HatefulEvil Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Cześć czołem. Niestety dzisiaj nawiew w moim samochodzie odmówił posłuszeństwa. Jakiś czas temu też nie zaskoczył, ale pospamowałem przyciski klimatronika i zaskoczył. Niestety teraz to nie pomaga. Dodam, że o jakiegoś czasu wyświetlacz potrafił robić dyskotekę, ale nawiew z klimą czy bez działał raczej bez zarzutów. Próbowałem z czytać błędy vagiem i też nie obyło się bez cyrków. generalnie jakieś tam błędy mam, ale złapałem je auto-scan'em, a w samą klimę nie dało się wejść - albo brak czegokolwiek, że nie kompatybilna czy coś, albo zbyt dużo błędów przy samym łączeniu się z modułem i wykrzaczało program. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 H Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 Coding: 00043 Shop #: WSC 063253 Faults Found:00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 17-00 - Control Difference01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Wróżbitą maciejem to ja może nie jestem, ale obstawiam, że padło coś odpowiedzialnego za dmuchanie związane z ostatnim błędem - stąd moja prośba o potwierdzenie bądź obalenie tej tezy i radę jak się do tego zabrać, bo w piątek ruszam w trasę i bez nawiewu czarno to widzę ;/
Mateusz00 Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Co do problemu połączenia vagiem z klimatyzacją: musisz w ustawieniach interfejsu w menedżerze urządzeń zmienić LATENCY na niższą wartość, np. 7 - powinno pomóc. Żaden z tych błędów nie jest powiązany z dmuchawą. 01272 oznacza zablokowany lub uszkodzony silniczek od zamykania/otwierania obiegu wewnętrznego, nawet z tym błędem nawiew powinien działać. Ja spróbowałbym podpiąć inny panel klimatronika.
Ajro TDI Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Hejka. Ja niedawno też miałem przygodę z nadmuchem a przyczyną był wytarty komutator na silniku dmuchawy. Wymieniłem cały nadmuch na drugi i mało przedniej szyby nie wyrwie Proponuję sprawdzić silnik (komutator i szczotki) a później szukać głębiej
jacek70 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Możliwe że czyszczenie silniczka i potencjometru wystarczy.
Mateusz00 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Możliwe że czyszczenie silniczka i potencjometru wystarczy. Ale ktory silniczek i potencjometr miałby czyścić?
HatefulEvil Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) Generalnie wymieniłem silnik do dmuchawy bo jedna szczotka się całkiem posypała i jak zatrzymał się w niewłaściwej pozycji to nie ruszał. Niestety przekonałem sie o tym dopiero po wyczyszczeniu i złożeniu Nie miałem czasu na zabawę ze szczotkami więc zakupiłem zamiennik na allegro za około 150 złoty i hula aż miło. EDIT: Tak miło, że aż wydmuc**je mi wygłuszenie ze środka układu :> Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez HatefulEvil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się