tpater95 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Mam taki problem zauważyłem ostatnio że nie słychać mi pompki paliwa po przekręceniu kluczyka sprawdzałem prąd do pompki dochodzi co to może oznaczać pompka do wymiany ?
k232 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 A dobrze Ci auto odpala? Kręci płynnie ale długo i łapie dopiero po 3-4 sekundach?
tpater95 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 dobrze odpala łapie po ok 2 sekundach jeżeli jeżdżę na samej benzynie bo jak pojeżdżę na gazie to później żeby mi odpalił z benzyny to ciężko łapie
k232 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 No wlasnie od czego to moze byc ze po gazie dluzej trzeba krecic?
pulpecik Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Od puszczania gazu w dolot mimo rzekomego zamknięcia? Dopóki ciśnienie nie spadnie w instalacji gaz się przesącza podsysany jeszcze rozruchem, a podawana jest też benzyna i masz niepalną mieszankę. Spróbuj pobujać na LPG, potem się zatrzymaj i zanim odpalisz w warunkach przy jakich są problemy spuść mu z krzyża czyli: -jak to sekwencja odepnij wąż między reduktorem, a listwą(czy też rozdzielaczem). Może syknąć ostro -ciśnienie. -jeżeli to zwykła mendoza z mikserem to spust syfu możesz na reduktorze odkręcić. Tu syknięcie będzie mizerne. Tak czy inaczej na przeciągu w otwartym terenie próbuj. Nawet przy zwykłej instalce gaz może zalegać ale wtedy chętnie prycha i strzela. W sekwencji jak wtrysk się nie domyka może podlewać. Ogólnie to taka teoria gdybająca, sprawdzenie jednak to niewielki wysiłek. Jaki tam gaz jest? Jakie wtryski? Może też ciśnienia nie trzymać na benzynie, zapowietrzać układ...Ciśnienie pompki można sprawdzić manometrem wpiętym na króćcu zasilającym silnik. VAG coś pokazuje? U mnie też pompki nie słychać przy zapłonie, lecz pali bez różnicy co do paliwa, temperatury.
k232 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie jest instalacja KME NEVO wtryski Lpg Tech, myslalem zeby jakies barracudy zalozyc do tej instslacji ale na razie za duzo wydatkow, u mnie tylko dluzej kreci po cale nocy a pozniej to juz od strzala lapie Pulpecik, nagraj mi filmik jak Ci auto odpala po calej nocy, porownam ze swoim Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez k232
pulpecik Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Hehehe, jak nie zapomnę i lenia nie złapię. Ale w skrócie to jak diesel -dieslowski dźwięk(tylko odpalania, takie ogólne wrażenie, bo nie słychać popychaczy hydraulicznych, ani łańcucha) i szybkość jak w dieslu po zagrzaniu porządnie świec. Pach i chodzi. Nie mam go długo, niecały miesiąc ale dużo jeździłem wyjątkowo i to odpalanie zaskakująco takie samo jest zawsze. Wlałem Shella 5w40 ale w sumie to nieistotne o tej porze roku dla odpalania. A6ka 2.6 za to mi zaczęła od dwóch miechów odpalać wolniej, 3s jej około trzeba uśredniając. I to właśnie po przejściu na Barracudy z Valteków i po ogarnięciu instalacji. Dostrojone wszystko ok, korekty ok, moc i spalanie lepsze niż oczekiwałem...to olewam. Zasadniczo tylko rano pali na Norrisa -z pół obrotu. W ADRze mam cholerne Valteki na wężykach progowo długich, skalibrowałem je, poustawiałem soft i...Barraki u znajomego okazje się skończyły. Założę inne za jakiś tydzień. Waldusie do wiaderka(mam już około 20 sztuk tych substytutów). Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez pulpecik
rhinbac Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 W ADR na zapłoonie nie bedzie słychac pompki, ona załącza sie dopiero gdy zaczynasz krecic rozrusznikiem.
tpater95 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Dzisiaj zauważyłem jeszcze jedną rzecz że jak pojeżdżę na gazie i później chce odpalić z benzyny to jak wcisnę pedał gazu przy odpalaniu to wtedy ładnie odpala ok 2s,
k232 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 https://youtu.be/BsZj5aTU_I4 U mnie w takim czasie odpala po 11 godzinnym postoju.
rhinbac Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 tpater95 Mam ADR z 96 roku i podobny problem do Twojego, samochod jak mial temp. ponizej 90* tak w okolicach 70* to trzeba byl dluzej krecic okolo 7 sek. +/- probowalem to rozwiazac lecz bez skutku, swiece nowe, dolot szczelny, odma nowa, zakrecalem gaz , jezdzilem na samej PB i bez skutko, caly czas to samo, przepustnica czyszczona, brak bledow na kompie, sporadycznie blad mieszanki 561, problem nasilal sie gdy bylo goraca, natomiast w zimie przy - temp. ZERO problemu odpalal bez strzala, nie wiem w czym moze byc problem, gdzies styki sie jakies nagrzewaja, masa nie styka i dodam jeszcze ze nigdy sie nie zdazylo tsk zenie zapalil, krecil dluzeje cieply ale zawsze palil za pierwszym, i tak jak u Cb dodanie gazu powodowalo ze lapal wczesniej. Teraz wnisokuje ze problem moze byc z przepustnica, bo ost. jakis blad zwiazany z nia mi sie pojawil.
tpater95 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 Wyczyściłem przepustnicę i teraz jak silnik rozgrzany 90 stopni ładnie odpali z benzyny ( zarówno jak wcześniej jeżdżę na gazie czy na benzynie ) lecz jak silnik ostygnie trochę to już problem jest z odpaleniem trzeba kręcić ok 5-7 s
rhinbac Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Ciekawe jak cisnienie paliwa na rozgrzanym.. sprawdzales ?
tpater95 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 nie sprawdzałem czyli winna może leżeć w złym ciśnieniu paliwa czyli pompka
k232 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Najpierw sprawdź ciśnienie bo tak sobie można mówić
tpater95 Opublikowano 1 Października 2016 Autor Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) byłem u mechanika podpiął kompa wyskoczył jedynie błąd sondy ale powiedział mi że ten błąd spowodowany jest tym że akumulator był odpięty i że winna leży w czujnika temperatury i mimo że jest nowy to może uszkodzony być i zauważyłem jeszcze jedną rzecz że jak odpalam z gazu na gorącym silniku ładnie odpali ale jak temperatura trochę spadnie to problem jest z odpaleniem i dodam że mam tylko jeden czujnik temperatury na 4 piny a znajomy ma taki sam silnik i ma dwa czujniki temperatury na 4 piny i na 2 piny a kostka u mnie jest na czujnik na dwa piny Edytowane 1 Października 2016 przez tpater95
rhinbac Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Klimatyzacje posiadasz ? jeen czujnik daje sygnal do kompa i na zaegary a drugi jest od klimatyzacji, ten 2 pinowy jest od klimatyzacji 95 rok to chyb nie posiadasz wiec juz masz odpowiedz
tpater95 Opublikowano 6 Października 2016 Autor Opublikowano 6 Października 2016 Znajomy w swojej audi nie posiada klimatyzacji i ma dwa czujniki
rhinbac Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Dziwna sprawa z tymi czujnikami...bylem przekonany ze jeden jest tylko dla klimy
tpater95 Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 pojeździłem trochę podjechałem do innego mechanika na kompa i wykazał dalej błąd sondy i pokazał się błąd czujnika temperatury co do błędu sondy powiedział mi że to przez założeniu gazu jest ten błąd zwykłe instalacje były podpinane pod sonde
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się