Reggi Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Bry Od pewnego czasu ..leje mi sie z tych kominków ( jeden z boku ..drugi z tyłu) doprowadzających płyn chłodniczy do głowicy .. potrzebuję kupić jakiś zestaw uszczelniaczy do tego .. Dzwoniłem do Aso i powiedzieli mi o uszczelkach ..5 zł za sztukę .. tylko nie wiem czy same uszczelki czy coś jeszcze ?? Robił juz ktoś to ... jakieś numery części ..wskazówki
maciek_1.6 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 tak jak pisalem wczesniej,ten kruciec kosztuje okolo 30-40zl w edpolu czy IC czesta przypadlosc jest tego, ze peka i ubywa plyn chlodniczy,ostatnio w swoim to mialem.u mnie bylo pekniecie przy wejsciu do glowicy
Reggi Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 Kolego możesz mi powiedzieć , który to element na tym schemacie ? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0598db2b61281794
wojtekce Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ostatnio wymieniałem 12 zapłaciłem chyba 15 zł za cały krociec wraz z uszczelka firma TORPAN jak dobrze pamiętam
ZACHAR Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam u mnie TOPRAN wytrzymał pół roku (nie polecam).Ja kupiłem w ASO koszt 42zł
Sławosz(+) Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Dzwoniłem do Aso i powiedzieli mi o uszczelkach ..5 zł za sztukę .. tylko nie wiem czy same uszczelki czy coś jeszcze mysli ?? Witam, mi też ciekło spod tego króćca, kupiłem go w IC, nie pamiętałem ile ma "wyjść", ale kompetentny pan powiedział, ze do mojego silnika będzie miał dwa... oczywiście się mylił, bo są 3. Na szczęście u mnie wystarczyło wymienić oring, który się spłaszczył i nie trzymał. Zauważyłem też , że zagłebienie, w którym siedzi oring miało wyszczerbienia, pościnałem je kozikiem i jest spoko, nic nie cieczy. Oczywiście nie zapomnij o wyczyszczeniu głowicy w miejscu łączenia z króćcem, ja to zrobiłem z powodzeniem zmywakiem drucianym. Jak nie chcecie stracić dużo płynu to zacznijcie od zaciśnięcia czymś (ja użyłem zacisków chirurgicznych) węża gumowego idącego od chłodnicy do króćca. Jeśli nic takiego nie mamy to musimy odłączyć wąż i błyskawicznie unieść go powyżej zbiorniczka wyrównawczego. WRRRÓĆ wymiana oringu w moim przypadku to półśrodek! po dwóch dniach wyciek powrócił ze wzmożoną siłą! jutro wymieniam króciec i oring jak ja przejeżdżę jutro cały dzień... zaopatrzyłem się już w 5 litrową bańkę z wodą pozdro
Kowi87 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Czy wy przypadkiem mówicie o tym elemencie Ja z nim mam problem i nie wiem jak to kupić, jak to nazwać aby sprzedawca wiedział ocb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się