Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0 TFSI Quattro BWT 2007 by Petros


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, petrosdbz20 napisał:

Na razie przez parę dni nie będę katować, żeby się dotarła :)

Ogień ze startu ! :)

Opublikowano
W dniu 25.11.2017 o 08:19, daglas napisał:

Ogień ze startu ! :)

Taa. Już mi CHECK ENGINE wywala co jakiś czas.

 

Opublikowano

A teraz doszły błędy z wypadającym zapłonem :(
Oby były powiązane, bo już mi ręce opadają

Opublikowano
2 godziny temu, petrosdbz20 napisał:

A teraz doszły błędy z wypadającym zapłonem :(
Oby były powiązane, bo już mi ręce opadają

Na ilu cylindrach ?

Opublikowano
17 godzin temu, daglas napisał:

Na ilu cylindrach ?

100km temu skasowałem błędy 'random/multiple' i 3ci cylinder. Wczoraj 'random/multiple' i 4ty. Teraz nie za każdym razem chce odpalić na wszystkich

Opublikowano
16 minut temu, petrosdbz20 napisał:

100km temu skasowałem błędy 'random/multiple' i 3ci cylinder. Wczoraj 'random/multiple' i 4ty. Teraz nie za każdym razem chce odpalić na wszystkich

Sprawdzales kompresje ? Swiece ? Cewki ? Ew wtryskiwacze ? 

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, daglas napisał:

Sprawdzales kompresje ? Swiece ? Cewki ? Ew wtryskiwacze ?

Dopiero za parę dni (oby) będę mieć możliwość sprawdzenia czegokolwiek.

Edytowane przez petrosdbz20
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, petrosdbz20 napisał:

Dopiero za parę dni (oby) będę mieć możliwość sprawdzenia czegokolwiek.

Zaczalbym na Twoim miejscu od sprawdzenia cisnienia zeby wykluczyc uszkodzenie zaworow, glowicy. 

Jak bedzie ok to sprawdz swiece, od razu mozesz je wymienic bo koszt nie duzy raczej.

Jak to tez nic nieda to cewki do sprawdzenia pozniej zostaje wtrysk. 

Pozniej zostaja jakies posrednio zwiazane tematy ale pewnie wysiadlo cos z tych rzeczy ktore Ci napisalem

Edytowane przez daglas
Opublikowano

@daglas Dzięki wielkie. Postaram się sprawdzić przy najbliższej okazji.
Czy błąd

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle 

może być z tym związany? Czy raczej to dwie różne usterki?

Opublikowano
1 minutę temu, petrosdbz20 napisał:
14 minut temu, petrosdbz20 napisał:

@daglas Dzięki wielkie. Postaram się sprawdzić przy najbliższej okazji.
Czy błąd



008583 - Bank 1; System too Lean at Idle 

może być z tym związany? Czy raczej to dwie różne usterki?

 

Na pw.

Opublikowano (edytowane)

Mały update.
Wymieniłem świece i jedną cewkę. Podłączam kompa i na uruchomionym silniku kasuję błędy. Silnik dostaje głupawki i strasznie nierówno chodzi, a na kompie pojawia się od razu błąd ubogiej mieszanki. Pochodzi trochę (prawie gaśnie), pogazuję trochę i się uspokaja. Kasuję błąd i znowu to samo -> jakby się dławił. Chodził na wszystkich cylindrach jednak.
Będę uderzać do mechanika, który zajmował się turbiną. Znajomy podpiął swoje złącze i zwrócił uwagę na brak wartości z czujnika podciśnienia w kolektorze.
Jakieś propozycje na co zwrócić uwagę teraz?

Edytowane przez petrosdbz20
Opublikowano

Coś wiadomo co dalej w tym temacie ? Czy auto sprzedane ?

 

Opublikowano (edytowane)

Ojej, ale zaniedbałem temat :D
 

W dniu 12.05.2019 o 10:27, emay napisał:

Coś wiadomo co dalej w tym temacie ? Czy auto sprzedane ?

 

Z powyższym pomogła wymiana zaworu odcinającego turbiny.

W międzyczasie miałem wymianę bagnetu, bo nie był szczelny i zasysało powietrze (stąd brało się telepanie, jakby nie wszystkie cylindry chodziły).

Potem wymiana cewek, bo w skrajnych przypadkach poszarpywało przy przyśpieszaniu.

Pojutrze jadę ogarniać pierścienie, bo olej już dosłownie znika.

Poza tym cieszę się jazdą, bo jest czym :)

Edytowane przez petrosdbz20
Opublikowano

Wpadł też drugi zestaw alusów - jedyny ori, jaki mi się podoba. Ciężko dobrać opony na rant, ale trudno :D

IMG_20180703_130323_HDR.jpg

Opublikowano

ok czyli podsumowując ogarnąłeś w sprawie brania oleju:

odmę

regeneracje turbo

i teraz robisz pierścienie bo poprzednie dwie opcje nie zmniejszyły poboru tak ?

 

Opublikowano

Wtedy zmniejszyły. Ale od tego czasu pobór znacznie wzrósł. Może jutro dostanę auto i zobaczymy, jak to dalej będzie.

Opublikowano (edytowane)

Dobra, podsumowując:

  • nowe panewki
  • nowe tłoki z pierścieniami
  • nowa odma
  • nowy łańcuch rozrządu
  • nowy pasek i napinacze
  • regenerowana głowica

Po 300km jest super. Olej ani drgnął. Do tego zniknęło dziwne stukanie przy ruszaniu.

Edytowane przez petrosdbz20
Opublikowano
14 godzin temu, petrosdbz20 napisał:

Dobra, podsumowując:

  • nowe panewki
  • nowe tłoki z pierścieniami
  • nowa odma
  • nowy łańcuch rozrządu
  • nowy pasek i napinacze
  • regenerowana głowica

Po 300km jest super. Olej ani drgnął. Do tego zniknęło dziwne stukanie przy ruszaniu.

Piotrek, ile taka impreza Cię wyszła

Opublikowano

Za dużo? Niestety mam słabość do tego samochodu, a na rynku nie widzę nic, co mogłoby mnie w podobnej cenie zadowolić.

Opublikowano
17 godzin temu, petrosdbz20 napisał:

Za dużo? Niestety mam słabość do tego samochodu, a na rynku nie widzę nic, co mogłoby mnie w podobnej cenie zadowolić.

Nie wiem czy dużo bo nie napisałeś kwoty. Stąd moje pytanie z ciekawości o kwotę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...