tkamicki5 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam. Mam takie pytanie otóż gdy odpale audi to spod maski słychać pisk jest on tylko na niskich obrotach gdy dodam gazu to nic niepiszy, ja stawiam na lożysko od alternatora tym bardziej że jak włącze klime.ogrzewanie szyby , wszystkie światła i radio to piszy głośniej także czekam na wasze zdanie. z góry dzieki. pzdr
tkamicki5 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 Nie. pasek jak piszczy to inny pisk jest
pawelc Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 zdejmnij pasek klinowy i zakręc łożyskiem alternatora.. .. wtedy będzie wiadomo ...
loco87 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Mi tez tak popiskuje na wolnych obrotach jak wlacze swiatla itp.Alternator do regeneracji (szczotki lozyska duperelki). u mnie dodatkowo popiskuje pompa wspomagania (mam juz nowa orginalna uzywke z a6 i podejdzie )
tkamicki5 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 gdzie sie daje alternator do regeneracji ? do mechanika czy jakiegos elektryka? ile Cie wyniosła regeneracja?
myklas81 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 przeciez te piski to rolki wydają a nie alternator czy pompa wspomagania, piszcza jak jest niska temperatura otoczenia
loco87 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 ale mi piszczy w lecie Koszt dobrej regeneracji to kolo 300pln. W aso do a6 2.5tdi zaplacilem 650pln ale wygladał jak nowy
endriuu Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 jedz do dobrego elektryka. zrobi w jeden dzien
tkamicki5 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2008 byłem u mechaniora i stwierdił że alternator jest dobry i że to pasek piszczy,mówił że musze wymienić to co napina pasek bo już jest niby na maxa i nieda rady mocniej napiąć i mam to wymienić i w dodatku już schodzi lekko pasek z rolki. co to jest za częśc i ile mniej więcej kosztuje w ASO.ja to sie na tym nieznam także prosze o pomoc.pozdrawiam
endriuu Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 potrzebujesz napinacz paska wielorowkowego, cos takiego np: http://moto.allegro.pl/item509250304_oryginalny_napinacz_paska_audi_seat_ford_vw_golf.html
sk baton Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Umnie jest to samo piszczy jak silnik jest zimny auto po wymianie pasków i napinaczy sprawdzone wszystkie kółka i dalej piszczy :kox:podejżewam że coś na sprzęgle
domelq Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 jak nie pasek to najprawdopodbniej łozysko alternatora
tkamicki5 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2008 u mnie to czy zimny czy ciepły to i tak piszczy
ozi_wells Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 u mnie tez piszczy jak jest ciepły i jak jest zimny a wszystko wymieniałem wiec pewnie to normalne.
domelq Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 u mnie jak jest zimny i troszke wilgoci, ale co mogłem to porobiłem
ozi_wells Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 no dokładnie sprubuj jeszcze delikatnie psiknąć na pasek wd40 tylko niewiele zeby pasek sie nie rozwalił
domelq Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 to już przerabiałem, cichnie, ale na jakiś miesiąc i to samo Odpalam go i po 3-4 minutkach cisza
tomato Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Mi tak piszczał jak go odpalałem na zimno . Wymieniłem pełny rozrząd i przestało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się