a4b5rs4 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Cześć mój problem polega na tym ze do 2200 2300 obrotów auto muli natomiast jak wskoczy na 2500 obr wbija w fotel dlaczego tak jest? Podłączyłem kompa i sprawdziłem przepływke i wskazania sa takie ze Komp chce 290 na jałowym a dostaje 490 przy podniesieniu obrotów tez dostaje duzo za duzo. Czy to jest przyczyna ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zapomniałem dodać ze to jest afn Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Hezen Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zrób komplet logów Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Bedzial Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Cześć mój problem polega na tym ze do 2200 2300 obrotów auto muli natomiast jak wskoczy na 2500 obr wbija w fotel dlaczego tak jest? Podłączyłem kompa i sprawdziłem przepływke i wskazania sa takie ze Komp chce 290 na jałowym a dostaje 490 przy podniesieniu obrotów tez dostaje duzo za duzo. Czy to jest przyczyna ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zapomniałem dodać ze to jest afn Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Od kiedy masz auto? Czy przed tym problemem robiles cos z turbo? Np czyszczenie geometrii, wymiana, regeneracja, etc?
a4b5rs4 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Była czyszczona geometria ale po tym zabiegu tak nie było tylko od niedawna Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bedzial Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Była czyszczona geometria ale po tym zabiegu tak nie było tylko od niedawna Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Objawy ktore wymieniles pasuja do odwrotnie zalozonego pierscienia od geometrii, czesty blad przy czyszczeniu i sam go raz zrobilem. Dlatego tez w pierwszej kolejnosci zapytalem cie czy bylo grzebane przy suszarce. Jezeli jednak po czyszczeniu bylo ok a dopiero potem bylo tak jak opisujesz to przyjrzyj sie czy uklad podcisnienia masz szczelny i czy gruszka trzyma cisnienie. I zastanow sie dobrze czy nie warto wziac pod uwage tego pierscienia, moze jednak jest mozliwosc ze jest zle zalozony a ty qwczesniej nie miales okazji dobrze sprawdzic auta(przede wszystkim osobiscie). Edytowane 9 Czerwca 2016 przez Bedzial
a4b5rs4 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Gruszka trzyma ciśnienie sprawdzone i nie ma nieszczelności tylko turbo pozno wstaje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bedzial Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Gruszka trzyma ciśnienie sprawdzone i nie ma nieszczelności tylko turbo pozno wstaje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak wiec rozwaz opcje odwrocenia pierscienia.
a4b5rs4 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Ale jak można odwrotnie pierścień założyć przeciez łopatki bedą ustawione pod rożnymi katami Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bedzial Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Ale jak można odwrotnie pierścień założyć przeciez łopatki bedą ustawione pod rożnymi katami Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mozna
a4b5rs4 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Spoko masz moze fotkę jak to wyglada ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bedzial Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Spoko masz moze fotkę jak to wyglada ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Niestety nie mam, mam stare turbo ktore bede do sprzedazy czyscil jak znajde czas i checi to zrobie ci zdjecie jak powinno wygladac. Jak czyscilem ja pierwszy raz to wlasnie zrobilem ten blad i zalozylem pierscien odwrotnie, kierownice byly ustawione niby dobrze, kolo nimi sterowalo, turbo zlozylem do kupy, sztanga pracowala, jednak, jak pozniej zauwazylem, nie pracowaly w takim zakresie jakim powinny. Potem jak rozebralem i odwrocilem to zauwazylem ze inaczej pracuja lopatki i wtedy dopiero bylo dobrze. I wlasnie objrawy mialem podobne, do okolo 2200-2300 obrotow mul jak SDI a potem powyzej tych obrotow nagle wgniata w fotel. Dodatkowo przy tym dzwiek turbosprezarki jest mocno stlumiony. Tutaj znalazlem zdjecie z forum a4club gdzie opisuja podobny problem jak twoj i ejst tam jak prawidlowo powinna byc zlozona sprezarka: http://obrazki.elektroda.pl/2838057400_1309166043.jpeg
a4b5rs4 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Wszystko by sie zgadzało tylko u mnie turbinę slychac nawet na jałowym i jak lekko dodam gazu to juz jest przyjemny świst Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jutro postaram sie nagrać filmik jak to mniej wiecej jedzie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bedzial Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Wszystko by sie zgadzało tylko u mnie turbinę slychac nawet na jałowym i jak lekko dodam gazu to juz jest przyjemny świst Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jutro postaram sie nagrać filmik jak to mniej wiecej jedzie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W kazdym razie w obecnej sytuacji tylko tyle moge ci poradzic, mialem podobny problem i tak go rozwiazalem. Do tego spotkalem ju z kilkanascie tematow gdzie ludzie mieli podobne objawy i przyczyna byla odwrotnie zalozony pierscien kierownic. Jezeli nie znajdziesz innego rozwiazania w miedzyczasie to polecam sprawdzic to.
a4b5rs4 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Najpierw zrobię logi to chyba wtedy wyjdzie nie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bedzial Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Najpierw zrobię logi to chyba wtedy wyjdzie nie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak, do tych 2200-2300 cisnienie bedzie chyba niskie jak na biegu jalowym i jednakowe a powyzej znacznie sie podniesie. O ile dobrze pamietam tak wygladaly logi jak logowalem auto z odwroconym pierscieniem. Edytowane 9 Czerwca 2016 przez Bedzial
a4b5rs4 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Ale turbo mi nie przeładowuje wogule Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bedzial Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Ale turbo mi nie przeładowuje wogule Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ale ja mowie o niedoladowaniu.
Mozgu Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Sprawdz lepiej ile masz tam dokladnie podcisnienia bo moze byc problem ze jest za male. Sprawdzaj. Roznych miejscach. Czasem n75 potrafi takie cos robic lub inny zawotrk tez moze to partaczyc
a4b5rs4 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 A jak mam to sprawdzić? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Powiem tak na jałowym ciśnienie z ecu jest 990 a to które jest aktualnie 1090 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bedzial Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) A jak mam to sprawdzić? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Powiem tak na jałowym ciśnienie z ecu jest 990 a to które jest aktualnie 1090 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Koledze chodzilo o podcisnienia. Najlepiej vacuometrem, wpinasz go do ktoregokolwiek przewodu (najlepiej egr) i sprawdzasz jaka masz wartosc podcisnienia. To takie cos: http://allegro.pl/vacuometr-miernik-podcisnienia-i-cisnienia-sn1008-i5742556224.html Edytowane 11 Czerwca 2016 przez Bedzial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się