłbym od sprawdzenia świec żarowych i akumulatora, ewentualnie podmienił na inny i zobaczył czy jest różnica. Jeżeli akumulator jest dobry to przyjrzałbym się rozrusznikowi i sprawdził ładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 z tego co widze mam taki: 12V 69Ah 540A (EN) bezobsługowy, za mały jak na diesla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 z tego co widze mam taki: 12V 69Ah 540A (EN) bezobsługowy, za mały jak na diesla? może to być też kwestia akumulatora, najpierw jednak sprawdź świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Ja mam 85Ah ,a oryginalny też miałem podobnej pojemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 każdy ako poniżej 70 Ah jest za słaby na TDI który stoi na mrozie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 no i to chyba bedzie wina aku, bo na kablach odpalił [br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 14:29_________________________________________________a jakie aku kupic? na stronie VARTA wyskoczyło mi ze do mojego podchodza takie, ktory najlepszy? no chyba ze zaden z wymienionych, to jestem otwarty na wszelakie propozycje, z uwzglednieniem ceny/jakosc 70Ah 760 74Ah 680 70Ah 640 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławosz(+) 1 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 74Ah a jak chcesz zaszaleć to polecam http://allegro.pl/item513815094_niemiecki_akumulator_moll_80ah_vw_audi_mercedes.html :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 a jak chcesz zaszaleć to polecam http://allegro.pl/item513815094_niemiecki_akumulator_moll_80ah_vw_audi_mercedes.html Wydaje mi się, że powinieneś mieć minimum 80 ah. Polecam również Molla w moim aucie wytrzymał 9 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 hmmm a to dziwne, bo byłem w motoryzacyjnym i babka sprawdzała w katalogu i do mojego jak i do a6 (diesel) przychodzi 65Ah grzecznie podziekowałem za rade i poszedłem szukac czegos innego :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławosz(+) 1 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 hmmm a to dziwne, bo byłem w motoryzacyjnym i babka sprawdzała w katalogu i do mojego jak i do a6 (diesel) przychodzi 65Ah grzecznie podziekowałem za rade i poszedłem szukac czegos innego :gwizdanie: a to baba , sa internetowe wyszukiwarki aku według marki i silnika, a4 1,9 afn - 74Ah podobno na początku produkcji do afn-a wkładali 80 Ah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 hmmm a to dziwne, bo byłem w motoryzacyjnym i babka sprawdzała w katalogu i do mojego jak i do a6 (diesel) przychodzi 65Ah grzecznie podziekowałem za rade i poszedłem szukac czegos innego :gwizdanie: Sprawdź sobie w kodach wyposażenia na naklejce we wnęce koła zapasowego lub książce serwisowej, kody znajdziesz na forum i będziesz miał pełna jasność co do mocy akumulatora. Ja jak wymieniałem akumulator to od sprzedawcy usłyszałem 74 ah ponieważ taki miał na sklepie. Moc akumulatora była uzależniona od ilości odbiorników prądu obecnie dochodzi jeszcze jazda na światłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 generalnie im wieksza pojemnosc (Ah) tym lepiej i tak samo co do pradu rozruchowego (A) im wiekszy tym lepszy... diesel potrzebuje porzadnego kopa na starcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima 1 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 generalnie im wieksza pojemnosc (Ah) tym lepiej i tak samo co do pradu rozruchowego (A) im wiekszy tym lepszy... diesel potrzebuje porzadnego kopa na starcie... Masz rację, ale jeśli wstawisz 100ah to go nie doładuje w sumie większy niż 80 sie tam nie zmiesci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się