szpakuziom Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, Chciałbym się drodzy Koledzy zapytać, czy do audi a4 b6 1.6 podejdzie silnik 2.0 a do niego osprzęt z 1.6? Ogólnie jaki koszt by wyniósł za przekładkę? Nie mogę wyszukać odpowiedzi w internecie na moje pytanie. Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez szpakuziom
szpakuziom Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 czemu chcesz zmieniać na ALT ? 1.6 bierze benzynę, a nie jedzie, dlatego chcę zmienić silnik na 2.0. 30 km jest różnica Akurat mam okazję wymienić, dlatego się pytam, czy będzie jakiś problem.
Kruk_89 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 cena jest na pewno nie adekwatna. lepiej sprzedać i kupić z 2.0 jeśli już ale na twoim miejscu wolał bym co najmniej 2.4 ewentualnie 1.8t to już jakoś śmiga
szpakuziom Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) cena jest na pewno nie adekwatna. lepiej sprzedać i kupić z 2.0 jeśli już ale na twoim miejscu wolał bym co najmniej 2.4 ewentualnie 1.8t to już jakoś śmiga Właśnie w grę nie wchodzi sprzedaż tego samochodu. Jakie koszty by wyniosły za samą robotę? Silnik mam za 2000 tyś zł (do kupienia) osprzęt też jest ( podobno pasuje wszystko, chcę się upewnić) Czy osprzęt będzie pasował? A może 1.8t będzie pasował? to też wchodzi w grę. Nie chcę 2.4, bo opłaty i paliwo zjadają mnie w całości. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez szpakuziom
Robero321 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 1.6 wciąga Ci benzynę i nie jedzie a 2.0 będzie wciągało Ci olej i też nie będzie jechało NIE pakuj się w to chcesz żeby Ci jakoś jechało to minimum 1.8T.
Wandej Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 cena jest na pewno nie adekwatna. lepiej sprzedać i kupić z 2.0 jeśli już ale na twoim miejscu wolał bym co najmniej 2.4 ewentualnie 1.8t to już jakoś śmiga Właśnie w grę nie wchodzi sprzedaż tego samochodu. Jakie koszty by wyniosły za samą robotę? Silnik mam za 2000 tyś zł (do kupienia) osprzęt też jest ( podobno pasuje wszystko, chcę się upewnić) Czy osprzęt będzie pasował? A może 1.8t będzie pasował? to też wchodzi w grę. Nie chcę 2.4, bo opłaty i paliwo zjadają mnie w całości. Osprzęt pasuje? Kto Ci takich bajek naopowiadał? ALT bliżej z osprzętem do 1.8T AVJ
szpakuziom Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) No jeżeli jest taka możliwość, to wsadzę 1.8t, silnika jeszcze nie kupiłem. Przed kupnem dlatego się pytam Was. 1.8t oczywiście, może być w pierwszej kolejności z silników, które chcę. Po prostu powiedziano mi że 2.0 będzie pasował. Potwierdzi jeszcze Ktoś, że 1.8t podejdzie do a4 b6 1.6 z osprzętem z 1.6? Oczywiście trzeba dokupić jeszcze trubinę i co jeszcze>? A co z wydechem? 1.8t oryginalnie ma dwa kominy, ja mam jeden. nie wpłynie to jakoś na silnik? Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez szpakuziom
Tyrath Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) 2.0 to totalna padaka, nawet nie rozważaj takiej opcji. Pakuj 1.8t bo to bardzo rozwojowy silnik. Teraz uważasz, że 1.6 nie jedzie, wsadzisz 2.4, pojeździsz miesiąc i znowu będziesz uważał, że nie jedzie i nic z tym niestety nie zrobisz a 1.8t zawsze można podrasować Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Tyrath
szpakuziom Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2016 No ok dzięki, ale nadal nie wiem czy silnik 1.8t podejdzie. Co z wydechem i co ewentualnie muszę do tego silnika dokupić no i czy bedzie pasował?????
Kruk_89 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 gotowe silniki na swap znajdziesz na aledrogo z całym osprzętem coś w granicach 3-4 tyś ale zapewne coś będzie do roboty w takim silniku z reszto jak i w każdej innej używanej jednostce. Nie idź w zaparte że nie sprzedaż, weź pod uwagę że wtedy kupisz z na pewno lepszym wyposażeniem bo 1.6 ma strasznie ubogie wersje. Po za tym ciężko będziesz mieć znaleźć kogoś kto ci przerobi i zgra to wszystko chyba że masz worek piniędzy
czarlo Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Przekładka silnika nie ma sensu, za duże koszty wyjdą. Też jeździłem 4 miesiące temu B6 1.6. Udało mi się ją sprzedać za dobre pieniądze i kupić drugą B6 z 1.8T z niewielką dopłatą. W wersjach z silnikiem 1.6 było naprawdę ubogie wyposażenie i w dodatku dużo zachodu. Jak za jakiś czas stwierdzisz że chcesz się pozbyć tego samochodu to będziesz długo sprzedawał, bo nikt nie chce kombinowanych aut. A już tym bardziej nie wstawiaj silnika 2.0.
Kruk_89 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 zależy jak kombinowanych ja bardzo chętnie bym zakupił b6 z silnikiem 2.7BiT
szpakuziom Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dzięki za odpowiedź! A co Koledzy sądzicie ogólnie o silnikach 1.6, jedzie to jakoś na gazie? awaryjne? W sumie nie zależy mi na mocy nie wiadomo jakiej, chodzi o to, czy jak wsiądą 4 osoby, czy to jakoś będzie jechać? Dlaczego nie polecacie silnika 2.0?
Kruk_89 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 ja nie powiedziałem że nie polecam. Ogólnie lubią olej ale to nie jest takie straszne bardziej uciążliwe bo często trzeba maskę w górę unosić tak to jakiś poważnych usterek raczej nie ma. Pewnie nie dawno kupiłeś swoje ?
szpakuziom Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2016 ja nie powiedziałem że nie polecam. Ogólnie lubią olej ale to nie jest takie straszne bardziej uciążliwe bo często trzeba maskę w górę unosić tak to jakiś poważnych usterek raczej nie ma. Pewnie nie dawno kupiłeś swoje ? Właśnie Kolego mam okazję kupić. 1.6 jedzie jakoś?
czarlo Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 1.6 w tej budzie jest ociężałe, pali prawie tyle samo paliwa co 1.8T i również potrafi łyknąć trochę oliwy, choć nie tyle co 2.0. Po za tym jest to prosty i mało awaryjny silnik. Mnie osobiście denerwował ze względu na małą moc, niestety mam ciężką nogę i tylko się męczyłem, dlatego zmieniłem.
zaldar Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Witam..A ja jako właściciel 2.0 alt polecam Ci go w odróżnieniu od innych którzy tylko słyszeli o nim i piszą mądrości silnik bezawaryjny na 3 lata eksploatacji zregenerowałem tylko wariator niech pochwalą się użytkownicy innych motorów jakie koszty ponieśli a co do mocy to ile by jej nie było to w audi i bmw będzie mało, 130 km na miasto mi wystarcza do w miarę dynamicznej jazdy co do poboru oleju mój nie bierze,i z tego co czytam na forum w b7 ten problem został prawie wyeliminowany Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się