Michał RdoM Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, Z racji na stukanie w lewym przodzie zawieszenia, niedawno wymieniłem wahacze górne ale stukanie nie ustało (zmniejszyło się ale wciąż jest). Po bliższej diagnozie wychodzi na to, że do wymiany są tuleje drążka reakcyjnego, ew. cały drążek z tulejami. Czy ktoś z was miał doczynienia z taką wymianą? Proszę o szczegóły, uwagi, podpowiedzi itd. Fotostory byłoby bajeczne Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Michał RdoM
karaluch8 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 A dolnego banana sprawdzałeś? Odepnij go, złap, i ruszaj na boki czy stuka. Na aucie, tylko dobry diagnosta to zweryfikuje. Coś o tym wiem -,-
Emejcz Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 W tym modelu to rzadko gumy się wyrabiaja stabilizatora tak aby waliły. Możesz sobie wymienić, bo lemfordery kosztuja po 12zł, ale pewnie nic to nie da. Potwierdzam, wybij ze zwrotnicy banana, a także długiego prostego i zobacz czy na sworzniu jest luz, pewnie jest i to będą twoi winowajcy. Gumy stabilizatora to wyrabiają się bardzo np. w Skodach, ale tam to wystarczy, że ręką złapiesz za drążek i poszarpiesz i już będzie waliło, bo takie luzy.
Michał RdoM Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Cześć, Na start wymieniłem łączniki stabilizatora (lamforder po 40 zyla za szt.). Zawieszenie pracuje jak nowe. Zero niepożądanych dźwięków. Robocizna własna także satysfakcja gwarantowana. Pozdrawiam. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Michał RdoM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się