Xurx Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Witam. Mam założony lpg od 2tyg. Przez pierwszy tydzien jezdzil ok , a pozniej zaczął szarpać gdy dodaje mu się gazu. Jest tak i na benzynie i na lpg. Byłem u gazownika bo myślałem , ze to coś z instalacją ale on sprawdził i powiedział , ze wszystko jest ok z instalacja i niby wina silnika. Wymienilem przed instalacją filtr paliwa , oleju , świece oraz kable od świec. Proszę o pomoc i z góry dzieki !
TDI007 Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Odkręć cewkę i sprawdź łączniki od cewki. Szukaj nalotów od przebić. Można zdemontować cewkę i zamiast łączników na próbę podłączyć giętkie przewody. Cewka jest droga...Zobacz u mnie post też to miałem. Pozdrawiam Masz te stare? Podejdą tylko trzeba troszeczkę oczko powiększyć. Ja jeździłem tak tydzień.
grzesu3 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Do dziś borykam się szarpaniem, czy to na gazie czy na benzynie. Wymieniłem cewkę z przewodami świece. Nawet wyczytałem na forum lpg o zmianie przerwy na świecach. Zmiejszyłem przez jakiś czas było ok. POtem wszystko wróciło. Łapy opadają Do tego jak przyspieszam, dochodzi do 4 tyś. to jakby coś go blokowało. A teraz ciekawostka: raz jest dobrze, raz do kitu Edytowane 16 Listopada 2016 przez grzesu3
k232 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Nie wiem jak to możliwe ale na złomie za używaną kompletną cewkę wołają sobie 30-40 zł, śmiech na sali. A u Ciebie kolego może przepływomierz już mówi papa?
Daniel Ha Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Do dziś borykam się szarpaniem, czy to na gazie czy na benzynie. Wymieniłem cewkę z przewodami świece. Nawet wyczytałem na forum lpg o zmianie przerwy na świecach. Zmiejszyłem przez jakiś czas było ok. POtem wszystko wróciło. Łapy opadają Do tego jak przyspieszam, dochodzi do 4 tyś. to jakby coś go blokowało. A teraz ciekawostka: raz jest dobrze, raz do kitu Miałem dokładnie te same objawy w B4 94r z silnikiem 1.6 101 KM i dodatkowo silnik potrafił się "zgasić" podczas jazdy, dławienie od 4 tys wyeliminował mi kumaty fachowiec od instalacji lpg ale reszta objawów została sprzedana razem z autem, niestety ponad rok walczyłem i się poddałem
Sokownik Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Dnia 17.11.2016 o 05:29, k232 napisał: Nie wiem jak to możliwe ale na złomie za używaną kompletną cewkę wołają sobie 30-40 zł, śmiech na sali. A u Ciebie kolego może przepływomierz już mówi papa? powiedz mi na ktorym szrocie wolaja taka cene za uzywana cewke do 1.8 ADR. Kupię ich za wszystkie swoje pieniądze, bo ja w ciagu roku wymienilem jzu 2 x cewke i najtansza jaka znalazlem to 180zł.
k232 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 U mnie w Rzeszowie to na każdym szrocie, najwięcej mi powiedział 40 zł. Powtarzałem kilka razy, że kompletną cewkę potrzebuję, mówił że 30-40 zł, nie wiem czy nie pomylił z fajką od cewki no ale różnica jest cewka a fajka od cewki..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się