Jakub Madejski Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Witam tak jak w temacie będę zmieniał automat tiptronic na manual co do tego będę potrzebował moje audi to 2.8Q a skrzynie na swapa biorę od audi S4 B5 Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Dokładniej chodzi mi o to jakie jeszcze podzespoły będą potrzebne Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Dominik93 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Części potrzebne do przeróbki skrzynia sprzęgło z dwumasem kryza między silnikiem i skrzynią alu osłona pod dwumas wybieraki do biegów półośki pedały I kumaty mechanik ktory ogarnie mechanikę i elektrykę. Nie wiem czy skrzynia od s4b5 będzie pasowała do Twojej 2.8.
kajmanovsky Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Musisz wziąć pod uwagę też tylny dyfer bo idzie w parze z przełożeniami skrzyni. Nie jestem pewien ale w tym przypadku musiałbyś założyć też tylny dyfer z S4B5. Dlaczego nie chcesz oryginalnej 5biegowej? Jest o wiele mniej zabawy. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez kajmanovsky
Jakub Madejski Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Na 6-biegowej liczę na delikatny wzrost momentu a od s4 skrzynia jest na krótszych biegach niż od 2.5tdi Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka Ale i tak z góry dzięki A jak by to wyglądało jak bym dyfer zostawił Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
kajmanovsky Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Przełożenie dyfra dobiera się do przełożenia skrzyni, bo w innym wypadku będziesz miał np. za krótką skrzynię mimo to że jest taka jak należy Także musisz sprawdzić czy Twój dyfer ma odpowiednie przełożenie do skrzyni którą chcesz założyć, bo skrzynia w S4 jest chyba tylko o jednym oznaczeniu (?) Ja u siebie jak się zastanawiałem nad zmianą do dobierałem skrzynie do dyfra który mam w aucie a nie dyfer do skrzyni, bo 5biegowych jest wiele oznaczeń
majkel_majki Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Wał napędowy także jest do wymiany, od automatu jest krótszy. Do dużego sprzęgła 240mm z v6 nie potrzeba dystansu między skrzynię, a silnik. Zwróć uwagę kompletując części czy skrzynia ma wszystkie łapy i czy dostałeś przewód między wysprzęglik, a pompkę sprzęgła pod pedałem. Wysprzęglik koniecznie trzeba założyć nowy.
Jakub Madejski Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Wielkie dzięki za pomoc skrzynie sprzęgło dwumas wał dyfer i reszte biorę z jednego auta Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
TurboPtyś Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 co to jest kryza między silnikiem a skrzynia i jakie ma zadanie ?
Hezen Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) Chodzi o dystans między skrzynie a silnik gdy zostaje zakładane większe sprzęgło. Nie wiem jak jest w 2.8 ale np. skrzynia 6 biegowa od 2.5 do 1.9 jak zostaje ori sprzęgło z 1.9 (228mm) to dystansu nie potrzeba ale dla 240mm trzeba dystans (kryza - pierwszy raz się spotkałem z taką nazwą dla tego dystansu) Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 11 Września 2016 przez Hezen
majkel_majki Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Silniki V6 nie potrzebują tej kryzy dla skrzyń 6-biegowych i w nich do zasady jest zawsze sprzęgło 240mm, dystans jest dla silników R4 ze sprzęgłem 240mm i skrzynią 6.
ganjaq Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 A orientuje się ktoś jak wygląda temat w przypadku zamiany silnika w b6 z 1.9 quattro 6 biegów manual na 1.8T (silnik z manual z przednim napędem) silnik połączy sie z tą skrzynią 6 biegową bez kryzy?
majkel_majki Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 W takim wypadku ten dystans jest już zamontowany.
zomolek Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 witam właśnie zrobiłem przekładkę z Automatu na manual w a4 b5 i w pedałach które zamontowałem na sprzęgle jest czujnik o nr 811 907 343 i nie wiem jak go podłączyć czy może ktoś wie jak to zrobić a moja A4 posiada Tempomat Tyle co widze bede musiał kable ciagnac ale nie wiem gdzie je podłaczycLudzie pisza ze trzeba sterownik zakodowac na manuala czy ktos wie jaki to kod auto to A4b5 1.9tdi AFN LIFTLudzie pisza ze trzeba sterownik zakodowac na manuala czy ktos wie jaki to kod auto to A4b5 1.9tdi AFN LIFT
TurboPtyś Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Też jestem po przekładce automat-manual i nie wiem jak przekodowac Ajm-a :/ Tak na marginesie jak automat niedomaga to nie cackajcie sie z nim bo koszty mogą być naprawdę duże 516419536 Daniel ze Szczytna- majster bierze ze przekladke 400-500 pln, mnie ogarnął w 3 dni po robocie (oprócz kodowania)
Hezen Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 Kodowanie ecu dla automata 00001 Kodowanie dla manuala 00002 Silnik w manualu na kodowaniu dla automata lepiej odpala ale nie oszczędza dwumasy. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
zomolek Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 dzięki Grzechu a Poza tym Ptyś gdyby auto mi nie padło pewnie bym tak zrobił ale z Gdańska pchać się pod Szczytno na lawecie to troche było by to drogo ale mam inny problem grzebałem przy wtyczce ecu i mi się kable wyszły z wtyczki zdążyłem zrobić pare fotek ale nie wiem czy wszystko dobrze złożylem bo wywala mi błąd przepływki G70 ma ktoś rozpiske wtyczki
Hezen Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Które wtyczki Ci się wypieły? Te pod ecu, zamontowane jedna przy drugiej? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
zomolek Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 kod zadziłał jeszcze raz dzięki a ma ktoś kod do dawki paliwa dla manuala po zmianie skrzyni tak jakby czuć że ciężko dla dwu-masy jest a czy jest może taki kod który tak podczas podłańczania pinu 46 od pedała sprzęgła do wtyczki ecu wyciągnąłem taka białą wkładkę i poszły mi piny od 27 w zwyż co powodem jest że widzi uszkodzoną przepływkę która jest sprawna bo przed chwilą sprawdzałem na innym aucie i działa albo powaliłem coś z kablami albo uwaliłem komputer chociaż wszystko inne działa tak Grzesiek ale jest jeszcze jedna kwestia Gdyż jak nie przekodujesz to ecu od silnika widzi brak kompa od automata i podaje to jako błąda po wpisaniu kodu 00002 ecu wie że jest manualem chociaż zauważyłem że coś jest nie tak gdyż jak mam auto na biegu i puszczam sprzęgło to czuje jakby coś cieżko szło dostaje jakby wibracji nie wiem co to może być PS Grzesiek podaj mi nr twojego Tel na Pv
Hezen Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Napisz jeszcze raz, bo nic nie zrozumiałem. Albo zadzwoń, numer Ci podesłałem na PW Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się