spanky Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak doczytalem dokladniej ... i zadam kilka pytan: -ja dlugo masz auto ? -kiedy zauwazyles problem ? -cos kiedys bylo grzebane przy pompkach ? Auto mam od trzech miesięcy, problem zauważyłem jakiś miesiąc temu a czy było grzebane przy pompkach to nie wiem. Zaskakuje mnie to bo jak włączę klimę to jest lepiej wiadomo że silnik obciążony itd. Dlaczego jak wyłączę klimę to właśnie się dzieję że ma przerwę delikatnie w pracy. Muszę zobaczyć będę robił logi jakie dawki ma na klimie jak właśnie wyglądają te BIP-y. moim zdnaiem wysokie BIP-y ewidentnie wskazuja na problemy z pompkami i tutaj jedynym slusznym rozwiazaniem jest podjechanie do warsztatu w celu dokladnej analizy [np.podmiana pompek na inne i sprawdzenie zachowania auta]
jachim858427 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2008 No tak kolego SPANKY to było by najlepsze rozwiązanie ale najpierw sprawdzę okablowanie od pompowtrysków. Widzę że kolega LETALLEC założył post dotyczący BIP-ów zobaczymy co inni nadeślą. Dziwne jest to że samochód normalnie jeździ tylko te wolne obroty ale na pewno coś jest nie tak bo i dawka paliwa jest za niska. Do soboty jeszcze parę dni może uda mi się załatwić okablowanie to zamienię i zobaczymy wtedy jak ta grupa będzie wyglądać.
damcio151 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 a ja chętnie bym zobaczył 023 dynamicznie , choć wiem, że zasada jest taka , że sprawdza się statycznie ... ale chciałbym dynamicznie
spanky Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 a ja chętnie bym zobaczył 023 dynamicznie , choć wiem, że zasada jest taka , że sprawdza się statycznie ... ale chciałbym dynamicznie oczekujesz magicznej liczby [jak pamietam to chyba 127] ... to powinno zapisac blad w ECU ...
damcio151 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 oczekujesz magicznej liczby [jak pamietam to chyba 127] ... :wink4 dokładnie to powinno zapisac blad w ECU ... :mysli ano powinno ... ale i tak chcę to zobaczyć
jachim858427 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2008 Żadnego błędu nie ma w sterowniku silnika.[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 19:05_________________________________________________Tak jak pisałem wcześniej wrzucam dzisiejsze logi STATYCZNE Grupa 000 i 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23977eb9ef320044.html Grupa 002 i 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ee139bc522b154e.html Grupa 004 i 005 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c734744d43057b9.html Grupa 008 i 009 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/808a83817ab07448.html Grupa 010 i 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/961e08dfdb300551.html Grupa 012 i 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa7361f6ff3b651b.html Grupa 015 i 016 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53adc3b5de37b15b.html Grupa 018 i 020 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a734d571015d9b2.html Grupa 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c9d7b0efc894065.html DYNAMICZNE Grupa 000 i 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da89f48a6452d07a.html Grupa 002 i 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f37c95633f37e23.html Grupa 004 i 005 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1cf8be31c9350a7.html Grupa 006 i 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/55a4f55006940927.html Grupa 008 i 009 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f1da00a8977b95b1.html Grupa 010 i 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/633ce1cf7fae6105.html Grupa 012 i 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e48e20ee10660a3a.html Grupa 015 i 016 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f4f2db1ee5b3a6b.html Grupa 018 i 020 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f62d845a4f412cde.html Grupa 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed30301d6f41e372.html To wszystkie jakie udało mi się dzisiaj zrobić. Pozdrawiam.
przemik Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Za wyjatkiem tych nieszczesnych BIP ów i lekko zawyzonej korekcji na 4 cyl... z logow nie wynika nic zlego. Pozdr
jachim858427 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2008 Koledzy a co pokazuje grupa 007 pozycja 2. z tego co oglądałem na forum to w statycznych logach zawsze jest tam 0 a u mnie 100.6
letallec Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 U mnie w statycznych jest 0[br]Dopisany: 14 Grudzień 2008, 19:00_________________________________________________I w innym AVF, ktorego logowalem rowniez.
jachim858427 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2008 Widzisz kolego a w moich logach tu i tu jest zawsze 100.6 tylko nie wiem co to znaczy na pewno coś z paliwem ale co. Jakie powinno być ciśnienie na cylindrach w moim silniku bo nigdzie nie mogę znaleźć. Pozdrawiam.
siniakTDI Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Ja bym zwiększył tą dawke paliwa, bo wiem z własnego doświadczenia że jeśli wartość w polu 2 grupy 001 spada poniżej 3mg/R to obroty zaczynają falować i zaczynają się delikatne wibracje w fotelach na jałowym a czasami nawet całą budą potrafi delikatnie bujnąć. Efekt ten można chwilowo zamaskować włanczając klime ( ale tylko w lato bo teraz za zimno) ewentualnie ogrzewanie tylniej szyby i te drgawki na jałowym przechodzą a silnik zaczyna równo pracować, jednak to jest tylko maskowanie problemu. Wyraźnie widać że puki dawka paliwa utrzymywała się powyżej 3mg/R to obroty nie falowały, a gdy ta wartość zeszła poniżej 3mg to zaczynają się falowania i nierówna praca silnika (zarzucanie budą, wibracje w fotelu)
jachim858427 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 Dzięki kolego za tą podpowiedź tylko jak zwiększyć dawkę paliwa vag-com się da to zrobić. W styczniu będę robił przeszczep pompowtrysków ale za nim to zrobię to mnie chyba nerwy rozniosą przez te wolne obroty. Pozdrawiam.
siniakTDI Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Vagiem da sie to na 100% zrobić tylko musiał by ci tutaj ktoś podać cały tok postępowania bo ja narazie jeszcze nie zwiększałem tej dawki i nie wiem jak sie to robi, dojrzewam powoli do tej operacji :>
spanky Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Vagiem da sie to na 100% zrobić a to ciekawe ... skad ta stuprocentowa pewnosc ?
jachim858427 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 No to w końcu się da zwiększyć tą dawkę czy się nie da. Co trzeba zrobić żeby zwiększyć tą nieszczęsną dawkę chyba musi być na to jakiś sposób. Pozdrawiam.
siniakTDI Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Vagiem da sie to na 100% zrobić a to ciekawe ... skad ta stuprocentowa pewnosc ? http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=58354&highlight=dawka+paliwa
spanky Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Vagiem da sie to na 100% zrobić a to ciekawe ... skad ta stuprocentowa pewnosc ? http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=58354&highlight=dawka+paliwa to moze rozjasnie niejasnosci ... w PD-kach zmiana ta nie przynosi zadnego efektu ...
siniakTDI Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 spanky.... ty coś wiesz lepiej powiedz w jaki sposób mamy zwiększyć tą dawkę, ewentualnie co zrobić żeby wartość ta nie spadała poniżej 3 mg/R, bo u mnie ewidentnie zaczynają się cyrki z wibracjami na jałowym gdy wartość dawki spadnie poniżej 3mg a gdy z powrotem dawka wskoczy powyżej 3mg i zostanie na pułapie powyżej 3mg wibracje ustają. Nawet zakres wzorcowy VAG-a podaje od 3 do 9 mg/R to dlaczego ona mi spada poniżej 3 a u kolegi jachim858427 widzę że ta wartość jest jeszcze niższa?
jachim858427 Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Opublikowano 2 Lutego 2009 Koledzy jeszcze jestem przed wymianą pompek ale chciałbym żebyście spojrzeli na te logi 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e1c8a8c780ec998.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66387d86c351293a.html 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8aec37f511d74d0.html [br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 17:39_________________________________________________Czy te Bip-y aż tak wielkie znaczenie mają żeby zmniejszyć dawkę podawaną w grupie 001 poz.2 Wtyczki od pompek sprawdzałem czyściłem tak samo z wtyczką przy bloku może jeszcze możecie coś doradzić Z góry dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się