luqua Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów od kilku dni śledzę forum czytam i czytam ale niestety nic konkretnego na moją bolączkę nie znalazłem. Otóż problem jest tego typu założyłem autoalarm i chciałbym go spiąć z oryginalnym zamkiem centralnym w moim Audi A4 1,9 TDi z 1996r. Alarm steruje zamkiem poprzez dwa przewody ( brązowy i biały sterowanie minusem (-) otwieranie i zamykanie ) a w moim audi sterowanie oryginalnym zamkiem odbywa się jednym przewodem naprzemiennie raz plus raz minus w zależności czy otwieramy czy zamykamy auto. Czy może mi ktoś pomóc jak mam spiąć alarm z zamkiem, aby nic nie spalić, głównie chodzi mi o zamek. Jak to zrobić, aby defakto sterujące dwa przewody z centrali alarmowej połączyć z jednym przewodem sterującym zamkiem ( na którym tak jak pisałem raz jest plus a raz minus). Serdecznie proszę o dopowiedz, może wspólnie rozwiążemy ten temat. Oby moc była w nas.
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 kolego po lewej strone masz kostki na samej górze po lewej stronie znajdz przewód żółto-niebieski rozetnij go i podłącz przewody otwierający i zamykający,powinno hulać jak coś pisz
carlos666 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Oj oj Zeby go nie podłaczył po stronie drzwi bo będą fajerwerki w bezpiecznikach. W tym roczniku jest jeszcze chyba sterowanie + i - na jednym przewodzie jak w B4. Przeciecie przewodu pozbawia sterowania centralnym z zamka drzwi. Wystarczy dołożyć dwa przekaźniki i wszystko huśta
dark79 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 w tym roczniku jeszcze powinno być sterowanie dwoma minusami tak jak u mnie, nie pamiętam dokładnie jakie przewody idą od zamka żeby się wpiąć alarmem, ale to nie problem przecież znaleźć
luqua Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2008 Panowie to w końcu jak jest z tym zamkiem bo nie chcę zrobić jakiegoś zwarcia. A sterowanie jest na jednym przewodzie naprzemiennie + i -.
wojtek79 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Montowałem alarm w dwóch A4 z roku 95 i zrobiłem tak: Sterowanie zamkiem centralnym - od alarmu wychodzą przewody: brązowy - zamyka, biały - otwiera. Przewody te przedłużyłem przewodem dwużyłowym i przeciągnąłem pod plastikiem na progu lewym aż do baganika i podłączyłem w bagażniku, pod tapicerką po lewej stronie u góry (nad podnośnikiem i kluczem do kół). Odchyl tapicerkę, tam idą 3 przewody do zamka w klapie bagażnika. Zamykanie (brązowy) podłącz do przewodu czerwono-niebieskiego a otwieranie (biały) do przewodu szaro-białego. Musi działać na 100%. Może i potrzeba więcej przewodu do przedłużenia białego i brązowego ale nie trzeba szukać i kombinować z kablami w drzwiach. Nie potrzeba żadnych przekaźników ani innych akcesoriów.
carlos666 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 jak pisałem wyżej szeregowo przez dwa przekaźniki.Między drzwiami a centralką.Bedziesz miał wówczas sterowanie i z alarmu i z kluczyka. Schematu poszukaj na elektrodzie.
wojtek79 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 jak pisałem wyżej szeregowo przez dwa przekaźniki.Między drzwiami a centralką.Bedziesz miał wówczas sterowanie i z alarmu i z kluczyka. Schematu poszukaj na elektrodzie. Co tak uparłeś się na te przekaźniki? Mi też chodzi i z kluczyka i z pilota bez przekaźników więc po co wkładać coś co niepotrzebne...
carlos666 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Człowieku w 96 roku centralny był pneumatyczny sterowany tak samo jak w B4. dopiero w 97 była zmiana na dwa impulsy masowe. Jeśli nie rozumiesz zasady przepływu prądu elektrycznego to nie zabieraj głosu! Poza tym po co pruć pół auta i ciągnąc przewody przez całe auto jak wystarczy inwestycja w dwa przekaźniki (po dwa złote każdy) i po problemie.Z tego co wiem to w alarmie który chce zamontować @luqua takie przkaźniki są juz w centralce alarmowej. Kwestia odpowiedniego spięcia przewodów!
wojtek79 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 No i co z tego że zamek pneumatyczny, sterowanie pompy i tak elektryczne, a dokładnie to zamykanie i otwieranie impulsem masy, i wcale nie od roku 97 bo wcześniej też. Sprawdź zanim coś napiszesz. Dobrze że ty lepiej znasz się na elektryce i rozumiesz zasadę przepływu prądu elektrycznego, luqua i tak zrobi sobie jak mu wygodniej i łatwiej. Tyle mojego w tym temacie.
dark79 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 zakładałem alarm u siebie w A4 jak i w B4 z 93, oba zamki pneumatyczne i sterowne dwoma masami, w A4 bodajże po pierwszym lifcie zrobili na przemiennie + i - ale to gdzieś dopiero po `97 roku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się