Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 AFN słaba moc ,tryb awaryjny ,turbo słabo dmucha


marquentes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze swoim afn .Od jakiegoś tygodnia zaczął w czasie jazdy przy 120kmh tracić moc.Wylaczenie i odpalenie silnika na nowo przywracalo mu moc ,ale wystarczylo tylko mocniej wcisnąć gaz na piątce i znowu tryb awaryjny i koniec .Zauważylem że gdy przegazuje auto to wąż od intercoolera nie puchnie tak jak powinien tylko lekko.No i auto nie ma tego przyspieszenia od 1900 obrotów tylko zaczyna ciagnac w okolicy 2500,ale i tak mi się wydaje ze słabiutko przyspiesza.Sprawdzalem węże od intercoolera i są szczelne.Sztanga od turbo chodzi nie wiem czy tyle ile powinna ale chodzi jak zapale silnik i jak sam nią ruszam.węzyki od podcisnienia równiez są sprawdzone i zmienione.Możliwosc podpięcia pod kompa bede mial dopiero jak przyjdzie mi kabel z allegro.

czy może to byc wadliwy zawór n75 ? rozbieralem go i czyscilem ale tam brudu nie bylo.

przeplywke odpinalem i tylko kopcil na czarno mocniej i slabiej sie wkrecal.

Edytowane przez marquentes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego musisz zrobić logi bo to wróżenie z fusów.Może być zapieczona zmienna geometria i wiele innych przyczyn.

Edytowane przez Leopold27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. ale jak ta sztanga turbiny chodzi góra dół to oznacza że geometria jest ok ? czy Jesli ta sztanga chodzi to nie ma różnicy i turbo może i tak być do czyszczenia?


WItam, naprawiłem zaniki mocy w swoim TDI. Przyczyną był uszkodzony zawór n75.Po wymianie auto idzie jak złe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę coś dodać spójrz na mój post kilka tematów wyżej poszedl mi wąż od Inter moj zachowuje się tam samo jak twój samochód poszukaj może tez masz nieszczelności

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Heh wspaniały odkop. ... :)

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny problem a był nim pęknięty gumowy przewód ciśnieniowy od turbo. Na początku go nie było słychać a potem jak już bardzo syczał to aż ludzie się obracali :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. ale jak ta sztanga turbiny chodzi góra dół to oznacza że geometria jest ok ? czy Jesli ta sztanga chodzi to nie ma różnicy i turbo może i tak być do czyszczenia?

WItam, naprawiłem zaniki mocy w swoim TDI. Przyczyną był uszkodzony zawór n75.Po wymianie auto idzie jak złe.

Witam. Mam podobne objawy, czy mógłbyś napisać ile kosztował Cię zawór N75 i czy zdecydowałeś się na używany czy nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. ale jak ta sztanga turbiny chodzi góra dół to oznacza że geometria jest ok ? czy Jesli ta sztanga chodzi to nie ma różnicy i turbo może i tak być do czyszczenia?

WItam, naprawiłem zaniki mocy w swoim TDI. Przyczyną był uszkodzony zawór n75.Po wymianie auto idzie jak złe.

Witam. Mam podobne objawy, czy mógłbyś napisać ile kosztował Cię zawór N75 i czy zdecydowałeś się na używany czy nowy?

Zanim kupisz podmień z N18 od EGR. Jak będziesz tam się babrał to zobacz jak chodzi sztanga turbiny,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...