marioxxxx Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Wiam, w końcu udało sie podłączyć. A że miałem mało czasu złapałe tylko błędy. 00561- Mixture Adaptation 15-10 adaptation limit (add) not reached-intermittent 17736- Knock-Control:Cylinder 4 Regulation Limit Exceeded P1328-36-10 intermittent 17978-Engine Start Blocked by Immobilizer P1570-35-10 intermittent
Tom A4 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 00561 powodem tego błędu może być uszkodzona przepływka , ciśnienie na listwie za małe, dziury w układzie dolotowym lub uszkodzony wtrysk 17736 może być spowodowany pierwszym błędem lub czujnik spalania stukowego nawala 17978 silnik zablokowany przez immo albo pętla albo była próba odpalenia kluczykiem nie dopisanym do auta
marioxxxx Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2016 Poszukam na weekend. Co do błędu z immo to w niczym nie przeszkadza? Po raz próbowałem odpalić z kluczyka bez ampułki ale oryginalny.
SzczYpior_n1 Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 (edytowane) Witam, podepne się pod temat, ponieważ podpiąłem auto taty (B5 ALJ), które gaśnie nieraz na gazie gdy jest klima włączona, spore obciążenie, i wyskoczyły te same błędy co wyżej koledze: 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent Te Mixture Adaptation jak można inaczej zdiagnozować? Logi dynamiczne? Ten z immo nie wiem, kluczyk był od dawna jeden używany. Edytowane 2 Lipca 2016 przez SzczYpior_n1
Łukasz13 Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Logi, kanały 002+007, możliwe że jest gdzieś dziurawy dolot i ciągnie lewe powietrze dlatego wywala błędy mieszanki.
SzczYpior_n1 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Mam tylko takie logi. Coś z tego widać? http://vaglog.pl/log_268767.html Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
marioxxxx Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Opublikowano 3 Lipca 2016 Co do dolotu,sprawdzić całą rurkę,od wlotu aż po silnik? Mam klejony izolatką ten cieńki od silnika do dolotu więc może to tu. Co do immo da się spokojnie to usunąć? To pewnie dlatego że wypadła ampułka immo i odpalałem bez niej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się