Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARJ] 2.4v6 FWD | REMUS | 312 | Eibach -30 | 18"8,5J FLAT V | by Bartender


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzięki j4s2c2vr za słowa otuchy :D Ja nie robię teraz wielkich przebiegów. Nie mam jak na co dzień używać :a4fan: ale na szczęście nie stoi i rdzewieje tylko służy mojej lubej do dojazdów do pracy i tutaj raczej moje obawy ^_^ A jak się coś posypie to będzie pretekst żeby wymienić. To moje oczko w głowie ale nie do trzymania pod kocem i zawsze ma być gotowe do kilkuset kilometrowej trasy niezależnie od pory dnia czy roku.

IMG_20170409_1852431_zpssupremix.jpg

Edytowane przez Bartender
Opublikowano

Tak jak pisałem wcześniej, zaktualizowałem listę planów na pierwszej stronie.
W tym sezonie chciałbym jeszcze ogarnąć parę rzeczy:

  • Naprawić nieodbijającą, wewnętrzną klamkę kierowcy. Sprężynki już są od jakiegoś czasu ale zabieram się do zdjęcia tapicerki drzwi jak pies do jeża. Jak już będę to robił przy okazji chciałbym zregenerować prawy głośnik BOSE z przodu i dołożyć dodatkowe maty wygłuszenia w drzwi.
  • Dołożyć tempomat.
  • Obszyć kierownicę. Narazie wacham się pomiędzy obszyciem swojej albo takiej z przyciskami do tiptronika w zależności od tego czy uda mi się je podłączyć.
  • Regeneracja i malowanie zacisków. Częściowo zrobione bo tłoczki i prowadnice mam ogarnięte ale chciałbym zaciski pomalować na grafit.
  • Czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Sugerowane przez gazownika kiedyś tam. Ciągle nie mogę się zabrać do wygrzebania tego.
  • Wymienić zbiorniczek płynu G12 bo jest .paskudny

W dalszych planach które mogą poczekać i nie spędzają mi snu z powiek jak powyższe, więc zapewne odłożę je na następny rok :decayed: :

  • Regeneracja lamp (może bix)
  • Ogarnąć podsufitkę z tyłu
  • Naprawa/wymiana FIS'a
  • Ogarnięcie wgniotek, zrobić coś z grillem, korekta lakieru...

Oczywiście liczę na sugestie i komentarze. Moim zdaniem już sporo pierdół udało się ogarnąć, Autko spisuje się świetnie. Jeszcze nigdy mnie nie zawiodło, ale... W takim starym aucie zawsze jest coś do roboty, ruszysz jedno to wychodzi drugie. Po świętach będą wymieniane silent blocki (tuleje) belki tylnej, bo ori się rozsypały na naszych pięknych drogach :kwasny: . 

Opublikowano
10 godzin temu, Bartender napisał:

Tak jak pisałem wcześniej, zaktualizowałem listę planów na pierwszej stronie.
W tym sezonie chciałbym jeszcze ogarnąć parę rzeczy:

  • Naprawić nieodbijającą, wewnętrzną klamkę kierowcy. Sprężynki już są od jakiegoś czasu ale zabieram się do zdjęcia tapicerki drzwi jak pies do jeża. Jak już będę to robił przy okazji chciałbym zregenerować prawy głośnik BOSE z przodu i dołożyć dodatkowe maty wygłuszenia w drzwi.
  • Dołożyć tempomat.
  • Obszyć kierownicę. Narazie wacham się pomiędzy obszyciem swojej albo takiej z przyciskami do tiptronika w zależności od tego czy uda mi się je podłączyć.
  • Regeneracja i malowanie zacisków. Częściowo zrobione bo tłoczki i prowadnice mam ogarnięte ale chciałbym zaciski pomalować na grafit.
  • Czyszczenie i adaptacja przepustnicy. Sugerowane przez gazownika kiedyś tam. Ciągle nie mogę się zabrać do wygrzebania tego.
  • Wymienić zbiorniczek płynu G12 bo jest .paskudny

W dalszych planach które mogą poczekać i nie spędzają mi snu z powiek jak powyższe, więc zapewne odłożę je na następny rok :decayed: :

  • Regeneracja lamp (może bix)
  • Ogarnąć podsufitkę z tyłu
  • Naprawa/wymiana FIS'a
  • Ogarnięcie wgniotek, zrobić coś z grillem, korekta lakieru...

Oczywiście liczę na sugestie i komentarze. Moim zdaniem już sporo pierdół udało się ogarnąć, Autko spisuje się świetnie. Jeszcze nigdy mnie nie zawiodło, ale... W takim starym aucie zawsze jest coś do roboty, ruszysz jedno to wychodzi drugie. Po świętach będą wymieniane silent blocki (tuleje) belki tylnej, bo ori się rozsypały na naszych pięknych drogach :kwasny: . 

wymiana sprężynki w klamce to w porywach do 30 minut :)

A co do głośników masz kogoś kto ogarnia tematy regeneracji? już ze 4 głośniki kupiłem w międzyczasie i ani jeden sprawny...

Opublikowano

Jak dorwiesz sie do klamek rób od razu podświetlane, nie duże koszta a fajny bajerek.

Masz jakiś dźwięk wydechu nagrany na końcowym Remusa ? U mnie jest od początku do końca remus to przy pomiarach do odciny wyszło prawie 116db :decayed::decayed::decayed:

Opublikowano (edytowane)

Nagrałem na szybko ale chyba mikrofon był zasłonięty bo wskazania cały czas takie same.


A z klamkami to nie zły pomysł do rozważenia...
 

Edytowane przez Bartender
Opublikowano

Nie oszukujmy się, ale te apki w telefonach to nadają się do grabienia wody :D

Opublikowano

Dokładnie :D jakość nagrania też pozostawia wiele do życzenia [emoji14]

Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ładna jest widać ze dbasz a to zawsze się liczy i fajnie drze mordkę ;)

Opublikowano

Ustawiles telefon mikrofonem do dołu ;d Daj go do góry nogami i powinno dokładniej pokazywac! 

Opublikowano

Mikrofon w telefonie raczej do dokładnych nie należy a słyszałem, że nie pokaże więcej niż ileś tam db więc lipa :P

Bardzo fajnie daje, Remusy na prawdę są idealne do V-ek w b5 ;)

Mój :)

Opublikowano

Docki95 Nagrałem jeszcze raz ustawiając tak jak trzeba ale nie było różnicy w odczycie :huh:.  Później nagram jak to gra w czasie jazdy to też wrzucę.
SwogONE Twoja drze papę pięknie. Pewnie staruszki dostają zawału jak depniesz na światłach :grin:
Marek24 Dzięki :thumbup1: Staram się.

Opublikowano

Ja mierzyłem swój przelot na stacji kontroli pojazdów, to 113dB miałem :D

 

Opublikowano

No to widzisz, Remus daje rade skoro wyszło mi 115,6 db:decayed:

Opublikowano (edytowane)

Zainspirowaliście mnie :D chyba też się skuszę do swojej v-ki. Jakie mniej więcej koszty ? Można pw

Edytowane przez AdixZdr
Opublikowano

Koszt zależy od tego za ile wyrwiesz. Mi się udało w miarę okazyjnie kupić tłumik końcowy a resztę ogarniałem ze szwagrem :drunk:

Jak będę miał sposobność to sprawdzę ile dB osiąga moja bestia :evil:

Opublikowano (edytowane)

koncowy remusa, srodkowy wywalony tak?

Katalizatory masz?

Edytowane przez SebaVR6
Opublikowano

Dokładnie, ori katy, dalej Y-pipe i rura aż do końcowego Remusa. W trasie pomrukuje ale nie ma uciążliwego basu od którego pęka głowa. A jak się depnie jest banan i uciecha z dźwięku V-ki

 

Wczoraj zabrałem się za dokładanie tempomatu i utknąłem na odkręceniu kierownicy :facepalm: Po prostu się nie przygotowałem i nie miałem odpowiedniego klucza (spline 12) a że w święto sklepy pozamykane musiałem odłożyć całą robotę na następna okazję :kwasny: 

IMG_20170503_135532_zpswltjviq8.jpg

Opublikowano

Jak bumerang wraca sprawa stłuczki przed 9 miesięcy i nieszczęsny samochód zastępczy. Będę wdzięczny jeżeli ktoś kumaty wypowie się w temacie.

Pozdro :)

Opublikowano (edytowane)

W ostatnim czasie wpadł grill od eSy, akumulator, przewody zapłonowe, świece NGK, olej, filtry, paski, napinacz i łożyska na silniku...
Następnie założyłem tempomat i pojechałem do Chorwacji, wycieczka koło koło 4tys. km. Spalanie na trasie na niemieckim gazie ok. 10l/100

124ijnp.jpg

Edytowane przez Bartender
Opublikowano

344rr7d.jpg

Autko spisało się świetnie od zakupu przez 40 tys. km ale przymierzam się do zmiany bo znalazł się godny następca ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...