Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 Silver Avant Track Day Car


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

MODEL:
S4 1998 rok AGB

SILNIK:
2.7 biturbo
Turbiny K04 z rs4
Większe wtryski
Większa pompa paliwa
Silnik całościowo uszczelniony po zakupie

Plany:
Głowice z 2.4

UKŁAD DOLOTOWY:
- FMIC centralny na jednym wyjściu

Plany:
-Układ dolotowy z RS4
-Większa przepustnica

UKŁAD WYDECHOWY:
- Wydech 2,75"

Plany:
DP

UKŁAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło z RS4

Plany:
-Jeśli sprzęgło z RS4 wyzionie ducha pewne FX400 lub jakiś custom
-Szpera

ZAWIESZENIE:
- gwint H&R
- Poduszki skrzyni biegów AKmotorsport
- Tuleje Aluminiowe sanek tył AKmotorsport
- Kompletna podpora dyfra przód AKmotorsport
- Kompletna podpora dyfra tył AKmotorsport
- Kompletny zestaw poliuretantów na tylne zawieszenie AKmotorsport
- Nowe OEM mocowania amortyzatorów tył
- Wypiaskowane i pomalowane proszkowo sanki tył
- Wypiaskowanie i pomalowane proszkowo wachacze tył i zwrotnice
- Nowe łożyska, drążki reakcyjne, czujniki abs, tulejki do absu

Plany:
Zestaw stabilizatorów przód/tył H&R/Eibach z łącznikami AKmotorsport
Pełny zestaw zawieszenia AKmotorsport na przód, analogicznie do tyłu
Z czasem wymiana gwintu na coś bardziej "torowego"
Ogarnięcie przyrdzewiałych elementów zawieszenia tak dla ogólnej przyjemności, jak się auto podniesie do góry :).

KOLA:
- ATS DTC 18 8,5 ET35
- Opony Continental SportContact3

Plany:
Drugi komplet lekkich kół do semi slicka

UKŁAD HAMULCOWY
- Przód 6 tłok 18z tarczą z ML345x32mm Zimmerman
- Tył seria
- przewody w oplocie przód HEL
- przewody w oplocie tył HEL
- Płyn RBF
Plany:
Hamulce tył
Sprawdzenie możliwości zestawu przedniego i ewentualny dalszy upgrade
Kierownice powietrza


ŚRODEK:
- Fotele kubełkowe OMP model WRE
- Pasy Sabelt 6 punktowe

Plany:
- Pozbycie się większości zbędnych elementów
- Aku do bagażnika
- Kierownica w alcantare
- Zestaw wskaźników Boost temp oleju

BODY:
- kratki ala rs4 przód
Narazie reszta seria

Plany:
Lekkie elementy
Lotka RS4
Grill RS4


Narazie mało zdjęć, jak się ogarnę to wrzucę jakieś lepsze.

13275824_10154194579530522_152157138_n_z
13235904_10154192443885522_1012471156_n_
13479539_1154287347924952_1873235803_n_z
13459641_1154285771258443_1175972331_n_z
13245440_487687664762714_493640549615859
13219928_10154192031490522_1927114898_n_
13220169_10154192031385522_1931658666_n_
13250429_10154192031365522_1150344283_n_
13487728_1154284031258617_315384531_n_zp
13236296_10154192031430522_1276650072_n_
13487405_1154304181256602_206397547_n_zp
13479420_1154288527924834_1009225515_n_z
13479344_1154286404591713_2081153445_n%2
13457692_1154303984589955_1142801642_n_z
13233396_10154192031505522_1642308288_n_

Witam,

Panowie, s4 wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem, większość czasu byłem związany z autami japońskimi, miałem kilka Hond, jedną chyba z drugim wtedy silnikiem B20Vtec w Polsce, później miałem EVO9, następnie była dłuższa przerwa motoryzacyjna i pojawił się motocykl Honda VFR. Po długich pertraktacjach z rodziną, odnośnie motocykla, schowałem go do garażu i dla odwrócenia uwagi zacząłem poszukiwać 4 kółek do wściekania się :).
S4 nie jest typowym autem do zabawy, jest raczej ciężkie, znam również lepiej prowadzące się auta w zakrętach ;), trzeba przyznać za to, że jest bardzo stabilne przy wysokich prędkościach. Mnie urzekła natomiast wytrzymałość napędów oraz relatywnie łatwa możliwość uzyskiwania dużych mocy. Celowałem w okolice 450koni, ale przede wszystkim chęć zrobienia czegoś nowego. Po S4 pojechałem z ciekawości do Piaseczna, było przy nim trochę do porobienia, wiedziałem, że i tak większość rzeczy będę zmieniał więc nie przejmowałem się zawieszeniem czy hamulcami. muszę natomiast przyznać, że już wtedy dobrze jechało, poprzedni właściciel wsadził do niego turbiny z RS4 i całą resztę podstawowego setu rs4 w Sportmile. Tak o to po pierwszej przejażdżce auto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie i choć blacharsko nie było rewelacyjne, po sprawdzeniu laserowym okazało się, że jest proste, a malowany błotnik i zderzak to pozostałości po drobiazgach i tak oto jestem na forum od jakiegoś czasu.
Ostatnio kolega poprosił mnie o opisanie auta i oto jestem :).
Auto służy mi jedynie do wieczornego hasania i wyjazdów na track daye i te cele są priorytetem od pewnego czasu przy modzeniu, choć zakupiłem je początkowo z innym zamiarem :).

Edytowane przez nitro20
Opublikowano

Widzę blachy WKZ, jesteś z kozienic czy kupiłeś autko z tej okolicy?

Śliczny avancik, powodzenia w modach.

Opublikowano

Grubo, jak z osiągami?

Opublikowano

Fifek, kupiłem na tych rejestracjach, muszę w końcu zmienić ;).

Binek 02.07. mam strojenie wszystko się okażę :) 4 z przodu powinna być.

Opublikowano (edytowane)

foto nie smigają :(

edit: odpalają jednak

profi podejscie do tematu :naughty:

Edytowane przez marcinoa4b5
Opublikowano

Kto będzie stroił auto?

Opublikowano

U mnie nadal foty nie smigają ://

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Rzeczywiście był problem z fotami, już naprawione i mam nadzieję, że śmiga wszystkim :).

Auto będzie strojone u Zaprzala http://www.turbodiesel.pl, a ogarnia je mechanicznie (wydech, Fmic, silnik) kolega Bolo z Przasnysza.

Edytowane przez nitro20
Opublikowano (edytowane)

Mistrzu napisz mi gdzie kupiłeś poli na tylne zawieszenie? Dużo taka impreza?

Bo chcę ogarnąć u siebie wszystko, łącznie z mocowaniami amortyzatorów i przy opkazji chciałem poli zapodać po całości, tak jak u Ciebie.

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano

Wpisz sobie w Google : poliuretany Olkusz. Z tego co wiem dostaniesz tam wszystko co chcesz ;)

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mistrzu napisz mi gdzie kupiłeś poli na tylne zawieszenie? Dużo taka impreza?

Bo chcę ogarnąć u siebie wszystko, łącznie z mocowaniami amortyzatorów i przy opkazji chciałem poli zapodać po całości, tak jak u Ciebie.

Akmotorsport -poliuretany Polecam :wink:

Opublikowano

Dokładnie Grzesiu, ja brałem z https://www.akmotorsport.net

Polecam, mają dużą wiedzę o tych autach potrafią podpowiedzieć co i jak. Stronka wygląda jak by to szło gdzieś z zagranicy, ale to nasz towar, także spokojnie na maila można posać po Polsku.

Z postępów przy aucie, fotele zamontowane na ori mocowaniach Sparco, zamontowana chłodnica oleju 15 rzędowa z podstawką z termostatem Mocala, montują się nawiewy hamulcy przednich z tzw. Pejtona ;) , tarcze 330mm wentylowane, zaciski 4 tłoczkowe oraz seryjne poliftowe do ręcznego wpadają na tył. Zakupione wachacze regulowane na przód i jak dojadą wkładamy poli na cały przedni zawias.

W międzyczasie byłem na Słomczynie, auto co prawda nie jest do takiego

ścigania się, ale był to dobry sprawdzian tego co należy poprawić. Auto cały czas wyjeżdża przodem, seryjne opony przy tej masie nie dają rady więc semi slick musi wpaść na wiosnę. Dodatkowo trzeba zdjąć masy z przodu i założyć stabilizatory, a później ustawić porządnie geometrię i zakręcić się za szperami ;). Moc narazie zostaje, zrobię pewnie tylko kolektory i może głowicę za jakiś czas bo przydałoby się spojrzeć na rozrząd.

74021d8f2c42.jpg 36a5546fb20c.jpg e59b2264e6b1.jpg 5630e626be0c.jpg bf589a738715.jpg

20725e115bfb.jpg b5c45aa4c74b.jpg

Opublikowano (edytowane)

Piękny zestaw na kolejne mody :kox: Powiedz gdzie dorwales regulowane wahacze ?

Edytowane przez Grzesiek1985

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...