nitro20 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) MODEL:S4 1998 rok AGBSILNIK:2.7 biturboTurbiny K04 z rs4Większe wtryskiWiększa pompa paliwaSilnik całościowo uszczelniony po zakupiePlany:Głowice z 2.4UKŁAD DOLOTOWY:- FMIC centralny na jednym wyjściuPlany:-Układ dolotowy z RS4-Większa przepustnicaUKŁAD WYDECHOWY:- Wydech 2,75"Plany:DPUKŁAD NAPĘDOWY:Sprzęgło z RS4Plany:-Jeśli sprzęgło z RS4 wyzionie ducha pewne FX400 lub jakiś custom-SzperaZAWIESZENIE:- gwint H&R- Poduszki skrzyni biegów AKmotorsport- Tuleje Aluminiowe sanek tył AKmotorsport- Kompletna podpora dyfra przód AKmotorsport- Kompletna podpora dyfra tył AKmotorsport- Kompletny zestaw poliuretantów na tylne zawieszenie AKmotorsport- Nowe OEM mocowania amortyzatorów tył- Wypiaskowane i pomalowane proszkowo sanki tył- Wypiaskowanie i pomalowane proszkowo wachacze tył i zwrotnice- Nowe łożyska, drążki reakcyjne, czujniki abs, tulejki do absuPlany:Zestaw stabilizatorów przód/tył H&R/Eibach z łącznikami AKmotorsportPełny zestaw zawieszenia AKmotorsport na przód, analogicznie do tyłuZ czasem wymiana gwintu na coś bardziej "torowego"Ogarnięcie przyrdzewiałych elementów zawieszenia tak dla ogólnej przyjemności, jak się auto podniesie do góry .KOLA:- ATS DTC 18 8,5 ET35- Opony Continental SportContact3Plany:Drugi komplet lekkich kół do semi slickaUKŁAD HAMULCOWY- Przód 6 tłok 18z tarczą z ML345x32mm Zimmerman- Tył seria- przewody w oplocie przód HEL- przewody w oplocie tył HEL- Płyn RBFPlany:Hamulce tyłSprawdzenie możliwości zestawu przedniego i ewentualny dalszy upgradeKierownice powietrzaŚRODEK:- Fotele kubełkowe OMP model WRE- Pasy Sabelt 6 punktowePlany:- Pozbycie się większości zbędnych elementów- Aku do bagażnika- Kierownica w alcantare- Zestaw wskaźników Boost temp olejuBODY:- kratki ala rs4 przódNarazie reszta seriaPlany:Lekkie elementyLotka RS4Grill RS4Narazie mało zdjęć, jak się ogarnę to wrzucę jakieś lepsze. Witam,Panowie, s4 wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem, większość czasu byłem związany z autami japońskimi, miałem kilka Hond, jedną chyba z drugim wtedy silnikiem B20Vtec w Polsce, później miałem EVO9, następnie była dłuższa przerwa motoryzacyjna i pojawił się motocykl Honda VFR. Po długich pertraktacjach z rodziną, odnośnie motocykla, schowałem go do garażu i dla odwrócenia uwagi zacząłem poszukiwać 4 kółek do wściekania się .S4 nie jest typowym autem do zabawy, jest raczej ciężkie, znam również lepiej prowadzące się auta w zakrętach , trzeba przyznać za to, że jest bardzo stabilne przy wysokich prędkościach. Mnie urzekła natomiast wytrzymałość napędów oraz relatywnie łatwa możliwość uzyskiwania dużych mocy. Celowałem w okolice 450koni, ale przede wszystkim chęć zrobienia czegoś nowego. Po S4 pojechałem z ciekawości do Piaseczna, było przy nim trochę do porobienia, wiedziałem, że i tak większość rzeczy będę zmieniał więc nie przejmowałem się zawieszeniem czy hamulcami. muszę natomiast przyznać, że już wtedy dobrze jechało, poprzedni właściciel wsadził do niego turbiny z RS4 i całą resztę podstawowego setu rs4 w Sportmile. Tak o to po pierwszej przejażdżce auto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie i choć blacharsko nie było rewelacyjne, po sprawdzeniu laserowym okazało się, że jest proste, a malowany błotnik i zderzak to pozostałości po drobiazgach i tak oto jestem na forum od jakiegoś czasu.Ostatnio kolega poprosił mnie o opisanie auta i oto jestem .Auto służy mi jedynie do wieczornego hasania i wyjazdów na track daye i te cele są priorytetem od pewnego czasu przy modzeniu, choć zakupiłem je początkowo z innym zamiarem . Edytowane 20 Czerwca 2016 przez nitro20
fifek-1985 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Widzę blachy WKZ, jesteś z kozienic czy kupiłeś autko z tej okolicy? Śliczny avancik, powodzenia w modach.
nitro20 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2016 Fifek, kupiłem na tych rejestracjach, muszę w końcu zmienić . Binek 02.07. mam strojenie wszystko się okażę 4 z przodu powinna być.
marcinoa4b5 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) foto nie smigają edit: odpalają jednak profi podejscie do tematu Edytowane 19 Czerwca 2016 przez marcinoa4b5
Nextpeace Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 U mnie nadal foty nie smigają :// Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
nitro20 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Rzeczywiście był problem z fotami, już naprawione i mam nadzieję, że śmiga wszystkim . Auto będzie strojone u Zaprzala http://www.turbodiesel.pl, a ogarnia je mechanicznie (wydech, Fmic, silnik) kolega Bolo z Przasnysza. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez nitro20
j4s2c2vr Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Mistrzu napisz mi gdzie kupiłeś poli na tylne zawieszenie? Dużo taka impreza? Bo chcę ogarnąć u siebie wszystko, łącznie z mocowaniami amortyzatorów i przy opkazji chciałem poli zapodać po całości, tak jak u Ciebie. Edytowane 24 Czerwca 2016 przez j4s2c2vr
Nextpeace Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Wpisz sobie w Google : poliuretany Olkusz. Z tego co wiem dostaniesz tam wszystko co chcesz Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Grzesiek1985 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Mistrzu napisz mi gdzie kupiłeś poli na tylne zawieszenie? Dużo taka impreza? Bo chcę ogarnąć u siebie wszystko, łącznie z mocowaniami amortyzatorów i przy opkazji chciałem poli zapodać po całości, tak jak u Ciebie. Akmotorsport -poliuretany Polecam
nitro20 Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 Dokładnie Grzesiu, ja brałem z https://www.akmotorsport.net Polecam, mają dużą wiedzę o tych autach potrafią podpowiedzieć co i jak. Stronka wygląda jak by to szło gdzieś z zagranicy, ale to nasz towar, także spokojnie na maila można posać po Polsku. Z postępów przy aucie, fotele zamontowane na ori mocowaniach Sparco, zamontowana chłodnica oleju 15 rzędowa z podstawką z termostatem Mocala, montują się nawiewy hamulcy przednich z tzw. Pejtona , tarcze 330mm wentylowane, zaciski 4 tłoczkowe oraz seryjne poliftowe do ręcznego wpadają na tył. Zakupione wachacze regulowane na przód i jak dojadą wkładamy poli na cały przedni zawias. W międzyczasie byłem na Słomczynie, auto co prawda nie jest do takiego ścigania się, ale był to dobry sprawdzian tego co należy poprawić. Auto cały czas wyjeżdża przodem, seryjne opony przy tej masie nie dają rady więc semi slick musi wpaść na wiosnę. Dodatkowo trzeba zdjąć masy z przodu i założyć stabilizatory, a później ustawić porządnie geometrię i zakręcić się za szperami . Moc narazie zostaje, zrobię pewnie tylko kolektory i może głowicę za jakiś czas bo przydałoby się spojrzeć na rozrząd.
Grzesiek1985 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Piękny zestaw na kolejne mody Powiedz gdzie dorwales regulowane wahacze ? Edytowane 28 Października 2016 przez Grzesiek1985
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się