frytas 0 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Pytanko,na wolnych obrotach słabo grzeje co może być przyczyną dodam że parownik mam podpięty przed nagrzewnicą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Zasyfiona lub zapowietrzona nagrzewnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 albo za malo plynu w ukladzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytas 0 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Dzięki panowie ale wszystko jest tak jak powinno a dalej słabo grzeje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 i tylko na wolnych slabo grzeje?? hmm a z tego co ja wiem to reduktor powinien byc podlaczony rownolegle do ukladu chlodzenia... moze z tym masz cos nie tak? a zawsze tak miales czy od jakiegos czasu sie tak zrobilo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytas 0 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 i tylko na wolnych slabo grzeje?? hmm a z tego co ja wiem to reduktor powinien byc podlaczony rownolegle do ukladu chlodzenia... moze z tym masz cos nie tak? a zawsze tak miales czy od jakiegos czasu sie tak zrobilo? tak tylko na wolnych jak dostaje obroty to zaczyna grzać ale wydaje mi się że to nie to ciepło co powinno lecieć przy 90 stopniach,gaz założyłem na wiosnę więc tego nie sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarecki36 0 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 kolego ja po założeniu instalacji gazowej miałem taki sam problem , zkryzowałem lekko wężyk idący do reduktora i jest lepiej , tylko z kryzowaniem to delikatnie żeby reduktor nie zamarzł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jeszcze jedna odpowiedź to: uszkodzony wirnik pompy wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytas 0 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Jeszcze jedna odpowiedź to: uszkodzony wirnik pompy wody. Dziekuje panowie. . . A co do tego wirnika pompy czy nie przegrzewal by sie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio 0 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 na pewno przez uszkodzoną pompę wody łapałby ogromne temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytas 0 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 na pewno przez uszkodzoną pompę wody łapałby ogromne temperatury no tak właśnie myślę gdyby to była pompa to grzał by się ,a trzyma 90 st. a może to być termostat ? może jest cały czas otwarty ? i gdzie znajduje się termostat w 2.4 30v? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 termostat znajdziesz w ASO ale najpierw VAG-iem sprawdz jak sie nagrzewa silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 na pewno przez uszkodzoną pompę wody łapałby ogromne temperatury Nie. W przypadku, kiedy łopatki kręcą się na ośce, to na wolnych obrotach nie ma obiegu, natomiast po przegazowaniu jest wszystko prawie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 upewnij sie ,że masz całkowicie odpowietrzony ukłan, smierdzi mi to zapowietrzeniem... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytas 0 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 upewnij sie ,że masz całkowicie odpowietrzony ukłan, smierdzi mi to zapowietrzeniem... :gwizdanie: odpowietrzalismy kilka razy i raczej jestem pewny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 podepnij vag-a sprawdz temp na silniku i na zegarach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Skoro trzyma 90, to termostat masz sprawny. Zapowietrzony też nie jest - sam się nie zapowietrzył. Może pompa nawalać, ale zacznij od płukania układu i oczyszczenia nagrzewnicy - przy sprawnej powinno dawać gorącym powietrzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 90 na zegarach , nie jest odpowiednikiem 90 na silniku ..i nie chodzi tu o termostat.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się