Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARJ] 2.4v6 FWD | REMUS | 312 | Eibach -30 | 18"8,5J FLAT V | by Bartender


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

:siema:

Przedstawiam moją :a4fan:

IMG_20170404_155517_zpse2yc7m7d.jpg

Szukałem takiej przez kilka miesięcy, aż w końcu trafił się egzemplarz odpowiadający moim wymaganiom.

Jest ze mną od majówki 2015 :dance:

A4b5 1999 polift

  • 2.4 ARJ :giveheart: Tiptronic 5b Ośka
  • Przebieg 222.222 :fool:
  • Zawieszenie 1be
  • Lakier LZ5K Santorin Blue
  • Granatowy środek
  • Granatowa kierownica skórzana 3-ramienna
  • Jasne skóry "BUFALI"
  • Fotele przód sportowe, grzane, regulowane ręcznie z pompowanymi lędźwiami
  • Tylna kanapa dzielona
  • Dekory drewno "VAVONA"
  • Pakiet chrom
  • Oświetlenie ambiente, słoneczka z lampkami
  • Szyberdach elektyczny
  • Fabrycznie lekko przyciemnione szyby
  • Szyby w prądzie
  • Centralny zamek + otwieranie/domykanie z pilota szyb i szyberdachu
  • Climatronic
  • 8x airbag
  • ABS
  • Czujniki parkowania PDC z tyłu
  • Oryginalny podłokietnik z przodu i tyłu
  • Koła 7Jx16" ori Audi (5szt)
  • Ksenony + samopoziomowanie + spryski
  • Halogeny przeciwmgielne
  • Podgrzewane lustra + spryskiwacze + zamki
  • Audio Bose... "No highs, no lows, it must be BOSE"
  • Radio Concert :unknown:
  • Zmieniarka w bagażniku
  • Zestaw głośnomówiący z telefonem Nokia :cool1:
  • Zegary w milach z pełnym fis'em i zegarkiem analogowym

Oczywiście wpadło parę części

Spoiler

Nowe dedykowane springi 30/30 Eibach

3478box.jpg

Nowy wkład pompy paliwa

n3qag0.jpg

Nowe tarcze 312, klocki, kilka wahaczy i końcówek

15h2ads.jpg

Płukanka, nowy olej, filtry, rozrząd, pompa wody etc.

14bnn81.jpg

W tym miejscu chciałbym podziękować koledze TOM77 za szybkie dostawy i niskie ceny :hi:

 

Plany:

  • Hamulce 312 z przodu zrobione
  • Felgi na lato ori Audi 18" 8,5J FLAT FIVE zrobione
  • Wymiana sprężyn na Eibach 30/30 zrobione
  • Wywalony tłumik środkowy i nowy tłumik końcowy REMUS zrobione
  • Wymiana wkładu pompy paliwa zrobione
  • Regeneracja i malowanie zacisków
  • Wymiana zbiorniczka płynu G12
  • Regeneracja lamp (może bix)
  • Naprawa radia plus dodatkowe wejście Aux In zrobione
  • Naprawa nieodbijającej wewnętrznej klamki kierowcy
  • Ogarnąć podsufitkę z tyłu
  • Regeneracja prawego głośnika BOSE z przodu
  • Naprawa rozprutego boczka fotela kierowcy
  • Naprawa PDC po kradzieży czujników i wiązki zrobione
  • Naprawa FIS'a
  • Dołożenie tempomatu
  • Obszycie kierownicy
  • Oklejenie dekorów (może, coraz bardziej mi się podobają moje)
  • Malowanie/oklejanie/zmiana chromowanego grilla na inny (?)
  • Przekodowanie licznika w milach z 4 na 6 cylindrów  zrobione
  • Czyszczenie i adaptacja przepustnicy
  • Korekta lakieru

Poniżej filmik przedstawiający pracę źle zakodowanych zegarów

Zdjęcia z sezonu 2015:

Spoiler

 

2h4gnpf.jpg

6jm5ub.jpg9llukx.jpgzlr98n.jpg25iaezc.jpg

 

 

Zdjęcia z sezonu 2k16:

Spoiler

 

e5pkky.jpg

2mcg808.jpg

 

Sezon 2k17:

Spoiler

 

IMG_20170304_165109_zps9ecyocbt.jpg

aolydh.jpg

Lato na Flatach

Spoiler

IMG_20170406_072449_zpshzmgwyl9.jpg

 

Edytowane przez Bartender
Opublikowano (edytowane)

w miare ładna tylko czemu taka brudna :facepalm:

Edytowane przez Srebrna_Niunia
Opublikowano

To zdjęcie z ostatnich wakacji. Zwiedzaliśmy miasto po lawinie błotnej :decayed:

Opublikowano

To zdjęcie z ostatnich wakacji. Zwiedzaliśmy miasto po lawinie błotnej :decayed:

Kolorek taki jak mój :) fajna sztuka

Opublikowano (edytowane)

Dzięki :)

 

2mcg808.jpg

Emblematy :a4fan: oraz 2.4 wyleciały z klapy bagażnika. Jest tylko :audi: i tak mi się widzi lepiej niż było. Wpadł nowy zderzak, lampa lewa i dokładka pod PDC. Niestety Samego PDC nie udało mi się podłączyć, ponieważ jakiś k**as zabierając wiązkę odciął ją razem z kostką którą teraz muszę dorobić. :zemdlal:

Wstawiłem nowe tarcze TRW oraz klocki Ferodo od TOM77. Do tego wymieniony tłoczek lewego zacisku a z lewej mańki zapieczona prowadniczka rozruszana. Wszystko robiłem sam a zaraz po tym zrobiłem trasę 2000km i wszystko jest ok :laugh:

 

Poza tym przez te wszystkie przygody dalej nie założyłem zakupionych sprężyn Eibacha :kwasny:

 

Ale że zbliża się czas przeglądu to trzeba będzie poogarniać do końca takie pierdoły :decayed:

Rozglądam się też za 18" kołami więc jakby ktoś nie mógł już się doczekać do zimy i miał flaty lub łopaty w przyzwoitej cenie...

Edytowane przez Bartender
Opublikowano

Dobrze ze poskladales auto. Wyglada dobrze. Jeszcze jakies kolo,sprezyny i bedzie bardzo sympatyczne. Co do wydechu to nie wiem czy podszedl by ale mam koncowy caly w dobrym stanie ktory zostal z mojego auta po zmianie. Tez V6 z tym ze u Ciebie oska ale mysle ze nie bylo by wiekszego problemu. Jak cos pisz pw. Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Miło że się podoba :) A planów dużo tylko czasu nie ma...

Tak jak pisałem: sprężyny już są kupione. Co do koła jestem w trakcie poszukiwań. :)

Ktoś się wypowie co do wydechu końcowego z quattro do ośki? Przypasuje?

Edytowane przez Bartender
Opublikowano

Z q nie podejdzie do oski

Opublikowano

Tak myślałem... Chyba na próbę wywalę środkowy, wspawam rurę i zobaczę jak na ori końcowym zagra

Opublikowano

Mialem taki patent i szczerze mowiac bardziej pierdzi niz wydaje ladny dzwiek V6tki

Opublikowano (edytowane)

Co w takim razie? Nie planowałem raczej pełnego przelotu :decayed:

Edytowane przez Bartender
Opublikowano

Koncowy przelotowy albo wywalic katy [emoji14]

Opublikowano (edytowane)

3478box.jpg

Wpadły w końcu nowe springi Eibach ^_^

2uxwwt5.jpg

Tu foto zaraz po założeniu, zobaczymy czy się jeszcze trochę ułoży :decayed:

Przy okazji zmienione odboje amorów z tyłu.

Przed zimą zmieniłem też Olej, filtr oleju, paliwa i kabinowy.

Dalej zmagam się z wydechem. Środkowy tłumik wyleciał a zastąpiła go prosta rura teraz szukam jakiegoś końcowego tłumika który dobrze zagra na v6. Jakby ktoś mógł podrzucić konkretne propozycje (mogą być linki) będę wdzięczny.


e5pkky.jpg

Weekendowe mycie :)

Ktoś poleci dobre radyjko które zagra z BOSE?

Edytowane przez Bartender
Opublikowano

Niemiecka fura, niemiecki wydech do niej daj :D Mam Remusa, bardzo fajnie gra, kiedy trzeba jest głośno a kiedy trzymasz prędkość jest przyzwoity komfort ;) Tylko nie wiem jak sam końcowy bo mam cały ale na pewno brzmienie powinno być zadowalające. Końcówki u nich też są przyzwoitych rozmiarów i jak wypolerujesz nawet zwykłym aluchromem z k2 to się fajnie są podkreślone :naughty: Raczej wystrzegaj się przelotu na środkowym bo może pogorszyć dźwięk jak będzie źle zrobiony i jak przekombinujesz to możesz stracić na mocy(to nie silnik doładowany). Tutaj fotka jak to mniej więcej wygląda. Powodzenia :)

IMG_20160907_182657_zpsguvxhspp.jpg

Opublikowano (edytowane)

Jak się ładnie zrobiło na naszym Forum :naughty:

Za oknem zima ale zawsze znajdzie się chwila żeby podłubać przy aucie.
Kiedy tylko temperatura wzrosła powyżej zera od razu umyłem autko ^_^ bo już wyglądało jak jeżdżące grota solna :decayed:

aolydh.jpg

Dzięki hojności św. Mikołaja, który przyniósł kabelek do VAG'a, w końcu przekodowałem licznik na 6 cylindrów :) Dzięki temu mogę cieszyć się prawidłowymi wskazaniami obrotów. Następnie sprawdziłem ABS, którego kontrolka od pewnego czasu nie znika z deski rozdzielczej. Okazało się że dwa lewe czujniki zdechły. Mam nadzieję w ten weekend wymienić je na nowe (które już czekają).

Kolejna sprawa to przywrócenie PDC. Przerobiłem troszkę nową wiązkę czujników, podłączyłem i wszystko gra jak należy.
Już miałem dosyć patrzenia na te puste dziury w dokładce. Dołożyłem też garść opasek zaciskowych na czujnikach i całej wiązce czujników...
Może to powstrzyma lepkie rączki i dzięki temu dłużej pojeżdżę z tymi czujnikami.

5f2hdv.jpg

Jeszcze pare pierdółek zostało do ogarnięcia... ale ważne że ciągle coś przy aucie posuwa się do przodu.

2lktx0g.jpg


Wysłużone radio Concert pojechało na SPA do znanego Pana z MaxElectronics. Regulacja głośności naprawiona, dodane wejście AUX... Nie mogę się doczekać żeby je w końcu zamontować i przetestować :banan:

Edytowane przez Bartender
Opublikowano

ile wyszła przerobka radia??

Opublikowano

Przeróbka 170pln. Cały cennik masz na stronie ;)
Dziś radio wróciło na swoje miejsce. Dźwięk z aux dorównuje jakością temu z płyt. Za tą kasę nic nie wyglądało by tu i grało lepiej.

Opublikowano

Gdzie dostać taką dokładkę pod PDC

Opublikowano

Zapewne na szrocie, to zwykła poliftowa pod PDC

ABS ogarniety, wystarczyło poprawić ustawienie czujników...

Opublikowano
Przeróbka 170pln. Cały cennik masz na stronie [emoji6]
Dziś radio wróciło na swoje miejsce. Dźwięk z aux dorównuje jakością temu z płyt. Za tą kasę nic nie wyglądało by tu i grało lepiej.



Wydaje ci sie ze gra tak jak z plyty. Ciezko dorownac jakosci dzwieku z plyty studyjnej [emoji14]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...