Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0 TFSI Quattro BWT 2007 by Petros


petrosdbz20

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj, 

Oprócz zderzaka z otworami na spryski potrzebujesz jeszcze układ (przewody, pompa) od zbiorniczka płynu do sprysków.

Spryskiwacze do zderzaka S-line są inne niż do zwykłego zderzaka i są drogie.

Możesz "przeszczepić" spryski od zwykłego zderzaka do S-line bez sprysków (tańsza opcja)

lub zastosować spryski z A3 z dystansami (np. nakrętki śrub).  

Info znajdziesz na forum,

podobnie jak instruktaż jak zainstalować układ spryskiwania xenonów.

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.01.2017 o 18:29, petrosdbz20 napisał:

Po wielu przygodach w końcu udało mi się dorobić drugi pilot (przypłynął używany ze stanów) :D. Przy okazji dorobiłem zwykły klucz, bo po co ryzykować :)

WP_20170120_004_zpsv0ktel6c.jpg

Już się bałem, że nie obejdzie się bez ASO, ale jednak znalazłem fachowca, do tego tanio :)

Teraz przydałoby się jakoś zdjąć w końcu starą gałkę z tiptronica :D

Tanio?

tzn ile PLN?

ja mam 1 kluczyk i tez musze dorobić tzn przyuczyć go a sam nie podołam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Karasik2 napisał:

tzn ile PLN?

200zł za wyjęcie licznika, odczytanie immo, zakodowanie pilota i dorobienie grotu

Edytowane przez petrosdbz20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde mi krzyknęli 360 pln a mam swoja obudowę i grot..

Edytowane przez Karasik2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam ostatnio się bać o silnik. Po wymianie na Motula, przy odpalaniu po dłuższym postoju słychać przez ułamek sekundy takie metaliczne brzęczenie, może chrobotanie. Nie miałem tego przed wymianą oleju, ale w sumie wymiana zbiegła się ze spadkiem temperatur. Olej jest za gęsty? Ktoś coś może domyślać się? Jutro postaram się nagrać ten dźwięk (o ile wystąpi), ale mogę mieć za słaby mikrofon w telefonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższym postoju może wariator chwile w tfsi zachrobotac bo chodzi bez oleju chwilkę. Ja wlalem motul tylko raz więcej nie wlej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co człowiek to opinia... Mi na Motulu 5W40 w A3 z 1.8T jeździło się dobrze. Nie było żadnych problemów.

Teraz w A4 i także 1.8T leję Liqui Moly 5W40 i też chodzi ładnie. Może to placebo ale miałem Motula także w A4 i nieraz miałem podobnie że w zimne dni po postoju jak odpaliłem to czasami zachrobotało przez ułamek sekundy. Teraz na Luqui Moly tego nie ma. Nie wiem, czy to zasługa oleju ale może być milion innych rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedzwoń do Czarka z Janowszczyzny tel. 509-676-680. Powiedz że masz numer od Michała z Sokółki co przyciemnia szyby (będzie wiedział o co kaman) i wytłumacz mu sprawę, ewentualnie podjedź do niego i opowiedz o swoim problemie i Ci dobrze doradzi. On ten silnik zna na pamięć bo ma taką samą B7 z tym motorem pomodzoną i ma RS6 C5 pomodzoną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.02.2017 o 20:12, petrosdbz20 napisał:

Zaczynam ostatnio się bać o silnik. Po wymianie na Motula, przy odpalaniu po dłuższym postoju słychać przez ułamek sekundy takie metaliczne brzęczenie, może chrobotanie. Nie miałem tego przed wymianą oleju, ale w sumie wymiana zbiegła się ze spadkiem temperatur. Olej jest za gęsty? Ktoś coś może domyślać się? Jutro postaram się nagrać ten dźwięk (o ile wystąpi), ale mogę mieć za słaby mikrofon w telefonie.

Trzeba zajrzeć do pompy oleju/smoka. Może to się skończyć komunikatem o niskim ciśnieniu oleju, a wtedy to już tylko laweta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi dzień bez mojego skarbu :( Tęsknię
W trakcie wymiany rozrządu, termostatu i osłon amortyzatorów :kwasny:
Przy okazji do sprawdzenia, gdzie wsiąka olej.

Na parę dni wróciłem do B5 i muszę przyznać, że nie wiem, jak dałem rady ją jeździć :D Jednak wspomnienia wracają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeeee, znowu w B7 :D
Rozrząd wymieniony, termostat wymieniony (stary nie chciał się otwierać).

I "najlepsza" wiadomość - w intercoolerze było od groma oleju. Został wyczyszczony i za jakiś czas zobaczę, co się tam dzieje. Wstępnie turbinka do regeneracji, więc jest szansa, że olejowy problem wkrótce zniknie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadszedł czas pożegnać się z autem na jakiś tydzień. Postanowiłem spróbować zregenerować turbinę. Już dostałem info, że jest z nią źle, w IC mnóstwo oleju, a do tego pęknięty kolektor wydechowy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Może przy "okazji" zrób z niej hybrydę?

Gdzie regenerujesz turbo?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, black4 napisał:

Może przy "okazji" zrób z niej hybrydę?

Co masz na myśli?
Nie pamiętam o kim mówił mój mechanik, ale zobaczę na fakturze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2017 o 18:37, black4 napisał:

Gdzie regenerujesz turbo?

http://www.autokarambol.pl/

W końcu odzyskałem samochód. Niestety ciężko mi stwierdzić różnicę, bo przez 2 tygodnie bujałem się B5. Pozostaje czekać i sprawdzić, jak będzie wyglądać branie oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Dzięki za info :D

Daj znać jak się sprawuje po dłuższej jeździe i testach,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...