Kamyk41537 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Po dwóch dniach walki z tymi zaciskami udało się doprowadzić to do porządku. przyczyny: (wg mnie) -wyrobione tuleje gumowe prowadnic zacisku hamulcowego -za słaba (po kilkunastu latach eksploatacji) sprężyna trzymająca zacisk - słaba jakość sprężyn na klocku hamulcowym wewnętrznym Zakupiony zestaw naprawczy zacisku hamulcowego za jedyne 25zł , w tym dwie nowe tulejki gumowe oraz sprężyna trzymająca zacisk, przy okazji wymiany warto delikatnie rozgiąć sprężyny trzymające klocek wewnętrzny w cylindrze no i oczywiście posmarować wewnątrz tuleje smarem odpornym na wysokie temp. ja zastosowałem smar miedziany ( -40 do +1100*C). Po złożeniu jazda po kiepskiej (polskiej) drodze z otwartymi szybami 30-50km/h a w aucie cisza oczywiście poza szumem wiatru
veron Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Najprawdopodobniej przyczyną była właśnie sprężyna zacisku. Ale prawidłowo, że zrobiłeś wszystko. Teraz będziesz miał spokój z hamulcami
jospethe Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Albo wyrobione jarzmo w miejscu styku klocka .
Kamyk41537 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2016 Jarzmo w miejscu styku klocka nie jest wyrobione, bo brałem nowe i mierzyłem je, dlatego nie wymieniałem tego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się