Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ + gold + reg Postoi dłużej i problem z zapalaniem...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od pewnego czasu walczę z instalacją LPG w moim Audi. Otóż rano długo trzeba kręcić aby odpalił, około 15-20 sekund. Potem już odpala ładnie. Kiedy go zgaszę np. pod marketem na około pół godziny już odpala zauważalnie gorzej. Czasami raz na 20 razy odpali ok nawet rano. Zakręciłem butlę z gazem dopaliłem resztki i co auto odpala zawsze od strzała. Oddałem audi do gazownika, najlepszy gość u nas w Brodnicy i stwierdził, że reduktor nie puszcza nic a nic i oddał mi auto w takim samym stanie. Oczywiście rano znowu problemy z odpalaniem. Zakręcę gaz i jest wszystko ok. I o co tu chodzi?

Reduktor mam KME Gold, wtryski (słabe wiem) omvl reg, sterownik kme nevo. Całość ma praktycznie niecałe 2 lata. Instalacja wyregulowana pod wskazania sondy, bardzo małe korekcje w vagu, ogólnie zero problemów z lpg poza odpalaniem.

Opublikowano

Nie ma cudów, albo reduktor puszcza podciśnieniem albo wtryskiwacze.

Opublikowano

W reduktorze jest jakiś zawór odcinający?

Opublikowano

Reduktor takie objawy może dawać tylko puszczaniem gazu przez kanał podciśnienia, nie decyduje o tym żaden zawór odcinający.

Wtryskiwacze również mogą puszczać gaz, trzeba je sprawdzić. wkładając wężyki wylotowe do słoika z wodą na przykład.

tak samo trzeba sprawdzić wężyk podciśnienia z reduktora.

Opublikowano

I jest werdykt. Reduktor rzeczywiście nie puszcza. Winny jest 1 wtrysk, po spsikaniu wszystkich pianą widać, że z jednego się ulatnia gaz... Jutro montaż kompletnych zestawów naprawczych. Mam nadzieję, że pomoże.

Opublikowano (edytowane)

Odświeżę temat i zapytam tu, a pytanie w sumie dla większości pewnie będzie śmieszne...

Dnia 13.07.2016 o 08:33, soul87 napisał:

Reduktor takie objawy może dawać tylko puszczaniem gazu przez kanał podciśnienia, nie decyduje o tym żaden zawór odcinający.

Wtryskiwacze również mogą puszczać gaz, trzeba je sprawdzić. wkładając wężyki wylotowe do słoika z wodą na przykład.

tak samo trzeba sprawdzić wężyk podciśnienia z reduktora.

Jak do jasnej ciasnej założyć te cholerne gumowe wężyki na wtryski gazu, bo nie ogarniam. Tak dziurka w wężu jest tak mała, że nie wiem czy na sam bolec by weszło, a tam jeszcze jest ten kołnierzyk. Ciężko było to zdjąć, końcówka w strzępach, ale tego się spodziewałem, kawałeczek rezerwy mam, uciąłem cm i wystarczy nawet na krzyż (mam pająka, tzn. listwę z Hanami zielonymi). Przy próbie zakładania rozwaliłem kolejny cm i już pomału się robi nerwowo, bo zaraz będą nici z mojego planu. Próbowałem moczyć we wrzątku, nabijać, żeby rozszerzyć, rozciągać szczypcami, zapalniczką podgrzewać.. Na to jest jakiś trik czy potrzebna jakaś, nie wiem, opalarka lub coś w tym stylu? Podpowiedzcie, bo zaraz trzeba będzie nowe wężyki...

A plan jest ogólnie taki, że chciałem sprawdzić co mi puszcza, wtryski czy reduktor. Obstawiam to drugie, bo to KME Gold i już widziałem gdzieś w temacie, że lubi "się puszczać" ta szmata :decayed: Mam misfire  na 1 cyl najczęściej, czasem, dużo rzadziej jeszcze na 3 i sporadycznie na 4. Na drugim nigdy, więc sobie wymóżdżyłem, że zamienię 1 z 2 i zobaczymy co powie VAG i będę już wszystko wiedział, ale, że mam tego dziada pająka i raczej ich nie wydłubię, żeby zamienić, to wymyśliłem, że przepnę im wtyczki i zamienię wężyki i powinno być.. tak na krzyż na próbę. Wężyki równej długości, literki i cyferki na wtryskach co do znaku identico, więc się "nie skapnie" :wink: Ale się obsrałem na tych wężykach i naprawdę nie mam pojmy jak to tam naciągnąć, jak dla mnie impossible :facepalm:

Dodam, że jestem raczej noga w takich sprawach i poza dobrymi chęciami nie mam nic, podstawowe narzędzia do auta - młot, przecinak i laptop z kablem/VCDSem, hehe... :decayed:

Edytowane przez Pablo_s-c

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...