Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby wynik z hamowni 1.8t bex tylko 176km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Dzieję za zainteresowanie moim problemem.

Najprawdopodobniej problemem był KAT.

Logi zrobione po wycieciu kata.

> 115,118

http://vaglog.pl/log_270002.html

> 002,020,033,

http://vaglog.pl/log_270031.html

Jako ,że auto subiektywnie zaczęło lepiej jechać, zdecydowałem zrobić wirusa.

Po hamowaniu serii bez kata, wyszło ładnie 249Nm i 193 KM

Po wirusie wyszło:

1ad258328131117cmed.png

Auto w końcu jedzie. :)

Edytowane przez lukaz10
Opublikowano

Po wycięciu kata, wręcz książkowo :) To teraz dzięki +30 paru KM inne auto

Opublikowano

Sam program + dp? Trzeba było wtryski zmienić to byś miał trochę więcej koksu. Mój BFB z wtryskami BEX też ma 212 KM na seryjnej turbinie, niutona z dołu trochę wyższego ale góra ta sama.

Opublikowano

Witam,

mam niemal identyczny wynik, skrzynia 5 biegowa przekładka z automatu, przebieg 250.000, 176 KM autko wypluło na hamowni, V-max 190 k/h na autostradzie.

To bida. U mnie wg przepływu moc podobna (może z 5KM więcej, nieistotne), a te 220kmph licznikowe leci i to bujana z VI biegu od 120kmph...

Opublikowano

Sam program + dp? Trzeba było wtryski zmienić to byś miał trochę więcej koksu. Mój BFB z wtryskami BEX też ma 212 KM na seryjnej turbinie, niutona z dołu trochę wyższego ale góra ta sama.

Pewnie masz racje.

Generalnie jechałem na wakacje i to było robione "przejazdem". chciałem mieć auto w tym samym dniu.

Udało sie zrobić program, wymienić wtryski LPG i wystroić LPG. Do tego były drobne prace przy instalacji LPG, wiec uważam ze nic więcej by sie nie dało zrobić w 8 godz. :)

Jestem zadowolony z wyniku.

Myslę że jak bym miał podjeżdżać z samymi wtryskami, i walczyć o 10 KM to nie ma sensu. Jeśli juz to od razu większa turbina , albo jakaś hybryda,i jakiś centralny cooler + wymiana reduktora gazu. itp.

Opublikowano

yslę że jak bym miał podjeżdżać z samymi wtryskami, i walczyć o 10 KM to nie ma sensu.

Zdrowy BEX na większych wtryskach np. z BAM jest w stanie dmuchnąć ok 240 KM, oczywiście z DP. Więc 20 parę koni by Ci mogło przybyć.

Opublikowano

yslę że jak bym miał podjeżdżać z samymi wtryskami, i walczyć o 10 KM to nie ma sensu.

Zdrowy BEX na większych wtryskach np. z BAM jest w stanie dmuchnąć ok 240 KM, oczywiście z DP. Więc 20 parę koni by Ci mogło przybyć.

Seryjny BEX z używana turbina dmucha 210-220KM na lightowych nastawach na seryjnych wtryskach.

Jak by zalożył hybryde wtryski fmic tip wydech to by było z 270km.

Opublikowano

Witam! Mam audi a4 b6 1.8t 190hk bex. I chciałbym wsadzić chipa i mam pytanie czy przy tylu koniach sie nie rozwali taki mały silnik?

Opublikowano

Wiesz, wszystko zależy jak będziesz eksploatował i dbał o auto. Głupoty żaden silnik niezniesie. Generalnie na temat modyfikacji 1.8 T masz sporo wątków na tym forum i chyba nie ma sensu na nowo się rozwijać.

Opublikowano

Jeszcze szybkie pytanie.

CZy jest sens zakładać TIP bez kolejnego strojenia, jeśli auto jest już po programie?

Opublikowano

Przy obecnym wyniku jak dla mnie to zbędne koszta, moc mam podobną do Twojego a w aucie siedzi ori tip i daje radę.

Opublikowano

katalizator won a na jego miejsce downpipe, może być zapchany


Witam! Mam audi a4 b6 1.8t 190hk bex. I chciałbym wsadzić chipa i mam pytanie czy przy tylu koniach sie nie rozwali taki mały silnik?

ten silnik ma ogromny potencjał, śmiało daje radę bez zakuwania do 250KM

Opublikowano

katalizator won a na jego miejsce downpipe, może być zapchany

Witam! Mam audi a4 b6 1.8t 190hk bex. I chciałbym wsadzić chipa i mam pytanie czy przy tylu koniach sie nie rozwali taki mały silnik?

ten silnik ma ogromny potencjał, śmiało daje radę bez zakuwania do 250KM

pozwole sobie dodać 3 grosze w temacie potencjału 1.8t

Bez zakuwania zdrowy egzemplarz znosi +300KM bez problemu - zrobilem troche takich i 0 problemu z ktorymkolwiek seryjnym przy założeniu że ktoś go dobrze wystroi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...