Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana sterownika i wtrysków w BFB na BEX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, mam tanio do kupienia sterownik z A4 B6 wersja BEX

Czy warto podmienic ECU i kupić wtryski z BEX?

Jeśli chodzi o IC to dołożyłbym drugi jeśli w ciepłe dni było by dużo słabiej.

Opublikowano

Hmm myśle że niewiele to da, bo bexa ma inne turbo, i doładowanie jest inaczej wystrojone i może być tak że bedzie nawet troche gorzej jechać niż teraz

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Lepiej założyć wtryski z bexa + dp i zrobić program, zyskasz więcej NM niż ma bex (240?) i może nawet kilka KM.

Opublikowano

Na turbie od bfb to 180 - 190km maks do tego moment ładnie liniowo zrobić i byłoby cacy

Opublikowano

Na turbie od bfb to 180 - 190km maks do tego moment ładnie liniowo zrobić i byłoby cacy

na turbie od BFB max samym softem 190KM, Z DP wtryskami - 200/205KM, z FMIC 215KM.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jaka jest cena strojenia gdybym przyjechał do Jasła?

Mam wtryski z BEX i DP, chciałbym wycisnąć z tego co się na na seryjnej turbosprężarce

Opublikowano (edytowane)

Kurcze mój kolega ze 150Km zrobił prawie 200 wtryskami, dp i programem. Dalej to blokuje jego ic dopiero potem turbina

Edytowane przez karol2266
Opublikowano (edytowane)

Na turbie od bfb to 180 - 190km maks do tego moment ładnie liniowo zrobić i byłoby cacy

na turbie od BFB max samym softem 190KM, Z DP wtryskami - 200/205KM, z FMIC 215KM.

Pozdrawiam

witam co do samej mapy jak pisales dodam jeszcze wtryski od bex bez dp na te 190km jak pisales jest to wogule oplacalne jest jakies znaczne zwiekjszenie mocy odczowalne ??

Edytowane przez mundek_82
Opublikowano

Czy można zrobić tak że teraz do wersji 163km dołożyc wtryski bex i dp + Soft zrobic te np 200km a na wiosne dopiero dołozyć fmic?

wtedy po założeniu fmic trzeba by ponownie jechać na strojenie?

Opublikowano

Na pewno lepiej robić program pod gotowy setup. Jeśli będzie teraz mocno waliło żarem w dolot (a będzie) to zapewne inaczej silnik będzie przyjmował zapłony niż z wydajnym fmic. Również afr może się trochę rozjechać ale zawsze możesz się dogadać z tunerem może za te korekty w programie po założeniu fmic inaczej policzy niż teraz za program. ;)

Opublikowano (edytowane)

to od razu bym dogadał z nim ze dołożę na wiosne fmic i wroce na korektę :)

hmm jak myslicie lepiej wlozyc od bex prawy intercooler czy kupic fmic i zalozyc na srodek zderzaka cooler ? sam fmic za 500zł smialo idzie kupic , kwestia za ile mozna wyrwac cooler prawy z bexa

druga opcja to zostawiam stare wtryski , dokładam tylko dp i robie sofr na 190km 290/300nm ale pewnie i tak bedzie ciezko bez dodatkowego coolera przy tej mocy

Edytowane przez Kris38
Opublikowano

Kupno IC, silikonów, rurek itp to jedno ale poskładać to jeszcze, żeby miało "ręce i nogi" to drugie. Na samych silikonach i jakiś tam rurkach bez spawania to moim zdaniem tak średnio. Zależy w jakie moce finalnie celujesz. Na moce z seryjnej K03 to i ten drugi BEXowy styknie. Tak jak mówisz te mocy to już max dla seryjnego ic i wtrysków. Moc będzie ale pewnie na jeden, dwa przejazdy ogniem później będzie puchło.

Opublikowano

Czyli ile mniej wiecej wyszedł by mnie fmic gotowy + kolanka itd a ile ten prawy bexowy? Ten fmic ładnie wyglada widac że ktoś sie postarał jesli wrzuci sie go na srodek zderzaka :) kwestia wlasnie ile kosztuje fmic a ile z bex

moce hmm 200/210km wiecej nie chce bo to juz beda i koszta spore i zaraz moze cos bedzie sie sypało;/

turbo zostanie seria, chciałym tylko wtryski bex zalozyc bo koszta sa niewielkie a pewnie wychodzi na spory plus dla autka no i dp zamiast kata

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...