Bobasan Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam wszystkich. Mam spory problem z wyciekiem oleju. Ogólnie wyciek zlokalizowałem z zaworu znajdującego się na pokrywie silnika,po lewej stronie wlewu oleju. Z tego co wiem wymiana całego zaworu to wydatek rzędu 850 zł (oryginał), o zamiennikach nic mi nie wiadomo. Co może byc przyczyną tego wycieku i czy jest możliwośc rozwiązania tego problemu bez konieczności wymiany zaworu? Będę wdzięczny za wszelkie informacje. Pozdrawiam.
Musashi Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Witam wszystkich. Mam spory problem z wyciekiem oleju. Ogólnie wyciek zlokalizowałem z zaworu znajdującego się na pokrywie silnika,po lewej stronie wlewu oleju. Z tego co wiem wymiana całego zaworu to wydatek rzędu 850 zł (oryginał), o zamiennikach nic mi nie wiadomo. Co może byc przyczyną tego wycieku i czy jest możliwośc rozwiązania tego problemu bez konieczności wymiany zaworu? Będę wdzięczny za wszelkie informacje. Pozdrawiam. zawor na pokrywie silnika? jezeli piszesz o EGR, to bolaczka tych silnikow. ciekna ze wzgledu na zuzycie. niestety tylko wymiana nowy mozna kupic za 450 PLN.
Bobasan Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2008 Cze. Dzięki za info ( tak, chodziło o EGR ), chciałem zapytac jeszcze o jedno. Pisałes ze jest to dosc czesta usterka tych silników i wynika głównie ze zużycia tego zaworu. Moje auto ma przejechane niecałe 90 tys, czy mozliwe jest zeby padł po tylu km ? Rozumiem ze 450 zł to koszt oryginału ( w serwisie podali mi cene bez montazu 850 zł :/ )?
Musashi Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Cze. Dzięki za info ( tak, chodziło o EGR ), chciałem zapytac jeszcze o jedno. Pisałes ze jest to dosc czesta usterka tych silników i wynika głównie ze zużycia tego zaworu. Moje auto ma przejechane niecałe 90 tys, czy mozliwe jest zeby padł po tylu km ? Rozumiem ze 450 zł to koszt oryginału ( w serwisie podali mi cene bez montazu 850 zł :/ )? zdarzalo sie ze padaly po 60.ooo km. pozniej poprawili konstrukcje. obecnie sprzedawane sa podobniez lepsze. tak oryginal z tym ze nie z dystrybucji VAG i ASO. oczywiscie tego samego producenta.
zaklenty Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 a jakiego producenta jak mozna? na allegro sa np. http://allegro.pl/item504388798_recyrkulator_zawor_egr_audi_ford_seat_skoda_vw.html http://allegro.pl/item523886295_zawor_egr_audi_a4_vw_passat_sharan_t5_ford_galaxy.html a jeszcze jedno pytanko czy jazda z nieszczelnym zaworkiem cos moze spowodowac? czy mozna normalnie z taka usterka jezdzic,pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 a jeszcze jedno pytanko czy jazda z nieszczelnym zaworkiem cos moze spowodowac? tylko zabrudzi Ci olejem to na co ten olej będzie z niego kapał i ot cały problem
lama Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Ja mam ten sam problem to plastikowe cięgienko i dookoła jest mokro i troszkę oleju ubywa 190 tyś przejechane ale dzieki bardzo może będe wymieniał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się