Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8T ANB Q


przemolll

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 1.06.2021 o 22:52, hunter91 napisał:

 

 

 

A to fajnie ale szeroki kanał i szybkie wstawanie w silniku 1.8 to raczej abstrakcja ale zobaczymy co będzie . 

Będzie 2l ? więc coś już lepiej będzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nowości wpadł w końcu SWAP wiązki na szerokopasmowa sonde Me7.5 czyli anb@awt

Oczywiście nie było ta takie p&p chociaż anb jest też na Me7.5

Do tego praktycznie cały nowy układ klimatyzacji po zatarciu się starej sprężarki

Sprężarka Delphi

Osuszacz Mahle

Nowa chłodnica

Wymieniony dławik

Wymienione wszystkie przewody na nowe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20210731_154413.jpg

IMG_20210803_193451.jpg

IMG_20210803_193540.jpg

IMG_20210803_184247.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nowości niestety trzeba było rwać deskę by wymienić parownik klimatyzacji. Odrazu zapobiegawczo wymieniłem nagrzewnice.

W następnym tygodniu składam słupek 2l gdyż wszystkie graty już są

Rozwiercony blok 06a

Wał S3 8p

Tłoki S3 8p

Pierścienie mahle

Korbowody prims sworzeń 21mm + śruby apr

Panewki korbowe King rancing

Panewki główne King rancing

Panewki oporowe OEM ASO

Nowa pompa oleju piterburg + nowy łańcuch+ napinacz 

Nowa OEM zębatka pompy oleju na wale

Głowica szeroki kanał ADR + nowe uszczelniacze+ nowe prowadnice + nowe zawory ssące gunes+ wydechowe +1mm paradowscy + sprężyny S3

Szpilki głowicy APR

Uszczelka pod głowicę 2.0tfsi+ blacha 3mm

Regulowane koło rozrządu

Nowy rozrząd SNR na napinaczu hydraulicznym+ pompa wody hepu+ paski osprzętu+ termostat

 Nowe świece RS4 + cewki TFSI

Kpl uszczelek silnika Victor

Wtryski Bosch 630

Pompa 044 engitech

Olej motul 5w50 + filtr knecht

Uszczelniacze wału i wałków

Króccie wody OEM ASO

Czekam jeszcze na:

 

 

OoSondę egt + wskaznik

Wskaźnik turbo

Napinacz i łańcuszek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20210814_160419.jpg

IMG_20210810_200623.jpg

IMG_20210830_212357.jpg

IMG_20210809_085317.jpg

IMG_20210821_111741.jpg

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Langista napisał:

Droga zabawa, w jaką moc celujesz?

Tyle co ciągnie Ori g25-550?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWAP udany. Aktualnie dociera się i stroimy na jakiejś tam hybrydzie

received_420794112806769.jpeg

received_875103309798259.jpeg

received_627454075331468.jpeg

received_565609834890901.jpeg

received_4554789657911894.jpeg

received_149777710657409.jpeg

Edytowane przez przemolll
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2021 o 04:38, Langista napisał:

Jest kocur, ile pojemności z tego wyszło?

Praktycznie 2l.

Niestety pompa oleju pietrburg padła przy strojeniu i wytarło panewkę.

Kupiłem nową piterburg oraz febi 

Na filmie który wysłał znajomy

1 to piterburg 

2 febi

Zamontujemy febi

Wymiany wał, korba 1szt ale pewnie będzie trzeba kupić 4 + szklanki do wymiany

Na szczęście cylindry całe

IMG_20211026_112321.jpg

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem też w ręku nową pompę febi i pierburg tyle że do strszego motoru ( pompa na wałek ) i jakość febi jest sporo lepsza - jakość odlewu i spasowanie względem pierburga.

Edytowane przez VRGOOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle pracy na marne przez słabą jakość części zamiennych. Cały silnik do rozebrana, magistrala olejowa do mycia najgorsza chlodnica oleju powinno się ją wymienić. 

Właśnie docieram swój silnik na pompie pierburga :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie odnośnie głowicy , szeroki kanał jest od strony ssącej to wiem a jak wygląda wydech czy też jest wiekszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2021 o 05:36, MHD napisał:

Jeszcze pytanie odnośnie głowicy , szeroki kanał jest od strony ssącej to wiem a jak wygląda wydech czy też jest wiekszy ?

 

Wydech tez jest większy

Niestety w tym roku już nie wyjedzie.

Po złożeniu auta do kupy po 20 min na jałowym strzelił zawór wydechowy +1mm

Firma która robiła głowice i dawała swoje zawory pokrywa koszty naprawy.

Mam nadzieję że nowy rok będzie bardziej łaskawy ?

 

 

 

IMG_20211106_115440.jpg

IMG_20211106_134602.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, przemolll napisał:

Szlif mot Białystok

W tym tygodniu miałem słać im głowice na taki sam zabieg i teraz mam delikatne obawy.

plus ze zachowali się bardzo w porządku i zwrócą koszta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2021 o 18:18, PiterA4 napisał:

Ciekawe czy zwrócili by koszta jakby rozjeb..ło cylinder?

Wątpię tłok ma własny koszt musiałem kupić ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy rok zaczynamy tak.

Rozwiert pod kuty tłok 83mm JE z asetrycznymi ściankami ?

Niestety tłoki dostępne tylko były do tfsi. Na inne czekać trzeba ok 10 tygodni.

Głowice chłopaki uratowali 

Wysyłam resztę gratów do dziaka Motorsport i czekamy na obróbki

 

 

 

 

 

received_920627108830111.jpeg

IMG_20220123_164729.jpg

IMG_20220123_170701.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...