Darek1988 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Tak jak w temacie.. Niunia nie chce odpalać na zimno.. 1z 1,9TDI 94r 1)paliwo "verva ON" 2)filtr paliwa nówka "mann" 3)świece dostają 12v na grzanie przez 20sekund 4)świece sprawdzone omomierzem wszystkie około 1ohma i teraz jedno małe pytanko czy możliwe ze świece jednak są do wymiany skoro nie są przepalone? Jakieś sugestie co było by przyczyną tak ciężkiego odpalania? ---------- Co do podpięcia pod komputer to w ostateczności bo przyjdzie mi za to zabulić, wiec wole najpierw się wypytać co mogło by być przyczyną. pyt2: czy możliwe jest (teoretycznie) jeżdżenie autem bez pompy paliwa (wyciągnięty bezpiecznik 15A pompy paliwa "28")
spetsnaz Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Tak jak w temacie.. Niunia nie chce odpalać na zimno.. 1z 1,9TDI 94r 1)paliwo "verva ON" 2)filtr paliwa nówka "mann" 3)świece dostają 12v na grzanie przez 20sekund 4)świece sprawdzone omomierzem wszystkie około 1ohma i teraz jedno małe pytanko czy możliwe ze świece jednak są do wymiany skoro nie są przepalone? Jakieś sugestie co było by przyczyną tak ciężkiego odpalania? ---------- Co do podpięcia pod komputer to w ostateczności bo przyjdzie mi za to zabulić, wiec wole najpierw się wypytać co mogło by być przyczyną. Wymień świece (wszystkie) na nowe, po wymianie będziemy myśleć co dalej. Napisz więcej informacji.. co się dzieje po odpaleniu, czy bierze olej, przebieg orientacyjny silnika.
Sztomel Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Co do podpięcia pod komputer to w ostateczności bo przyjdzie mi za to zabulić, wiec wole najpierw się wypytać co mogło by być przyczyną. zabulić ? w moich okolicach macherzy biorą za to 20 - 50 zł, sprawdź w końcu jaki masz kąt wyprzedzenia tłoczenia ustawiony bo obawiam się, że będzie zbyt opóźniony.
Darek1988 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 Oleju raczej nie pali.. przebieg 200tys raczej oryginalny... przy próbie odpalenia rozrusznik pracuje normalnie ale bardzo długo trzeba "kręcić" aby odpalił... nie wiem czy to bardzo istotne i ma związek ale w lato tez dość ciężko palił ale szło przeżyć. U mnie może i bym znalazł takich co biorą 50zł ale oni tylko umieją błędy skasować i ewentualnie powiedzieć co to za błędy... ale fakt kąt wtrysku mógłbym pojechać ustawić i pofatygować się do jakiegoś lepszego mechanika
Tomeks Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Co do podpięcia pod komputer to w ostateczności bo przyjdzie mi za to zabulić, wiec wole najpierw się wypytać co mogło by być przyczyną. pyt2: czy możliwe jest (teoretycznie) jeżdżenie autem bez pompy paliwa (wyciągnięty bezpiecznik 15A pompy paliwa "28") wpadnij na spota,to podepniemy za dobre słowo
wojtekce Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 kąt wtrysku do regulacji i powinno być
Darek1988 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 wpadnij na spota,to podepniemy za dobre słowo Brzmi ciekawie:] do Gdańska nie daleko:] ale najbliższa wolna środa to po świętach.. ale z zaproszenia skorzystam ------------------------- Temat prawie do zamknięcia tylko chciałbym się dowiedzieć czy istnieje taka możliwość żeby auto jeździło bez pompy paliwa? (wyciągnięty bezpiecznik 15A pompy paliwa "28")
Tomeks Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 wpadnij na spota,to podepniemy za dobre słowo Brzmi ciekawie:] do Gdańska nie daleko:] ale najbliższa wolna środa to po świętach.. ale z zaproszenia skorzystam ------------------------- Temat prawie do zamknięcia tylko chciałbym się dowiedzieć czy istnieje taka możliwość żeby auto jeździło bez pompy paliwa? (wyciągnięty bezpiecznik 15A pompy paliwa "28") no to czekamy po świętach nie,chyba że ma jakieś "lewe" zasilanie
grippen Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 najpierw polecam sprawdzenie kąta wtrysku 049-053 ale co mnie zastanawia to 3)świece dostają 12v na grzanie przez 20sekund przecież nie ma na dworze -30 stopni to z jakiej racji masz grzanie świec 20 s u mnie jest grzanie około 2 s i im temperatura jest niższa to wtedy czas grzania świec się wydłuża (a jak z czujnikiem temperatury cieczy) jak u mnie odepnę wtyczkę od czujnika temperatury i jak włączę zapłon to wtedy jest grzanie świec koło 20 sekund
Grzesiekkbc Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Kolego ja w swoim zetorze też miałem problem z odpaleniem. Kręcił strasznie długo aż zapalił. Wymieniłem aku na Centre Future 72Ah i teraz pali od dyga. Może masz ten sam problem że aku jest już na wykończeniu. Nie znam się ale może dobrze by było sprawdzić to.
grippen Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 mojego też musiałem kręcić jak kolega Grzesiek pisze i też mnie to wkurzał ale kąt wtrysku miałem dobry więc u mnie było albo aku albo rozrusznik kupiłem Centra futura 77AH 760A i na tyk pali po nocy wszystko ok jeszcze na wiosne wymienię tulejki i szczotki w rozruszniku [br]Dopisany: 06 Grudzień 2008, 08:43_________________________________________________masz jakieś 3 piknięcia i świeci się wykrzyknik przy odpalaniu
Wihajster Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 \... nie wiem czy to bardzo istotne i ma związek ale w lato tez dość ciężko palił ale szło przeżyć. typowy objaw złego ustawienia kąta wtrysku.W lecie jest ciepło wiec silnik wybacza nie dokładne ustawienie ale jak zrobi sie zimniej to koniec promocji sprawdz vagiem BS 00 statyczny kąt wtrysku i sie dowiesz co jest grane
grippen Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 typowy objaw złego ustawienia kąta wtrysku.W lecie jest ciepło wiec silnik wybacza nie dokładne ustawienie ale jak zrobi sie zimniej to koniec promocji :decayed ale zastanawiające jest to grzanie świec przecież tak szczerze mówiąc nie jest zimno więc tak długie grzanie coś jest nie tak
Wihajster Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 typowy objaw złego ustawienia kąta wtrysku.W lecie jest ciepło wiec silnik wybacza nie dokładne ustawienie ale jak zrobi sie zimniej to koniec promocji :decayed ale zastanawiające jest to grzanie świec przecież tak szczerze mówiąc nie jest zimno więc tak długie grzanie coś jest nie tak jak podłączy vaga to sie dowie jakie ma błędy.Może byc również uszkodzony G62
grippen Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 nie wiem czy powinno pomóc ale spróbuj przeczyścić styki na elektrozaworze na pompie wtryskowej może są zaśniedziałe i dobrze nie prze wodzi [br]Dopisany: 06 Grudzień 2008, 10:23_________________________________________________tak wszyscy piszemy że świece itp a może paliwo cofa się do baku albo powietrze lewe łapie
Darek1988 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2008 Sorki panowie ze dopiero ale brakowało mi ostatnio czasu... Problem się utrzymuje i można powiedzieć że jest coraz gorzej (zawsze odpali ale nieraz dopiero po minucie kręcenia) Sprawdziłem dokładnie podgrzewanie świec i jest na 100% ok Świece jak już mówiłem wszystkie około 1ohma co świadczy ze są ok paliwo oryginalne i filtr czysty wiec ok czytając wasze domysły dochodzę do wniosku ze będzie to wina źle ustawionego kontu wtrysku -problem w tym że nie mogę znaleźć kumatego mechanika który by mi to porządnie ustawił ---------------------------- jako ciekawostkę dodam że samochód mam od niedawna (poł roku) i ostatnio odkryłem ze brakuje bezpiecznika nr 28 w "tablicy" bezpieczników po sprawdzeniu okazało się ze to bezpiecznik 15A od pompy paliwa... heh i teraz zagadka jak auto może jeździć bez pompy paliwa?
pytnik Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 w dieslu nie ma pompy paliwa jest tylko pompa wtryskowa ona zasysa paliwo z baku to nie bezyniak dla tego nie ma bezpiecznika.
Darek1988 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2008 Dzięki za odpowiedz ... kto pyta nie błądzi :> chodź nie ukrywam ze głupio pytać o takie rzeczy ..
spetsnaz Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 w dieslu nie ma pompy paliwa jest tylko pompa wtryskowa ona zasysa paliwo z baku to nie bezyniak dla tego nie ma bezpiecznika. w 1.9 nie, ale w 2.5 już są
spanky Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 w dieslu nie ma pompy paliwa jest tylko pompa wtryskowa ona zasysa paliwo z baku to nie bezyniak dla tego nie ma bezpiecznika. w 1.9 nie, ale w 1.9 PD juz sa ....
Rekomendowane odpowiedzi