tipmaniak Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich Zwracam się do wszystkich mistrzów, speców którzy znajdują się na tym forum ! Mój przypadek jest beznadziejny. Pół roku temu zaczęło mi stukać zawieszenie. Więc zacząłem wymieniać części i tak do dnia dzisiejszego wymieniłem to: Przód: Wszystkie wahacze, drążki itp na lemoforda. gumy stabilizatora. dwa nowe amory przód dwa nowe łozyska mocujące amory lem odboje na amory poduszki pod silnikiem i skrzynia tył: nowe odboje na amory. łozyska mocujące amory gumy na stabilizatorze łaczniki stabilizatora lem wpakowałem nie mało kasy w te zawieszenie i co najlepsze dalej mi one stuka, takie głuche odgłosy jak jade po nierównościach. Objawy maglownicy to chyba nie sa, samochód nie myszukje po drodze, przy skrecie nie ma stuków, olej nie cieknie. Mechanik też powiedział że na krzyżaku nie ma luzów. Ale głowy sie nie daje uciąc, że na 100% maglownica nie wydaje żadnych stuków. Pytałem dużo ludzi i czytałem między innymi tematy na forum ale nic nie znalazłem innego niż ja wymieniłem. W sobotę jadę z nim do mechanika żeby jeszcze raz je prześwietlić. I teraz mam do was ogromną prośbę, co mam sprawdzić jeszcze, co wymienć ? Pierwsze na liście to są: 1. spr tuleje na sankach 2. Spr wewnętrznych drążków 3. Aku, tłumnik 4. ? Jeśli ktoś się czuje na siłach i wie że znajdzie przyczynę tych stuków mogę do niego podjechać w określonym terminie ! Mieszkam Strzelce Opolskie. Reszta PW. Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez tipmaniak
Stichy Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Drazki wymieniales zewnetrzne i wewnetrzne?
tipmaniak Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Tzn wewnętrzny i zewnętrzny ? Wymieniłem ten chyba zewnętrzny jak dobrze rozumiem. Żeby była jasność z przodu wymieniłem to co na foto. Oczywiście na Lem. Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez tipmaniak
.Pablo. Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Jak robił to mechanik to raczej by zauważył ze drążki są wybite. To że końcówki drążków wymieniłeś to ok. Sprawdź jeszcze tuleje sanek i np czy gdzieś tłumik nie obija się o nadwozie. Sprawdź też akumulator nie dokrecoby lubi stukać.
Stichy Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Tzn wewnętrzny i zewnętrzny ? Wymieniłem ten chyba zewnętrzny jak dobrze rozumiem Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka To niech Mieciu sprzwdzi jeszcze ten wewnetrzna koncowke - ta w "kondonie" - bywa tak ze nie czuc luzu a podczas jazdy puka jak komornik Najlepiej to podjedz na szarpaki i wyjdzie co nie teges
tipmaniak Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Z tym że ja byłem na 3 stacjach umie w mieście... i każdy to samo. Zawieszenie jak nowe. Czego Pan chce. Oki Pablo i Stichy. Zostało to dopisanie do listy ! Dodam że te głuche stuki sa wyraźnie i głośne. Zależy od nierówności. Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez tipmaniak
Stichy Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 O i jest fotka - wewnetrznych nie masz w zestawie - slaby komplet https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1c83L8-uyWd_YjzkimLdp1nGjvh5rhnkos7I3irQxb5olp7Ae
tipmaniak Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Luzy na tym drążku wewnętrznym jest bardzo trudno wyczuć ? I Stichy czemu piszesz że słaby komplet ? Oprócz tych drążków wewnętrznych czego jeszcze mi brakuje ?
Gregorski3 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Mi też tak puka na nierównościach i jest to wina maglownicy. Przy kręceniu kierą nic nie stuka nie puka a na wybojach jest głuche stukanie.Na razie nic nie cieknie i nie ma innych objawów wiec tego nie ruszam. Jesteś ze Strzelec to podjedz do mojego szwagra na warsztat do Sławięcic ul. Sławięcicka 16. tel 669 420 124 zadzwoń umów się na pewno poogląda zawieszenie i coś doradzi.
tipmaniak Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Gregorski3 twoj szwagier (mechanik) jest w stanie stwierdzić ze to stuki z maglownicy ? Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez tipmaniak
Gregorski3 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie w aucie ja ruszałem kierownica a on tam macał ręką i było czuc ,że jest luz. Nie wiem jak mocno jest to u Ciebie zuzyte.Naj lepiej zadzwoń i po pytaj. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Gregorski3
tipmaniak Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Up. Jestem już umówiony:) Nikt nic wiecej już nie doradzi ? Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka
AndrzejP4 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Stuka maglownica - po prawej stronie wybiło się prowadzenie listwy. Trzeba dorobić tuleję z igliduru lub mosiądzu i będzie spokój na lata.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się