Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem! Bierze olej pomocy


SzybkiStasiu

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Posiadam audi a4 b6 1.8T quattro 150 KM AVJ. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze auto bierze olej. 2 raz dolewam na 1000km gdzieś. Dodam ze nie ma wycieków, auto nie kopci ani nic. Co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Posiadam audi a4 b6 1.8T quattro 150 KM AVJ. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze auto bierze olej. 2 raz dolewam na 1000km gdzieś. Dodam ze nie ma wycieków, auto nie kopci ani nic. Co to moze byc?

Byłem u mechanika z tym samym problemem, polecił mi abym zalał gęstszym olejem i polecił mi to ----> pol_pl_Mobilube-1-SHC-75W-90-syntetyczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Posiadam audi a4 b6 1.8T quattro 150 KM AVJ. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze auto bierze olej. 2 raz dolewam na 1000km gdzieś. Dodam ze nie ma wycieków, auto nie kopci ani nic. Co to moze byc?

Byłem u mechanika z tym samym problemem, polecił mi abym zalał gęstszym olejem i polecił mi to ----> pol_pl_Mobilube-1-SHC-75W-90-syntetyczny

To prowokacja, kiepski żart, czy faktycznie na takiego idiotę trafiłeś? Jeżeli to mechanik i jeżeli serio mówił to... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że latem przy 30*C to jeszcze coś by smarowało ale zimą to nie wiem czy silnik odpalisz na takim oleju ;)

https://www.youtube.com/watch?v=V5a4kP-5Jiw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku to pierwsze sprawdz turbo czyli ile oleju jest w wezu do ic tym na dole oczywiscie bo tam olej stoi, druga kwestia to uszczelka gornego dekla czy nie leje wokol silnika i na swiece, po trzecie czy nie leci z michy olejowej, po czwarte sciagnij plastikowa oslone rozrzadu i sprawdz czy nie leje z pod walkow bo sa tam uszczelniacze ktore co jakis czas puszczaja. Jak to wszystko jest ok to uszczelniacze na zaworach lub zuzycie elementow silnika.

Edytowane przez --Rafcio--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie turbo i nie odma to może pierścienie zapieczone? Ewentualnie wyciek którego nie widzisz... Ja swój jak kupiłem z przebiegiem 231 tys. to zalałem go Motulem 5W40. Od wymiany do wymiany ok. litra musiałem dolać.

W tym roku zrobiłem czyszczenie miski i smoka pompy oleju oraz płukankę i zalałem Millersem 5W40 Nano, zrobione ponad 3 tys. km od wymiany i nic nie ubyło! Dodam jeszcze, że miałem uwaloną uszczelkę pod pokrywą zaworów i w miejscu gdzie są świece sadziło niewielkie ilości oleju.

Przy tych zabiegach moc podniesiona o ok 50 KM i 100 Nm więc silnik bardziej obciążony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Posiadam audi a4 b6 1.8T quattro 150 KM AVJ. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze auto bierze olej. 2 raz dolewam na 1000km gdzieś. Dodam ze nie ma wycieków, auto nie kopci ani nic. Co to moze byc?

Byłem u mechanika z tym samym problemem, polecił mi abym zalał gęstszym olejem i polecił mi to ----> pol_pl_Mobilube-1-SHC-75W-90-syntetyczny

To prowokacja, kiepski żart, czy faktycznie na takiego idiotę trafiłeś? Jeżeli to mechanik i jeżeli serio mówił to... :facepalm:

To taki mechanik... powiedział mi, że mam popękane szklanki i żeby takie cuś wlać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Posiadam audi a4 b6 1.8T quattro 150 KM AVJ. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze auto bierze olej. 2 raz dolewam na 1000km gdzieś. Dodam ze nie ma wycieków, auto nie kopci ani nic. Co to moze byc?

Byłem u mechanika z tym samym problemem, polecił mi abym zalał gęstszym olejem i polecił mi to ----> pol_pl_Mobilube-1-SHC-75W-90-syntetyczny

To prowokacja, kiepski żart, czy faktycznie na takiego idiotę trafiłeś? Jeżeli to mechanik i jeżeli serio mówił to... :facepalm:

To taki mechanik... powiedział mi, że mam popękane szklanki i żeby takie cuś wlać.

Masakra , jak najszybciej zmień mechanika . Posprawdzaj wszystko czy szczelne i tak jak koledzy wyżej piszą sprawdz wąż od turbo czy nie ma tam oleju .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


To taki mechanik... powiedział mi, że mam popękane szklanki i żeby takie cuś wlać.

Aaaa...to z klejem do szklanek jest. W takim razie ok, chociaż dziwna formuła nieco -klej do popychaczy hydraulicznych w oleju do przekładni.

Niech sobie tym koleś zad wysmaruje, może się zrośnie i nie będzie musiał czasu na robienie kupy marnować.

I nie daj się złapać, bo Cię na trzy zdrowaśki do pieca wsadzą zabobony jedne hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki mechanik... powiedział mi, że mam popękane szklanki i żeby takie cuś wlać.

Aaaa...to z klejem do szklanek jest. W takim razie ok, chociaż dziwna formuła nieco -klej do popychaczy hydraulicznych w oleju do przekładni.

Niech sobie tym koleś zad wysmaruje, może się zrośnie i nie będzie musiał czasu na robienie kupy marnować.

I nie daj się złapać, bo Cię na trzy zdrowaśki do pieca wsadzą zabobony jedne hehe

Zwyzywałem mechanika, oddał kase i zmienie chyba na 5w40. Musze tylko wypłukać silnik. Nie ma w ogóle cisnienia oleju na 75. Pozdrawiam Janek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozłącz połączenie 6 i 12 albo jak wyżej 7 widać te węże jak położysz się pod auto

Edytowane przez otis89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz dokładnie czy nie ma wycieków, uszczelka po pokrywą zaworów, wejście bagnetu olejowego do silnika. Odmę wyczyść. Sprawdz czy nie spala oleju. Może być turbo ale jak jest inna przyczyna to turbo po regeneracji szybko padnie.

Wysłane z mojego P6000 5.0 01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...