marquentes Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Witam mam problem ze swoim afn .Od jakiegoś tygodnia zaczął w czasie jazdy przy 120kmh tracić moc.Wylaczenie i odpalenie silnika na nowo przywracalo mu moc ,ale wystarczylo tylko mocniej wcisnąć gaz na piątce i znowu tryb awaryjny i koniec .Zauważylem że gdy przegazuje auto to wąż od intercoolera nie puchnie tak jak powinien tylko lekko.No i auto nie ma tego przyspieszenia od 1900 obrotów tylko zaczyna ciagnac w okolicy 2500,ale i tak mi się wydaje ze słabiutko przyspiesza.Sprawdzalem węże od intercoolera i są szczelne.Sztanga od turbo chodzi nie wiem czy tyle ile powinna ale chodzi jak zapale silnik i jak sam nią ruszam.węzyki od podcisnienia równiez są sprawdzone i zmienione.Możliwosc podpięcia pod kompa bede mial dopiero jak przyjdzie mi kabel z allegro. czy może to byc wadliwy zawór n75 ? rozbieralem go i czyscilem ale tam brudu nie bylo. przeplywke odpinalem i tylko kopcil na czarno mocniej i slabiej sie wkrecal. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez marquentes
Leopold27 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Kolego musisz zrobić logi bo to wróżenie z fusów.Może być zapieczona zmienna geometria i wiele innych przyczyn. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez Leopold27
marquentes Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Opublikowano 9 Lipca 2016 Rozumiem. ale jak ta sztanga turbiny chodzi góra dół to oznacza że geometria jest ok ? czy Jesli ta sztanga chodzi to nie ma różnicy i turbo może i tak być do czyszczenia? WItam, naprawiłem zaniki mocy w swoim TDI. Przyczyną był uszkodzony zawór n75.Po wymianie auto idzie jak złe.
Heineken Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Jeśli mogę coś dodać spójrz na mój post kilka tematów wyżej poszedl mi wąż od Inter moj zachowuje się tam samo jak twój samochód poszukaj może tez masz nieszczelności Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Heh wspaniały odkop. ... Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
kajmanovsky Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Miałem identyczny problem a był nim pęknięty gumowy przewód ciśnieniowy od turbo. Na początku go nie było słychać a potem jak już bardzo syczał to aż ludzie się obracali
Arek8888 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Rozumiem. ale jak ta sztanga turbiny chodzi góra dół to oznacza że geometria jest ok ? czy Jesli ta sztanga chodzi to nie ma różnicy i turbo może i tak być do czyszczenia? WItam, naprawiłem zaniki mocy w swoim TDI. Przyczyną był uszkodzony zawór n75.Po wymianie auto idzie jak złe. Witam. Mam podobne objawy, czy mógłbyś napisać ile kosztował Cię zawór N75 i czy zdecydowałeś się na używany czy nowy?
maciucha512 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Rozumiem. ale jak ta sztanga turbiny chodzi góra dół to oznacza że geometria jest ok ? czy Jesli ta sztanga chodzi to nie ma różnicy i turbo może i tak być do czyszczenia? WItam, naprawiłem zaniki mocy w swoim TDI. Przyczyną był uszkodzony zawór n75.Po wymianie auto idzie jak złe. Witam. Mam podobne objawy, czy mógłbyś napisać ile kosztował Cię zawór N75 i czy zdecydowałeś się na używany czy nowy? Zanim kupisz podmień z N18 od EGR. Jak będziesz tam się babrał to zobacz jak chodzi sztanga turbiny,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się