Gentleman Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, gdzie szukac przyczyny czarnego dymku przy przyspieszaniu ? Oleju dolewam na jakies 15k km 300-500ml. Jak przegonie autko to jest spokoj,ale na chwile. Przy odpalaniu tez czarnym dymkiem walnie. Obroty w normie, nic nie trzesie, nie faluje, wtryski w normie. Potrafi szarpnac przy odpiszczaniu i doawaniu gazu, ale spodradycznie, wiec podejrzewam czesciowo EGR, ale moze nie tylko on? Oraz co dziwne, przy ruchu na biegu wstecznym mozna zaobserwowac tego dymu stosunkowo duzo... Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Gentleman
SotoM Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) wstaw blaszke przy EGRze i testuj...jeśli masz Dpf to blaszka by musiała być z otworem fi 8mm... Edytowane 1 Lipca 2016 przez SotoM
piotrsob1 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Jak mu dymi na czarno to cegiełki już na pewno na pokładzie nie ma Na początek na próbę bym zaślepił całkiem EGR i zobaczył czy dymi
Gentleman Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Opublikowano 1 Lipca 2016 DPFa dawno nie ma to fakt. Sprawdze w najblizszym czasie EGR i dam znac
S2PABLO Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Jak u Ciebie wygląda rozwiązanie probemu? U siebie mam od niedana podobny objaw, w aucie brak DPF-u i przy przśpieszaniu lubi sie mu odbić na siwo.
Gac3k Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Ja mam przy pierwszej przygazówce, później spokój. Chyba DPF? 200k nalatane
Musashi Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 najpierw go zaślep i trochę pojeźdź. później wymieniaj.
Gac3k Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 najpierw go zaślep i trochę pojeźdź. później wymieniaj. Wpierw muszę wpaść do ECU Projekt, sprawdzą mi czy trzeba korektę programu. Obstawiam że tak bo mam silnik 170km i turbo od 140km z tego co mi sprzedawca auta powiedział. Pewnie za dużo leje paliwa na niskich obrotach. Egr postaram się wyczyścić na dobry początek.
Gentleman Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Nie mialem mozliwosci jeszcze sie za temat zabrac, a teraz znajomy jest niedyspozycyjny, w zwiazku z tym, jest jakas osoba we Wroclawiu ktora podejala by sie tematu sprawdzenia/ zaslepienia EGRa?
Musashi Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 najpierw go zaślep i trochę pojeźdź. później wymieniaj. Wpierw muszę wpaść do ECU Projekt, sprawdzą mi czy trzeba korektę programu. Obstawiam że tak bo mam silnik 170km i turbo od 140km z tego co mi sprzedawca auta powiedział. Pewnie za dużo leje paliwa na niskich obrotach. Egr postaram się wyczyścić na dobry początek. paliwa leje tyle ile nadmucha powietrza, chyba ze ktos juz grzebal w sofcie...
Gac3k Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 najpierw go zaślep i trochę pojeźdź. później wymieniaj. Wpierw muszę wpaść do ECU Projekt, sprawdzą mi czy trzeba korektę programu. Obstawiam że tak bo mam silnik 170km i turbo od 140km z tego co mi sprzedawca auta powiedział. Pewnie za dużo leje paliwa na niskich obrotach. Egr postaram się wyczyścić na dobry początek. paliwa leje tyle ile nadmucha powietrza, chyba ze ktos juz grzebal w sofcie... Możliwe, właśnie zacznę od wymiany filtra paliwa, oleju, filtra oleju, płynu wspomagania bo trochę słychać serwo. Po tym porobię logi statyczne i dynamiczne i będę myślał dalej. Jak coś to się kupi i EGR i przepływkę i turbo i będzie gudi. Czekam za płynami z alledrogo i zabieram się za autko
jacol210 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Hmm.... A nie lepiej zamiast wymiany egr podjechać do tunera i wyłączyć programowo obsługę egr w ECU?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się