VicVega Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Hej! Chyba wszyscy użytkownicy samochodów z silnikiem 2,5TDI kojarzą temat upoconych od wtrysków pokryw zaworów. Uszczelki nie występują jako części zamienne, nowa pokrywa to kupa forsy - wiadomo. Ale zobaczcie - pojawiło się na allegro coś takiego http://allegro.pl/2-5-tdi-v6-uszczelka-wtrysku-audi-vw-i6281336314.html Próbował ktoś może? Cena nie taka duża, a wizja wreszcie suchych pokryw zaworów kusząca..
Biedroonek Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 był juz temat uszczelnienia tego , i wazam ze to na jedno wychodzi wiadomo samoróbka mniej estetczynie wyglada , ale jezeli zrobisz to na stole jak pan bóg przykazał to wyjdzie ładnie no i cenowo okolo 150 zl taniej bo za 6 uszczelek uniwersalnych i silikon zaplacisz 30 zl , sam zrobilem to i jestem zadowolony z efektu Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
20hz Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Ja zakładałem te uszczelki i jak do tej pory nie mam zastrzeżeń. Prędzej miałem samoróbkę według swojego pomysłu i też trzymało. Niestety 1 z 4 puściła i zmieniłem na te uszczelki
VicVega Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Ja zakładałem te uszczelki i jak do tej pory nie mam zastrzeżeń. Prędzej miałem samoróbkę według swojego pomysłu i też trzymało. Niestety 1 z 4 puściła i zmieniłem na te uszczelki A długo już na tym jeździsz? I montaż faktycznie taki prosty - zdjąć stare, oczyścić, założyć nowe i tyle?
20hz Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Jedna strona to grubo ponad 6 miesięcy, druga od marca. No w sumie to tak, wystarczy tylko wyciągnąć stare
VicVega Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Jedna strona to grubo ponad 6 miesięcy, druga od marca. No w sumie to tak, wystarczy tylko wyciągnąć stare Trochę mi się nie chce ściągać przewodów wysokiego ciśnienia, potem odpowietrzać, ale chyba się skuszę.. A uszczelki pod pokrywami zaworów wymieniałeś czy zostawiłeś stare?
20hz Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Wydaje mi się że większym problemem są pokrywy, bo przecież trzeba je uszczelnić uszelniaczem, czekać itd. Tak wymieniałem uszczelki bo zaczęły sie już wulkanizować
VicVega Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Wydaje mi się że większym problemem są pokrywy, bo przecież trzeba je uszczelnić uszelniaczem, czekać itd. Tak wymieniałem uszczelki bo zaczęły sie już wulkanizować W piątek zmieniam olej, to spytam mechanika ile by wziął za taką robotę. Ale tak czy tak, chyba wypróbuję te uszczelki - wizja suchego silnika jest taka piękna Dzięki za podzielenie się doświadczeniami.
rafal1435 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Mam je od 4miesiecy (13tys km) - suchutko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się