nicematii Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Witam, silnik 1.8 TFSI 160 km,poszedl na wymiane rozrzadu, po odebraniu auta ciezko krecil i zapalil sie check engine, wrocilem do mechanika skasowal bledy i zapalil od strzala, wrocilem do domu znowu sie zapalil check engine i znowu ciezko krecil. rano odstawilem auto zpowrotem, auto jezdzi normalnie, pracuje normalnie, obroty niefaluja, mechanik dzwoni ze jest lekkie przesuniecie na Vanosie , i musza to skorygowac, pytanie czy stalo sie cos powaznego silnikowi? Czy jesli spotkaly by sie tloki z zaworami to raczej bym niejechal.
rafpia86 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Witam, silnik 1.8 TFSI 160 km,poszedl na wymiane rozrzadu, po odebraniu auta ciezko krecil i zapalil sie check engine, wrocilem do mechanika skasowal bledy i zapalil od strzala, wrocilem do domu znowu sie zapalil check engine i znowu ciezko krecil. rano odstawilem auto zpowrotem, auto jezdzi normalnie, pracuje normalnie, obroty niefaluja, mechanik dzwoni ze jest lekkie przesuniecie na Vanosie , i musza to skorygowac, pytanie czy stalo sie cos powaznego silnikowi? Czy jesli spotkaly by sie tloki z zaworami to raczej bym niejechal. witam co to jest vanos?? i jak to skorygować, a czemu pytam mam silnik 1.8 cdhb i mam taki problem ze silnik na wolnych obrotach pracuje nie równo i szarpie tez trzeba kręcić go z 2 sekundy zeby odpalił, po wymianie łańcucha problem jest dalej, i juz niemam pojęcia gdzie rece włorzyc a na dodatek nie ma żadnego błędu. Pomocy!
Dev Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Nic nie skorygują gamonie. Brak wiedzy, nic innego. Dlaczego był wymieniany rozrząd ?
Wandej Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Nic nie skorygują gamonie. Brak wiedzy, nic innego. Dlaczego był wymieniany rozrząd ? Bo się wyciągnął za pewne Źle jest ustawiony pewnie
rafpia86 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Wymieniłem łańcuch rozrządu bo byłem przekonany ze on jest powodem złego chodzenia silnika i po otwarciu i rozebraniu okazało się ze napinać miał uszczelniony ząb który go blokuje na obudowie metalowej było normalnie widać miejsce gdzie łańcuch ocierał o nią, sam łańcuch był rozciągnięty o 5mm od nowego, wiec wymiana była zasadna. tylko auto dalej chodzi jak ursus po założeniu nowego,fakt nie tyka tak głośno ale dalej obroty to ok 800 i czasie silnikiem, dalej trzeba czekać 2-3 sekundy a żeby auto odpaliło kolejną dziwną rzeczą są ze iskry w momencie rozruchu nie są od razu podawane na świece tylko po ok 2-3 sekundach, wiec możne to czujnik położenia wału?? jak wypnę czujnik położenia wałka podczas pracy auta jego praca się nie zmienia, macie jakiś pomysł?? Dodam ze kompresja na każdym cylindrze jest książkowa. Edytowane 15 Września 2016 przez rafpia86
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się